Показати схожі тендери

Закупівля Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) від Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-012179-a
Id Tender d518ec3936de4985a6b891c9974fd2da
План UA-P-2025-04-16-014936-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.04.2025 17:18
Остання зміна 11.06.2025 11:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
641 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 207.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 17:17 до 24.04.2025 17:15
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 17:17
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 17:17
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:35
до 10.06.2025 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 14:35
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 10:11
-
Період уточнень
з 16.04.2025 17:17 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 17:17 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:35 до 10.06.2025 10:11
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:35 до 10.06.2025 10:11
Основні параметри
Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
641 500 грн.
Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
Назва предмета закупівлі
Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
Очікувана вартість
641 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3207,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 12:12
Закінчення аукціону
25.04.2025 12:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафа ендоскопічна для зберігання
Код ДК 021:2015
33192000-2 - Меблі медичного призначення
Код НК 024:2023
45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35700, Україна, Полтавська область, Лубни, проспект Володимирський 147
Дата постачання по
06.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Пропозиція:
641 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Віола Медтехніка"
Пропозиція:
564 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 12:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 13:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Камишан
Електронна пошта
Телефон
+380509983808
Сайт:
https://childrens-hospital-100.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral
Замовник
ЄДРПОУ
04542985
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Поштовий індекс
93118
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Лисичанськ
Адреса
квартал 40 років Перемоги, 12а
Кваліфікація
Лот № 1 Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 14:35 по 02.05.2025 16:20
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 12:35 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 14:35
Довідка НАЗК
28.04.2025 14:35
Повідомлення про рішення
25.04.2025 12:35
Витяг з ЄДР
25.04.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.05.2025 11:03 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 16:20 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.05.2025 11:03
Повідомлення про рішення
02.05.2025 16:21
Витяг з ЄДР
02.05.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 11:03 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 12:24
Електроний протокол про продовження строку
08.05.2025 11:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Необхідність досконалої перевірки документації учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 12:23
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.06.2025 13:05 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 09:40 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
04.06.2025 13:05
Повідомлення про рішення
04.06.2025 09:40
Витяг з ЄДР
04.06.2025 09:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 17:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 10.06.2025 10:11 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 13:05 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:20
Довідка НАЗК
10.06.2025 10:11
Повідомлення про рішення
04.06.2025 13:05
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-16-012179-a-c2
Очікує підписання
641 000 грн.
641 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа ендоскопічна для зберігання
Номенклатура
Шафа ендоскопічна для зберігання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 6 червня 2025 р.
Код НК 024:2023
45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04542985

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42497927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-02-000006
Дата створення проекту
02.05.2025 15:07
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2025 15:13
Дата публікації висновку про результати
15.05.2025 09:29
Дата завершення усунення порушень
21.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 991-70-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2025 № 17-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.05.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-16-012179-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2025 00:00
Документи рішення
02.05.2025 15:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 16/04-2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віола Медтехніка» (далі – ТОВ «Віола Медтехніка»), вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.b1 від 29.04.2025, рішення Замовника від 02.05.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.a2 від 30.04.2025, рішення Замовника від 02.05.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.a3 від 09.05.2025, рішення Замовника від 12.05.2025, протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 № 28/04-3, протокол уповноваженої особи від 08.05.2025 № 08/05-1, скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2025 вих. № 1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 № 7702-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.05.2025 та 09.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.05.2025 00:00
Дата публікації
15.05.2025 09:29
Документи висновку
15.05.2025 09:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-012179-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. (Посилання https://childrens-hospital-100.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral, яке оприлюднено Вами в електронній системі закупівель, неможливе для перегляду) Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.05.2025 12:23
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 12:24
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-012179-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону № 922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до електронної системи закупівель Вами було оприлюднено протокол уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a ТОВ «Віола Медтехніка». В той же час, в електронній системі закупівель 02.05.2025 року Вами оприлюднено, що ТОВ «Віола Медтехніка» відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду та зазначено статус «Очікує рішення». Проте, станом на 06.05.2025 року в електронній системі закупівель немає жодного документу про прийняття рішення щодо аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» до 20 робочих днів. Прошу надати пояснення з цього питання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.05.2025 14:55
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 14:56
-
Відповідь
Пояснення Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі: шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-16-012179-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне: 1. Щодо Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості: Визначення потреби в придбанні шафи ендоскопічної для зберігання здійснювалося на підставі рапорту лікаря-ендоскопіста КНП ЛОР «ЛОДКЛ» з вказаними необхідними технічними та якісними характеристиками даного апарату для забезпечення діяльності закладу з метою підтримки безпечного і стерильного зберігання гнучких ендоскопів, підтримки стерильності та забезпечення зниження ризику вторинної контамінації мікроорганізмами. При визначенні очікуваної вартості закупівлі ми керувалися наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Відповідно до п. 1 розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Пунктом 3 розділу ІІ Методики закріплено, що при аналізі ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом визначення найменшої вартості, відповідно до норм «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник скористався Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг, направленням не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару та аналізу ринку за допомогою використання загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічні предмету закупівлі товари. Тож, скориставшись саме таким методом розрахунків очікуваної вартості та звернувся до компетентних у постачанні аналогічного обладнання учасників ринку, а саме: ТОВ «К.С.- ГРУПП», ТОВ «САЛЮС», ТОВ «ХАРВІНД», з проханням надати комерційні пропозиції на вказаний товар. На підставі отриманих від постачальників комерційних пропозицій (ТОВ «К.С.- ГРУПП», ТОВ «САЛЮС», ТОВ «ХАРВІНД»), Замовником була визначена найнижча вартість предмету закупівлі, який відповідав технічним вимогам до обладнання (копії комерційних пропозицій додаються). 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті КНП ЛОР «ЛОДКЛ» за посиланням: https://sites.google.com/view/lodcl-lysychansk/%D0%BD%D0%B0%D1%88%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Рішеня
08.05.2025 10:23
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів 2
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі: шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-16-012179-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне: Строки розгляду тендерних пропозицій визначені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Початок їх перебігу пов’язаний з моментом визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Протоколом уповноваженої особи від 28.04.2025 року № 28/04-3 визначено переможцем учасника відкритих торгів за процедурою UA-2025-04-16-012179-a - ТОВ "Віола Медтехніка". Після визначення Переможця було отримано дві Вимоги від Учасника торгів ТОВ "АВАКОМ" щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка». З метою більш детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця торгів (протокол № 28/04-3 від 28.04.2025 р.). Протоколом уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою скасовано рішення про визначення переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) - ТОВ «Віола Медтехніка». Положеннями Закону та Особливостей не забороняється Замовнику самостійно скасувати прийняте рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі. Протокол уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 оприлюднено в електронній системі закупівель 02.05.2025 року. Уповноваженою особою 02.05.2025 скасовано результати кваліфікації учасників в електронній системі закупівель. Саме з дня складення відповідного протоколу про скасування попередніх результатів розгляду (02.05.2025 року) починається перебіг строку на проведення повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віола Медтехніка». Згідно протоколу уповноваженої особи від 08.05.2025 року тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "Віола Медтехніка" відхилена на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. На підставі викладеного, Замовником дотримано строки розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віола Медтехніка» визначені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
09.05.2025 11:48
Замовник
Документи повідомлення
09.05.2025 11:50
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
641 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 17:15
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Контактний телефон:
+380509983808
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
641 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 17:15
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Контактний телефон:
+380509983808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності