Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області від СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-006466-a
Id Tender 5af6fafd2abc4047a078240a5f5b852f
План UA-P-2025-04-16-005179-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 13:27
Остання зміна 15.05.2025 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
924 216 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 242.16 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 13:27 до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 13:27
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 13:27
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00
до 05.05.2025 09:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 09:11
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 09:11
до 15.05.2025 16:43
Період уточнень
з 16.04.2025 13:27 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 13:27 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 05.05.2025 09:11
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 05.05.2025 09:11
Основні параметри
Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
924 216 грн.
Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
924 216 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9242,16
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинець, вул. Видиніського
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛИТВИНЧУК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
923 637 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 09:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хорюк Руслана Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380990233609
Замовник
ЄДРПОУ
04062179
Повна назва
СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
59000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Сторожинець
Адреса
вул.Чернівецька, будинок 6 А
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
Період вимог/скарг з 05.05.2025 09:11 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 00:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3 Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ДОДАТОК № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір про надання послуг № 44 від 29 квітня листопада 2025 року, в якому відсутній відбиток печатки зі сторони Замовника. Кваліфікаційні критерії: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано цивільно-правові угоди за № № 1/25,2/25,3/25,4/25,5/25, 6/25, 7/25, 8/25, в яких відсутній відбиток печатки зі сторони Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями зазначені документи, згідно вимоги, а саме: надати копії договорів, оформлені належним чином, Відповідно до тендерної документації. Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Оскільки, відповідно до Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), яка вказана в тендерній документації: Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови або у разі, коли згідно з пунктом 5.1 цієї тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника вказується без ПДВ, сума ПДВ не включається до розрахунку ціни пропозиції учасника, а додається (за необхідності) переможцем процедури закупівлі – платником ПДВ вже на етапі погодження договірної ціни перед укладенням договору про закупівлю згідно з пунктом 6.4 цієї тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документа про підтвердження системи оподаткування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи чи інформацію про систему оподаткування, а саме: надати витяг Витяг з реєстру платників податків або інший підтверджуючий нормативний документ.
Створено
02.05.2025 10:18
Надати до
03.05.2025 10:18
Договір
UA-2025-04-16-006466-a-c1
Підписаний і діє
Номер
190
923 637 грн.
923 637 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
Номенклатура
Капітальний ремонт тротуару по вул. Видинівського від буд. № 3 по буд. № 15 у м. Сторожинець Чернівецького району Чернівецької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04062179

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛИТВИНЧУК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛИТВИНЧУК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3072713330

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 16:43
-
15.05.2025 16:41
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
924 216 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380990233609
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
924 216 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380990233609
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності