Показати схожі тендери

Закупівля Шпали від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-010368-a
Id Tender 44f3c2a836944ce686976c65add479a7
План UA-P-2025-04-16-006757-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 15:51
Остання зміна 21.05.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 520 834 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 000 грн. (0,53 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 15:49 до 24.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 15:49
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 15:49
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:21
до 09.05.2025 12:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 09:11
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 12:30
до 21.05.2025 10:50
Період уточнень
з 16.04.2025 15:49 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 15:49 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:21 до 09.05.2025 12:30
Період кваліфікації
з 25.04.2025 14:21 до 09.05.2025 12:30
Основні параметри
Шпали
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Усі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так і іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 520 834 грн.
Шпали
Назва предмета закупівлі
Шпали
Очікувана вартість
1 520 834 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8000,0
0,53 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 13:58
Закінчення аукціону
25.04.2025 14:21
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 200 (штуки)
Шпала дерев’яна
Опис предмета закупівлі
Шпала дерев’яна
Код ДК 021:2015
34947100-8 - Шпали
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Шпала залізобетонна
Опис предмета закупівлі
Шпала залізобетонна
Код ДК 021:2015
34947100-8 - Шпали
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНДУСТРІЯ"
Пропозиція:
1 485 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАЛІЗДОРБУД"
Пропозиція:
1 332 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.04.2025 15:49
Проект договору
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
16.04.2025 15:49
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шепетько Юлія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380363664872
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Шпали
Період вимог/скарг з 02.05.2025 09:11 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 14:21 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «ЗАЛІЗДОРБУД», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Електронне повідомлення УВТК № 041-5-10-1521 від 01.05.2025 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника. Тендерна пропозиція ТОВ «ЗАЛІЗДОРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації. У документі «Тендерна пропозиція (цінова)» (файл «ТП Д.1.pdf») учасник по позиціях №№ 1-2 в колонці «Виробник, країна походження товару» не зазначив виробника і країну походження товару, що не дає змоги визначити виробника запропонованого учасником товару. Варто зазначити, що у додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція (цінова)» міститься примітка: «**При поданні пропозиції Учасник обов’язково заповнює колонку «Виробник, країна походження товару»». Вищезгадана невідповідність в наданому учасником документі не підлягає усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки призведе до зміни найменування товару, марки, моделі тощо. Вирішено: Відхилити пропозицію ТОВ «ЗАЛІЗДОРБУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Документи кваліфікації
02.05.2025 09:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.04.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 09.05.2025 12:30 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 09:11 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
09.05.2025 12:31
Довідка НАЗК
09.05.2025 12:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 09:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-16-010368-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16220
1 782 000 грн.
1 485 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
200 (штуки)
Шпала дерев’яна
Номенклатура
Шпала дерев’яна
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Шпала залізобетонна
Номенклатура
Шпала залізобетонна
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНДУСТРІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНДУСТРІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31996862

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 10:50
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000030
Дата створення проекту
08.05.2025 11:43
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 12:24
Дата публікації висновку про результати
22.05.2025 17:02
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 991-70-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 19-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 08.05.2025 №19-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-16-010368-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 12:24
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАЛІЗДОРБУД» (далі – ТОВ «ЗАЛІЗДОРБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНДУСТРІЯ» (далі – ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 № 202, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 № 198, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.05.2025, договір поставки від 21.05.2025 № 53-122-01-25-16220 на суму 1 485 000,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 13.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЗАЛІЗДОРБУД» та ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.05.2025 00:00
Дата публікації
22.05.2025 17:02
Документи висновку
22.05.2025 17:02
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шпал за кодом ДК 021:2015: 34947100-8 — Шпали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-010368-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 15:53
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 15:53
-
Відповідь
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 09.05.2025
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 09.05.2025 надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 34940000-8 (Шпали) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 34940000-8 (Шпали) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК “Енергоатом”» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 34940000-8 (Шпали) було надіслано запити про надання комерційної пропозиції № 22-23542/041 від 18.12.2024 та № 22-2713/041 від 12.02.2025 на електронну адресу наступних учасників ринку: ТОВ «Промбудколія», ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» (виробник), ТОВ «Промкріплення», ТОВ «УКРПРОМТРАНСБУД», ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ», ТОВ «Компанія Глобус», ТОВ «М-Спецтрейд», ТОВ «ГУДВІЛ». Були отримані комерційні пропозиції від наступних учасників ринку: ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ» № 39-М від 13.02.2025, ТОВ «Компанія Глобус» № 13/02/1 від 13.02.2025, ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» (виробник) № 52/13 від 13.02.2025. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і ціновим показникам в попередніх укладених договорах філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК “Енергоатом”», визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною серед наданих комерційних пропозицій. Джерелом фінансування АТ «НАЕК “Енергоатом”» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 34940000-8 (Шпали): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html. Додатки: 1. Про надання комерційної пропозиції № 22-23542/041 від 18.12.2024 – на 1 арк. 2. Про надання комерційної пропозиції № 22-2713/041 від 12.02.2025 – на 1 арк. 3. Комерційна пропозиція ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ» № 39-М від 13.02.2025 – на 1 арк. 4. Комерційна пропозиція ТОВ «Компанія Глобус» № 13/02/1 від 13.02.2025 – на 1 арк. 5. Комерційна пропозиція ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» № 52/13 від 13.02.2025 – на 1 арк. 6. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 21.02.2025 б/н від 24.02.2025 – на 1 арк. 7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі 34940000-8 (Шпали) – на 1 арк.
Рішеня
13.05.2025 14:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 520 834 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 12:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363664872
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 520 834 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 12:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363664872
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності