Показати схожі тендери

Закупівля Клапани зворотні від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-010322-a
Id Tender e8f499d7151142f3900cd928b8263468
План UA-P-2025-04-16-012768-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 15:52
Остання зміна 23.05.2025 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
159 030 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 590.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 15:48 до 24.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 15:48
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 15:48
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2025 12:00
до 09.05.2025 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 15:55
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 15:55
до 23.05.2025 14:53
Період уточнень
з 16.04.2025 15:48 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 15:48 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2025 12:00 до 09.05.2025 15:55
Період кваліфікації
з 24.04.2025 12:00 до 09.05.2025 15:55
Основні параметри
Клапани зворотні
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД). Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Уповноважена особа – Попов О.В.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
159 030 грн.
Клапани зворотні
Назва предмета закупівлі
Клапани зворотні
Очікувана вартість
159 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1590,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Клапан зворотний фланцевий поворотний вуглецева сталь 19с20нж DN 80 мм PN 16,0 МПа L 380 мм з КМЧ або еквівалент
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару: Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 90 календарних днів з моменту підписання Договору. Термін поставки включає гідравлічні випробування протягом 7 календарних днів (п.1.6 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації). Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"
Пропозиція:
159 030 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
16.04.2025 15:48
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Косяк Людмила
Електронна пошта
Телефон
380677476007
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Клапани зворотні
Період вимог/скарг з 09.05.2025 15:55 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 12:00 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" переможцем по закупівлі № UA-2025-04-16-010322-a: «Клапани зворотні».
Документи кваліфікації
09.05.2025 15:55
Довідка НАЗК
09.05.2025 15:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.04.2025 13:43
Електроний протокол про продовження строку
24.04.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
24.04.2025 13:42
Дата кінця розгляду
23.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно п.п. 3.2.1 п. 3.2 Додатку 2 Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до ТД . У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований). Учасником надані відомості про Учасника процедури закупівлі № 0418/1 від 18.04.2025 в яких не міститься інформації про знаходження юридичної та фактичної адреси на підконтрольній/непідконтрольній державним органам влади України та входить/не входить до фактично тимчасово окупованої території України. Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, має оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання інформації, а саме: - в довідці з відомостями про Учасника надати інформацію стосовно знаходження юридичної/фактичної адреси на підконтрольній/непідконтрольній державним органам влади України території та входить/не входить до фактично тимчасово окупованої території України.
Створено
08.05.2025 15:33
Надати до
09.05.2025 15:33
Договір
UA-2025-04-16-010322-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13/2575-МТР/25
190 836 грн.
159 030 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Клапан зворотний фланцевий поворотний вуглецева сталь 19с20нж DN 80 мм PN 16,0 МПа L 380 мм з КМЧ або еквівалент
Номенклатура
Клапан зворотний фланцевий поворотний вуглецева сталь 19с20нж DN 80 мм PN 16,0 МПа L 380 мм з КМЧ або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43391055

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 14:53
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
159 030 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380677476007
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
159 030 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380677476007
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності