Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту компресора. Код ДК 021:2015-50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-007886-a
Id Tender ae29d8fa86b44de49d9ebb5c1ae02baa
План UA-P-2025-04-15-016013-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 14:27
Остання зміна 02.06.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
406 008.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 030.04 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 14:27 до 25.04.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 14:27
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 14:27
до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 11:53
до 16.05.2025 14:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 12:22
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 14:35
до 02.06.2025 11:38
Період уточнень
з 16.04.2025 14:27 до 22.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 14:27 до 22.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 11:53 до 16.05.2025 14:35
Період кваліфікації
з 28.04.2025 11:53 до 16.05.2025 14:35
Основні параметри
Послуги з ремонту компресора. Код ДК 021:2015-50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
406 008.33 грн.
Послуги з ремонту компресора.
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту компресора.
Примітки
Код ДК 021:2015-50531300-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів. 1 од.
Очікувана вартість
406 008.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2030,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 11:30
Закінчення аукціону
28.04.2025 11:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту компресора.
Код ДК 021:2015
50531300-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін сплати за надані послуги настає на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три)календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та відповідно до документів які підтверджують надання послуг. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"
Пропозиція:
406 008 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АНСЕР ТРЕЙД"
Пропозиція:
382 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 11:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шаповал Олександр Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
38 048 727 36 65
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту компресора.
Період вимог/скарг з 12.05.2025 12:22 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 11:53 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АНСЕР ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40660108) в зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі згідно абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
12.05.2025 12:22
Повідомлення про рішення
05.05.2025 12:33
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 11:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 14:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В зв’язку із закінченням терміну розгляду та в зв’язку з необхідністю залучення спеціалістів виробничих підрозділів до розгляду наданих документів на відповідність технічним вимогам, для можливості більш детального аналізу пропозиції необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції терміном до 20 (двадцяти) робочих днів, згідно Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Враховуючи вищевказане та те, що строк розгляду тендерної пропозицій учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АНСЕР ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40660108) закінчується 05.05.2025р. Вирішив: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АНСЕР ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 40660108) до 20 робочих днів згідно Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей за предметом закупівлі: Послуги з ремонту компресора. ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки згідно оголошення № 27642488, UA-2025-04-16-007886-a.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 12:32
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією а саме: 1. Перелік невідповідностей. - не надано Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів)), що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(ів), що не відповідає вимогам п.1 Додатку 2 до тендерної документації; - Скановану копію діючого Статуту надано не в повному обсязі, що не відповідає вимогам п.1 Додатку 3 до тендерної документації; - не надано Довідку про наявність банківського рахунку, виданої обслуговуючим банком, що не відповідає вимогам п.2 Додатку 3 до тендерної документації; - не надано Калькуляцію надання послуг з ремонту компресора типу ВК 132/8,5 з розшифровками по статтях витрат згідно додатку 2 проекту договору, що не відповідає вимогам п.3.2 Додатку 2 до тендерної документації; - не надано Довідку в довільній формі у якій має бути зазначено інформація про гарантійний термін експлуатації запчастин, обладнання чи матеріалів, що плануються до заміни та предмету закупівлі в цілому (не менше 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію), що не відповідає вимогам п.3.5 Додатку 3 до тендерної документації; - не надано Гарантійний лист у довільній формі про те що запасні частини, елементи, вироби та інше, які будуть використовуватись при наданні послуг не були у попередній експлуатації(не були використаними або регенерованими), що не відповідає вимогам п.3.6 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на пункти вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.1 Додатку 2 до тендерної документації; - п.1 Додатку 3 до тендерної документації. - п.2 Додатку 3 до тендерної документації. - п.3.2 Додатку 3 до тендерної документації. - п.3.5 Додатку 3 до тендерної документації. - п.3.6 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів) його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів)), що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(ів) - Скановану копію діючого Статуту (в останній редакції або іншого установчого документу). - Довідку про наявність банківського рахунку, виданої обслуговуючим банком - Калькуляцію надання послуг з ремонту компресора типу ВК 132/8,5 з розшифровками по статтях витрат згідно додатку 2 проекту договору - Довідку в довільній формі у якій має бути зазначено інформація про гарантійний термін експлуатації запчастин, обладнання чи матеріалів, що плануються до заміни та предмету закупівлі в цілому (не менше 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію) - Гарантійний лист у довільній формі про те що запасні частини, елементи, вироби та інше, які будуть використовуватись при наданні послуг не були у попередній експлуатації(не були використаними або регенерованими)
Створено
07.05.2025 13:43
Надати до
08.05.2025 13:43
Період вимог/скарг з 16.05.2025 14:35 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 12:22 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" (код ЄДРПОУ 41977762) на суму: 406 008,00 грн. без ПДВ (487 209,6 грн. з ПДВ).
Документи кваліфікації
16.05.2025 14:36
Довідка НАЗК
16.05.2025 14:35
Повідомлення про рішення
12.05.2025 12:22
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-16-007886-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ОД/Ш-25-317НЮ
487 209.6 грн.
406 008 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Послуги з ремонту компресора.
Номенклатура
Послуги з ремонту компресора.
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081200

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"
Повна назва
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41977762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
02.06.2025 11:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
406 008.33 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 16:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
38 048 727 36 65
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
406 008.33 грн.
Період подання пропозицій
до 25.04.2025 16:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
38 048 727 36 65
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності