Показати схожі тендери

Закупівля Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа) від Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-012033-a
Id Tender 2eaa9ff59df84f20a5ba2f3024a35551
План UA-P-2025-04-16-014717-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 17:04
Остання зміна 07.05.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
805 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 027.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 17:03 до 24.04.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 17:03
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 17:03
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 17:00
до 28.04.2025 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 14:52
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 14:52
до 07.05.2025 14:20
Період уточнень
з 16.04.2025 17:03 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 17:03 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 17:00 до 28.04.2025 14:52
Період кваліфікації
з 24.04.2025 17:00 до 28.04.2025 14:52
Основні параметри
Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
805 500 грн.
Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа)
Назва предмета закупівлі
Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа)
Очікувана вартість
805 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4027,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів
Код ДК 021:2015
33191000-5 - Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне
Код НК 024:2023
35012 Дезінфікатор ендоскопа
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
35700, Україна, Полтавська область, Лубни, проспект Володимирський 147
Дата постачання по
06.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
805 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.04.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
16.04.2025 17:04
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Камишан
Електронна пошта
Телефон
+380509983808
Сайт:
https://childrens-hospital-100.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral
Замовник
ЄДРПОУ
04542985
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Поштовий індекс
93118
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Лисичанськ
Адреса
квартал 40 років Перемоги, 12а
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 14:52 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 17:00 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 14:52
Довідка НАЗК
28.04.2025 14:52
Повідомлення про рішення
24.04.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-16-012033-a-b1
Підписаний і діє
Номер
8
805 000 грн.
752 336.45 грн.
З ПДВ
Підписано
07.05.2025
Строк дії договору з
07.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів
Номенклатура
Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 6 червня 2025 р.
Код НК 024:2023
35012 Дезінфікатор ендоскопа

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04542985

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38340773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.05.2025 14:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000028
Дата створення проекту
02.06.2025 12:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 13:10
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 12:53
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 412-32-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 25-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.06.2025 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-16-012033-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 13:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 №16/04-1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 №28/04-2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.04.2025, договір про закупівлю від 07.05.2025 № 8 на суму 805 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.06.2025. За результатами аналізу питання дотримання законодавства при розгляді та оцінці тендерної пропозиції та відповідності тендерній документації встановлено, що Замовником у підпункті 1.1.2 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації встановлена необхідність надати «не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі», однак ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір не в повному обсязі, а саме відсутній розділ ІІІ «Ціна договору» також у розділі VІІ «Відповідальність сторін» відсутній пункт 7.7. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимоги частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ» установлено порушення вимоги частини 9 статті 26 Закону та пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
13.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 12:53
Документи висновку
13.06.2025 12:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-04-16-012033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Прошу надати пояснення, яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ" на відповідність тендерній документації в частині відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” вимогам до предмета закупівлі, установленим в у пп. 1.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі»? Поясніть чому замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ"? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
03.06.2025 14:50
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 14:55
-
Відповідь
Пояснення.
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів (ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 — Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне), (НК 024:2023: 35012 — Дезінфікатор ендоскопа) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-16-012033-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляємо Вам про наступне: 1. Щодо Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості: Визначення потреби в придбанні автоматичної мийки-дезінфектору для ендоскопів здійснювалося на підставі рапорту медичного директора КНП ЛОР «ЛОДКЛ» з визначеними необхідними технічними та якісними характеристиками даного апарату для забезпечення діяльності закладу з метою покращення миття та дезінфекції високого рівня всіх видів гнучких ендоскопів. Враховуючи відмінність гнучких ендоскопів від жорстких та іншого хірургічного обладнання насамперед тим, що гнучкі ендоскопи виготовлені з еластомірних матеріалів і мають безліч порожнин. Деякі з цих порожнин надзвичайно малі, що ускладнює їх очищення і дезінфекцію мануальним методом, тому, використання мийно-дезінфекційної машини забезпечує потрапляння дезінфектанту необхідного об’єму та концентрації в усі важкодоступні місця ендоскопу. При визначенні очікуваної вартості закупівлі ми керувалися наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Відповідно до п. 1 розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Пунктом 3 розділу ІІ Методики закріплено, що при аналізі ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом визначення найменшої вартості, відповідно до норм «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник скористався Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг, направленням не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару та аналізу ринку за допомогою використання загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічні предмету закупівлі товари. 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті КНП ЛОР «ЛОДКЛ» за посиланням: https://sites.google.com/view/lodcl-lysychansk/%D0%BD%D0%B0%D1%88%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96 3. Щодо перевірки замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ" на відповідність тендерній документації в частині відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” вимогам до предмета закупівлі, установленим у пп. 1.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі» та пояснення чому замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ". На виконання вимоги до предмета закупівлі, установленим в у пп. 1.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі» учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ" в файлі «2.Наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf» були надані наступні документи: - довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - договір про закупівлю №225 від 14.12.2023 року - додаток 1 до договору про закупівлю №225 від 14.12.2023 року (специфікація про предмет закупівлі а саме «Автоматична мийка-дезінфектор для ендоскопів MTW-01» - видаткова накладна № РН-0000014 від 18.12.2023 року - акт прийому-передачі б/н від 18.12.2023 року до договору про закупівлю №225 від 14.12.2023 року Таким чином вимоги до предмета закупівлі, установлені у пп. 1.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі» учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА МЕДИЧНА КОМПАНІЯ" виконані, невідповідності що підлягають усуненню - відсутні.
Рішеня
06.06.2025 11:47
Замовник
Документи повідомлення
06.06.2025 11:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
805 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 17:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Контактний телефон:
+380509983808
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
805 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 17:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Контактний телефон:
+380509983808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності