Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент) від Військова частина А3160.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-011427-a
Id Tender 1ccbbf0189584aa18e948834892cd3fe
План UA-P-2025-04-16-013975-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.04.2025 16:39
Остання зміна 19.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 878 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
758 784 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 16:38 до 24.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 16:38
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 16:38
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 15:52
до 13.06.2025 11:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 16:22
до 19.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.06.2025 11:19
-
Період уточнень
з 16.04.2025 16:38 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 16:38 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 15:52 до 13.06.2025 11:19
Період кваліфікації
з 25.04.2025 15:52 до 13.06.2025 11:19
Основні параметри
ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
75 878 400 грн.
ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)
Очікувана вартість
75 878 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
758784,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 15:29
Закінчення аукціону
25.04.2025 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
60 800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУД-ТЕХПРОМ"
Пропозиція:
70 827 136 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК"
Пропозиція:
74 784 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.04.2025 13:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Веремієнко Ліна Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380463126330
Замовник
ЄДРПОУ
26614001
Назва (англійською мовою)
Military unit A3160
Повна назва
Військова частина А3160
Повна назва (англійською мовою)
Military unit A3160
Поштовий індекс
16612
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Ніжин
Адреса
вул. Прилуцька, 96А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 16:22 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 15:52 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:17
Довідка НАЗК
01.05.2025 16:21
Повідомлення про рішення
25.04.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Рішення учасника UA-2025-04-16-012430-a». У зазначеному файлі міститься копія рішення учасника товариства №7 від 23.04.2025, в якому відсутня інформація про право підписання договору на суму наданої пропозиції. 1.2. В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Договір_БУД_ТЕХПРОМ_користування_майданчиком Клочківська 343 А», у зазначеному файлі міститься Договір оренди виробничого майданчика №26/02/2025 від 26.02.2025 року, а також Акт приймання передачі майна до Договору оренди нежитлового майна №28/02/2025 від 28.02.2025 року. Учасником не надано в складі пропозиції Акт приймання передачі майна до Договору оренди виробничого майданчика №26/02/2025 від 26.02.2025 року. Також Учасником надано файл «Договір_БУД_ТЕХПРОМ_передачі виробничого комплексу та МТБ_ Героїв Харкова 199», у зазначеному файлі міститься Договір оренди нежитлового приміщення №1-ТММ/25 від 23.02.2025 року, в якому через низьку якість зображення неможливо встановити строк дії оренди. 1.3. В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка підтвердження штату Учасника» , у зазначеному файлі міститься Довідка про наявність працівників, в якій міститься інформація про Воробйова С.О. та Юртина В.В. за посадою «Монтажник будівельний». Проте відповідно до наданих Наказів №39 та № 24 обидва займають посаду «монтажник». 1.4. В складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» , у зазначеному файлі міститься інформація про виконання договорів Договір № 343/3/2024/63 від «05» листопада 2024 року; Договір № 343/3/2024/72 від «21» листопада 2024 року; Договір № 343/3/2025/2 від «14» лютого 2025 року. Проте жодний договір не надано в повному обсязі, відповідно Замовнику неможливо встановити чи підтверджують надані в складі пропозиції Учасника видаткові накладні виконання зазначених договорів в повному обсязі. Окрім, того Учасником не надано лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором по Договору № 343/3/2024/63 від «05» листопада 2024 року. 1.5. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.15 Додатку № 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.) , Учасник має надати : Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. 2.2. Відповідно до п.п.1 п.3 Додатку № 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.) , Учасник має надати : Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:- копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням. 2.3. Відповідно до п.п.2 п.3 Додатку № 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.) , Учасник має надати : Учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані:- довідка про наявність працівників, які із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників. 2.4. Відповідно до п.п.3 п.3 Додатку № 7 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.) , Учасник має надати : Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 2.5.Відповідно до п.7 Додатку № 2 до тендерної документації , Учасник має надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати : 3.1 Копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. 3.2 Акт приймання передачі майна до Договору оренди виробничого майданчика №26/02/2025 від 26.02.2025 року. Договір оренди нежитлового приміщення №1-ТММ/25 від 23.02.2025 року в належній якості. 3.3 Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід приведену у відповідність до Наказів про прийняття на роботу. 3.4 Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. Інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів.Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Створено
29.04.2025 13:07
Надати до
30.04.2025 13:07
Період вимог/скарг з 13.05.2025 20:35 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 20:31 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУД-ТЕХПРОМ" (Код ЄДРПОУ 45249909), якого визнано переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)», очікувана вартість 75 878 400,00 грн. з ПДВ, ID UA-2025-04-16-011427-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 01 травня 2025 року, відповідно до протоколу № 231, визначено ТОВ "БУД-ТЕХПРОМ" (Код ЄДРПОУ 45249909) переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Згідно з Додатком № 8 до Документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі): Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4 % від суми договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, та витяг з державного реєстру банків, виданий банку. Ці документи повинні бути подані у вигляді копій, завірених Банком-гарантом. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо), завіреною Банком-гарантом.Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок переможця. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний строк дії гарантії. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом 5 робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю в повному обсязі у разі невиконання або неналежного виконання переможцем будь якого власного зобов’язання за Договором або дії (бездіяльність) переможця, що призведе до неможливості подальшого виконання Договору, у встановлені строки. Інформація для отримання банківської гарантії: р/р UA248201720355119002000088837 Одержувач: Військова частина А3160, код ЄДРПОУ 26614001, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ. Учасник ТОВ "БУД-ТЕХПРОМ" (Код ЄДРПОУ 45249909), завантажив 13.05.2025р. в електронну систему повідомлення про неможливість надання забезпечення виконання договору та відповідно про відмову від укладання договору. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "БУД-ТЕХПРОМ" (Код ЄДРПОУ 45249909) підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Враховуючи наведене, уповноваженою особою прийнято рішення: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БУД-ТЕХПРОМ" (Код ЄДРПОУ 45249909) , поданої у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент)», очікувана вартість 75 878 400,00 грн. з ПДВ, ID UA-2025-04-16-011427-a., на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
13.05.2025 20:33
Повідомлення про рішення
13.05.2025 20:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.05.2025 17:45 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 20:35 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 17:45
Довідка НАЗК
16.05.2025 17:45
Повідомлення про рішення
13.05.2025 20:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції надали файл «26. Довідка висновок.pdf» у якому відсутня інформація щодо поставки товару саме відповідно до технічних вимог Замовника (додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ). 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції надали файл «13. Інформація забруднення навк середовища», у якому відсутня інформація щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції НЕ надали у складі тендерної пропозиції гарантійний лист наступного змісту: «Перед заключенням Договору Учасник повинен надати Замовнику зразок запропонованого товару, який буде слугувати зразком – еталоном (контрольним зразком) при виконанні умов договору. Зразок – еталон (контрольний зразок) – повинен відповідати усім технічним вимогам та має супроводжуватись документом, що підтверджує якість матеріалу з якого він виготовлений (сертифікат якості, паспорт якості, посвідчення (висновок) військового представництва тощо). На підтвердження виконання цього пункту – Учасник надає гарантійний лист.». 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції надали файл «23. Довідка досвід+підтвердження», який містить інформацію про аналогічний досвід. Проте, предметом договорів № 574-В від 03.10.2024, № 853-В від 20.12.2024, № 854-В від 20.12.2024, не є придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації, отже вказані договори не відповідають вимогам тендерної документації. В Договорі №29/10- П від 29.10.2024р. та видаткових накладних до нього приховано суму договору та суму виконання, відповідно не можливо впевнитись в повному виконанні договору. До Договору №33/173 від 07.03.2025 не надано документи, що підтверджують виконання робіт за наданим договором, а також лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. До Договору №33/174 від 10.03.2025 надано додаток 1 та додаток 2 до договору №33/174 від 07.03.2025, але не надано додаток 1 та додаток 2 до договору №33/174 від 10.03.2025, також в видаткових накладних до нього приховано суми, відповідно не можливо впевнитись в повному виконанні договору , окрім того не надано до нього лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 23 Додатку № 7 до тендерної документації : Учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати Замовнику Висновок структурного підрозділу Управління представництва замовника Міністерства оборони України про спроможність на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1, відповідно до технічних вимог Замовника (додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ). 2. Відповідно до п. 7 Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник має :Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 3. Відповідно до п. 30 Додатку № 7 до тендерної документації : Перед заключенням Договору Учасник повинен надати Замовнику зразок запропонованого товару, який буде слугувати зразком – еталоном (контрольним зразком) при виконанні умов договору. Зразок – еталон (контрольний зразок) – повинен відповідати усім технічним вимогам та має супроводжуватись документом, що підтверджує якість матеріалу з якого він виготовлений (сертифікат якості, паспорт якості, посвідчення (висновок) військового представництва тощо). На підтвердження виконання цього пункту – Учасник надає гарантійний лист. 4. Відповідно до п.п.3 п. 3 Додатку № 7 до тендерної документації : Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації за ДК 021:2015 — 44110000-4 «Конструкційні матеріали». На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані:- довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору;- копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції має надати: Висновок структурного підрозділу Управління представництва замовника Міністерства оборони України про спроможність на виготовлення та постачання Піраміди загороджувальної ПЗ-1, відповідно до технічних вимог Замовника (додаток 3 до Документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ). 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції має надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції має надати гарантійний лист наступного змісту: «Перед заключенням Договору Учасник повинен надати Замовнику зразок запропонованого товару, який буде слугувати зразком – еталоном (контрольним зразком) при виконанні умов договору. Зразок – еталон (контрольний зразок) – повинен відповідати усім технічним вимогам та має супроводжуватись документом, що підтверджує якість матеріалу з якого він виготовлений (сертифікат якості, паспорт якості, посвідчення (висновок) військового представництва тощо). На підтвердження виконання цього пункту – Учасник надає гарантійний лист.». 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" у складі своєї тендерної пропозиції має надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору; копію вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором (Під аналогічними договорами розуміються договори про придбання товарів вказаних у Додатку 1 до Тендерної документації.). Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.43 Особливостей Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Створено
15.05.2025 09:16
Надати до
16.05.2025 09:16
Період вимог/скарг з 13.06.2025 11:19 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 11:13 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Скасувати рішення визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК" Код ЄДРПОУ: 45323505 поданої на участь у закупівлі в системі Prozorro ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-16-011427-a, оприлюднене 16 травня 2025 року на сайті Уповноваженого органу та відхилити пропозицію відповідно до п.п. 3, п. 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: «3) переможець процедури закупівлі: - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;».
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:17
Повідомлення про рішення
13.06.2025 11:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 16:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000017
Дата створення проекту
13.06.2025 15:27
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:36
Дата публікації висновку про результати
27.06.2025 11:37
Дата завершення усунення порушень
03.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 813-34-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2025-04-16-011427-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини А3160 на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16 квітня 2025 № 193 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-ТЕХПРОМ» (далі – ТОВ «БУД-ТЕХПРОМ»), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК» (далі – ТОВ «ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК»), вимогу про усунення невідповідностей до 30 квітня 2025 року, протокол Уповноваженою особою військової частини А3160 від 01 травня 2025 року № 231, повідомлення про намір укласти договір від 01 травня 2025 року, протокол Уповноваженої особи військової частини А3160 від 13 травня 2025 року № 248 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУД-ТЕХПРОМ», вимогу про усунення невідповідностей до 16 травня 2025 року, протокол Уповноваженою особою військової частини А3160 від 16 травня 2025 року № 256, повідомлення про намір укласти договір від 16 травня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини А3160 від 13 червня 2025 року № 287 про скасування рішення визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК», пояснення та документи від 23 червня 2025 року, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу військова частина А3160 відмінила закупівлю на підставі пункту 3 статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУД-ТЕХПРОМ» та ТОВ «ТРАНС-БУД-ЛОГІСТИК» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.06.2025 00:00
Дата публікації
27.06.2025 11:37
Документи висновку
27.06.2025 11:37
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-011427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.06.2025 14:42
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 14:43
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 «Конструкційні матеріали» піраміда загороджувальна ПЗ-1 (розміри: висота 900 мм; довжина грані: 1040 мм; кут нахилу граней: 60 градусів; марка бетону: не нижче С25/С30) (або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-011427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо наступну інформацію. Щодо заданого питання: Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Обґрунтування розміру бюджетного призначення за КПКВ 2101020/16/1, КЕКВ 2260, код видатків 110, децентралізовані розрахунки на 2025 рік визначено відповідно до: - довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10; - витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік; - довідка про зміни асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18; - витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік; - розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423; - розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено розпорядженням КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками, розпорядженням КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками та розпорядженням КСП ЗСУ від 31.03.2025 року №343/7178 з додатками. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом застосування методу порівняння ринкових цін. З цього приводу вжито наступних заходів: Проведено моніторинг цін, взявши ціни з тендерних пропозицій учасників, котрі брали участь на аукціонах, які військова частина А3160 проводила у 2025 році з закупівлі аналогічного товару (ідентифікатори закупівель: UA-2025-03-05-014799-a, UA-2025-03-05-014799-a, UA-2025-03-05-014404-a, UA-2025-03-05-014404-a) та аналогічних закупівель у 2025 році КСП ЗСУ (інформація отримана в усній формі від представника КСП ЗСУ та відповідно, вирахувана середня вартість). Детальна інформація викладена в акті моніторингу від 16.04.2025 року. За результатами, складений акт моніторингу від 16.04.2025 року та визначено очікувану вартість, враховуючи інформацію, що викладена в листі Бюро Економічної Безпеки України № 23.9/25/2/4494-25 від 04.04.2025. Відповідно, затверджений акт моніторингу очікуваної вартості предмета закупівлі від 16.04.2025 року та оголошена процедура закупівлі ID: UA-2025-04-16-011427-a. Додатки надаються: 1. Довідка про зміни до кошторису на 2025 рік від 25.02.2025 року №10 – 2 аркуша в форматі pdf; 2. Витяг зі змін річного розпису асигнувань державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf; 3. Довідка про зміни плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2025 рік від 25.02.2025 року №18 – 2 аркуша в форматі pdf; 4. Витяг зі змін помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету (за винятком надання кредитів з державного бюджету) на 2025 рік – 1 аркуш в форматі pdf; 5. Розпорядження КСП ЗСУ від 14.02.2025 року №343/3423 з додатками – 13 аркушів в форматі pdf; 6. Розпорядження КСП ЗСУ від 24.02.2025 року №343/4082 з додатками - 19 аркушів в форматі pdf; 7. Розпорядження КСП ЗСУ від 31.03.2025 року №343/7178 з додатками – 2 аркуші в форматі pdf; 8. Акт моніторингу від 16.04.2025 року – 2 аркуші в форматі pdf.; 9. Лист від Бюро Економічної Безпеки України № 23.9/25/2/4494-25 від 04.04.2025 – 2 аркуші в форматі pdf.
Рішеня
23.06.2025 11:03
Замовник
Документи повідомлення
23.06.2025 11:04
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
75 878 400 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 10:00
Замовник:
Військова частина А3160
Контактний телефон:
380463126330
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
75 878 400 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 10:00
Замовник:
Військова частина А3160
Контактний телефон:
380463126330
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності