Показати схожі тендери

Закупівля Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами. від НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-011594-a
Id Tender 1d94585887cb4fa9982d353e5e23fc1e
План UA-P-2025-04-16-014090-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 16:41
Остання зміна 19.05.2025 12:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 155 666 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 556.66 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 16:40 до 28.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 16:40
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 16:40
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 13:16
до 05.05.2025 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 10:33
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 10:33
до 19.05.2025 12:31
Період уточнень
з 16.04.2025 16:40 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 16:40 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 13:16 до 05.05.2025 10:33
Період кваліфікації
з 29.04.2025 13:16 до 05.05.2025 10:33
Основні параметри
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 155 666 грн.
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами.
Назва предмета закупівлі
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами.
Очікувана вартість
1 155 666 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11556,66
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 12:53
Закінчення аукціону
29.04.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата отриманих Замовником послуг проводиться на підставі Акту виконаних робіт, підписаного представниками Сторін, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Оплата вартості послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
776 841.31 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
1 088 160 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвин Ігор Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
+380445218437
Замовник
ЄДРПОУ
07773293
Повна назва
НВМКЦ "ГВКГ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами.
Період вимог/скарг з 05.05.2025 10:33 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 13:16 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 10:33
Довідка НАЗК
05.05.2025 10:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.04.2025 13:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Відповідно до тендерної документації
Опис
Відповідно до тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Відповідно до тендерної документації
Опис
Відповідно до тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У Додатку 3 тендерної документації містяться кваліфікаційні критерії згідно Статті 16 Закону, відповідно яких учасник торгів повинен надати: 2.2 Копії посвідчень “Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12)”; 2.4 Копії наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки з додаванням дипломів про таку освіту; 2.5 Гарантійний лист про наявність вантажників у штаті учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати накази про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. У складі Пропозиції Учасника містяться, зокрема: 1. Витяг з протоколу № 8-24 Засідання комісії з перевірки знань з охорони праці від 14.08.2024 та копія посвідчення № 8-24/1 Снігура Михайла Володимировича (лише одна копія посвідчення, вимагалося – копії посвідчень). 2. Копія Наказу № 112 про призначення відповідальної особи у сфері управління відходами від 22.07.2024 (вимагалося – копії наказів з управління небезпечними відходами. 3. Лист-гарантія вих. № 11/2024-12 від 29 листопада 2024 року; копія наказу № 1006/24К від 10.06.2024 про переведення на посаду водія-вантажника Снігури М.В.; копія свідоцтва № ХСП 007-11/2020 Снігура Михайло Володимирович про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (вимагалося – вантажників). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції Учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. З урахуванням вимог Особливостей замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах, а саме надати замовнику наступні документи: 1. Копії посвідчень “Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12)”; 2. Копії наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки з додаванням дипломів про таку освіту; 3. Гарантійний лист про наявність вантажників у штаті учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати накази про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Створено
01.05.2025 13:01
Надати до
02.05.2025 13:01
Договір
UA-2025-04-16-011594-a-b1
Підписаний і діє
Номер
340/25НВ/191
776 841.31 грн.
647 367.76 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами
Номенклатура
Послуги з управління небезпечними (медичними) відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НВМКЦ "ГВКГ"
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07773293

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37797799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 12:29
Підписаний договір
19.05.2025 12:31
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000063
Дата створення проекту
19.08.2025 10:39
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 13:32
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 № 296 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-04-16-011594-a 16.04.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 13:32
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є послуги з управління небезпечними (медичними) відходами за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-16-011594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.08.2025 11:56
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 11:57
-
Відповідь
Пояснення замовника
Пояснення замовника по суті моніторингу
Рішеня
26.08.2025 16:31
Замовник
Документи повідомлення
26.08.2025 16:31
-
26.08.2025 16:38
Повідомлення про рішення
26.08.2025 16:38
Повідомлення про рішення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" вимогам пункту 9.3 Додатку 6 до тендерної документації щодо надання копія дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, саме за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, смт. Ольшанське, вулиця Промислова, буд. 4. Враховуючи, що у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 31.12.2024 № 8417/24 "Об'єкт оброблення відходів ТОВ «Екологічні переробні технології» за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, селище Ольшанське, вулиця Промислова, 4. - Миколаївська обл. Миколаївський р-н смт Ольшанське Вулиця - Промислова; буд. – 4" та лист Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 14.02.2025 № 103 в якому йдеться "...створено нове місце провадження одного й того самого виду господарської діяльності (управління небезпечними відходами) за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, смт. Ольшанське, вулиця Промислова, буд. 4.". Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.09.2025 15:53
Орган перевірки
09.09.2025 00:00
Документи повідомлення
03.09.2025 15:53
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерну пропозицію ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" щодо надання дозвільних документів на здійснення операцій з оброблення відходів, за кодами відходів 18 01 02 "Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров'ю та консервовану кров" . 2. Яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" вимогам пунктів 3 та 4 Додатку 4 (Медико-технічні вимоги) до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.09.2025 16:22
Орган перевірки
09.09.2025 00:00
Документи повідомлення
03.09.2025 16:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 155 666 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 12:00
Замовник:
НВМКЦ "ГВКГ"
Контактний телефон:
+380445218437
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 155 666 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 12:00
Замовник:
НВМКЦ "ГВКГ"
Контактний телефон:
+380445218437
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності