Показати схожі тендери

Закупівля Високовольтні вимикачі 330 кВ від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-006307-a
Id Tender d41e23f58ee645fcb450caf25a6c10ae
План UA-P-2025-04-16-007836-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.04.2025 13:17
Остання зміна 18.06.2025 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 509 700 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
217 548.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 13:17 до 10.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 13:17
до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 13:17
до 07.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.06.2025 10:00
-
Період уточнень
з 16.04.2025 13:17 до 07.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 13:17 до 07.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 10:00
Основні параметри
Високовольтні вимикачі 330 кВ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
43 509 700 грн.
Високовольтні вимикачі 330 кВ
Назва предмета закупівлі
Високовольтні вимикачі 330 кВ
Очікувана вартість
43 509 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
217548,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
435 097
Позиція
Опис предмета закупівлі
Високовольтний вимикач 330 кВ
Код ДК 021:2015
31214300-2 - Зовнішні розподілювальні пристрої
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 календарних днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідним ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ROEZ, s.r.o.
Пропозиція:
43 505 801.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 11:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
05.06.2025 11:13
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Худенко Ірина Валентинівна
Електронна пошта
Телефон
380442069767
Сайт:
http://www.energoatom.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24584661
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Високовольтні вимикачі 330 кВ
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 10:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ROEZ, s.r.o. на відповідність вимогам тендерної документації gродовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів
Документи кваліфікації
16.06.2025 15:01
Електроний протокол про продовження строку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ROEZ, s.r.o. на відповідність вимогам тендерної документації gродовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
16.06.2025 15:00
Дата кінця розгляду
09.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано листи-відгуки від кінцевих користувачів про наявний позитивний досвід експлуатації високовольтних вимикачів 750 кВ типу GL318, що не підтверджують позитивний досвід експлуатації запропонованих вимикачів 330 кВ типу GL315. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (- і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); - лист-відгук (-и) від контрагента (-ів) учасника, з яким (-и) було укладено договір (-ори), на який (-і) є посилання у довідці, який (-і) підтверджує (-ють) відсутність зауважень щодо постачання товару за зазначеним (-ими) договором (-ами), із зазначенням назви предмета договору (найменування обладнання/запчастин). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 П.п. 4.5 пункту 4 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД. 2.2 Пункт 2.1 Розділу 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Листи-відгуки (референс-листи, не менше одного) від Кінцевих споживачів, які експлуатують запропоноване обладнання, щодо позитивного досвіду експлуатації вимикачів, запропонованих до постачання. 3.2 На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (- і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); або - лист-відгук (-и) від контрагента (-ів) учасника, з яким (-и) було укладено договір (-ори), на який (-і) є посилання у довідці, який (-і) підтверджує (-ють) відсутність зауважень щодо постачання товару за зазначеним (-ими) договором (-ами), із зазначенням назви предмета договору (найменування обладнання/запчастин). Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного. Документи надаються у сканованому вигляді в форматі PDF. АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Створено
18.06.2025 11:25
Надати до
19.06.2025 11:25
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
43 509 700 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
43 509 700 грн.
Період подання пропозицій
до 10.06.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442069767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності