Показати схожі тендери

Закупівля Гінекологічне крісло (код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне) від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ"ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-011842-a
Id Tender 5251ade1d4a244c5a40975708570e7bf
План UA-P-2025-04-16-014262-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 16:58
Остання зміна 08.05.2025 16:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 667 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
833.34 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 16:57 до 24.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 16:57
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 16:57
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 18:00
до 01.05.2025 11:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 11:36
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 11:36
до 08.05.2025 16:06
Період уточнень
з 16.04.2025 16:57 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 16:57 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 18:00 до 01.05.2025 11:36
Період кваліфікації
з 24.04.2025 18:00 до 01.05.2025 11:36
Основні параметри
Гінекологічне крісло (код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне)
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 ( зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
166 667 грн.
Гінекологічне крісло (код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне)
Назва предмета закупівлі
Гінекологічне крісло (код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне)
Очікувана вартість
166 667 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
833,34
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гінекологічне крісло
Код ДК 021:2015
33192000-2 - Меблі медичного призначення
Код НК 024:2023
38447 Крісло загального огляду електричне
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику на протязі 10 робочих днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачання товару проводиться за адресою Замовника впродовж 7-ми календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки. Заявка подається Замовником Постачальнику в телефонному режимі або у письмовому вигляді на електронну адресу Постачальника. Місце поставки: м. Івано-франківськ, вулиця Академіка Сахарова, 11.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Пропозиція:
165 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
16.04.2025 16:54
Тендерна документація
16.04.2025 16:54
Тендерна документація
Тендерна документація
16.04.2025 16:54
Тендерна документація
16.04.2025 16:54
Тендерна документація
Проект договору
16.04.2025 16:54
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Воленщак Христина
Електронна пошта
Телефон
380668085995
Замовник
ЄДРПОУ
08734204
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця АКАДЕМІКА САХАРОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Гінекологічне крісло (код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 11:36 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 18:00 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.05.2025 11:37
Довідка НАЗК
01.05.2025 11:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.04.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Лікарно", поданої на процедуру закупівлі гінекологічне крісло (код ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2023: 38447 - Крісло загального огляду електричне), № UA-2025-04-16-011842-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Лікарно" надав «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», але дана Довідка не містить власноручного підпису або накладення кваліфікованого електронного підпису на цю довідку. 1.2. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Лікарно" надав аналогічний договір з усіма додатками до нього та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі (видаткову накладну №94 від 23.05.2024 р., акт прийому-передачі товару №94 та лист-відгук №1643 від 02.07.2024 р.), проте акт прийому-передачі товару №94 без дати, відсутня дата введення в експлуатацію та відсутня інформація про місцезнаходження об’єкта в момент приймання. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник накладає кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Відповідно документ у форматі .pdf, що містить позначку КЕП у графі підпису не є електронним документом у розумінні чинного законодавства. 2.2. Додаток №1 до тендерної документації «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі». 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з власноручним підписом, або завантаження Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у вигляді електронного документа (з накладанням КЕП). 3.2. Скан-копію Акту прийому-передачі товару №94 з датою, з датою ведення в експлуатацію та із зазначенням інформації про місцезнаходження об’єкта в момент приймання.
Створено
29.04.2025 14:07
Надати до
30.04.2025 14:07
Договір
UA-2025-04-16-011842-a-b1
Підписаний і діє
Номер
128
165 000 грн.
154 205.61 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гінекологічне крісло
Номенклатура
Гінекологічне крісло
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
154 205.61
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
38447 Крісло загального огляду електричне

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08734204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лікарно"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44521212

Інформація про підписанта

IBAN
UA 198201720343100002000016794
ПІБ підписанта
Лапчук Галина Ігорівна
Посада підписанта
Начальник
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
0342752452
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 16:06
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 667 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
380668085995
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 667 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
380668085995
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності