Показати схожі тендери

Закупівля Лабораторні меблі від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-006257-a
Id Tender 980c7dbafb3046aa90dd3f056b824d23
План UA-P-2025-04-04-012493-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 13:15
Остання зміна 13.06.2025 08:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
344 037.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 720.19 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 13:14 до 24.04.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 13:14
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 13:14
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:10
до 02.06.2025 15:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 13:50
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 15:40
до 13.06.2025 08:13
Період уточнень
з 16.04.2025 13:14 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 13:14 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:10 до 02.06.2025 15:40
Період кваліфікації
з 25.04.2025 12:10 до 02.06.2025 15:40
Основні параметри
Лабораторні меблі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
344 037.84 грн.
Лабораторні меблі
Назва предмета закупівлі
Лабораторні меблі
Очікувана вартість
344 037.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1720,19
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 321.14
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 11:47
Закінчення аукціону
25.04.2025 12:10
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Шафа лабораторна витяжна ШВЛ-05.2 або еквівалент відповідно до технічної специфікації
Опис предмета закупівлі
Шафа лабораторна витяжна ШВЛ-05.2 або еквівалент відповідно до технічної специфікації
Код ДК 021:2015
39180000-7 - Лабораторні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Стіл для вагів відповідно до технічної специфікації
Опис предмета закупівлі
Стіл для вагів відповідно до технічної специфікації
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Стіл лабораторний пристінний відповідно до технічної специфікації
Опис предмета закупівлі
Стіл лабораторний пристінний відповідно до технічної специфікації
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Стіл для роботи з ПЕЛ відповідно до технічної специфікації
Опис предмета закупівлі
Стіл для роботи з ПЕЛ відповідно до технічної специфікації
Код ДК 021:2015
39181000-4 - Лабораторні столи
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата поставленої продукції здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в договорі, протягом 180 днів після завершення приймання продукції за якістю, за результатами якого встановлено її належну якість (зокрема, проходження вхідного контролю за прийнятою у Покупця процедурою).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ"
Пропозиція:
297 997.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
Пропозиція:
291 996.54 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 11:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.04.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Проект договору
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
16.04.2025 13:14
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бізяєв Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380442777915
Сайт:
http://aem.zp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26444970
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лабораторні меблі
Період вимог/скарг з 08.05.2025 13:50 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 12:10 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», яке відповідає установленим кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
08.05.2025 13:50
Довідка НАЗК
08.05.2025 13:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 10:31
Електроний протокол про продовження строку
25.04.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю: СТОЛИ ЛАБОРАТОРНІ від 18.04.2025 вих №10 988/1, де в пунктах 2 та 3 зазначені назви (п.2 – стіл лабораторний, п.3 – стіл для роботи з ПЕЛ) які не відповідають назвам зазначеним в пунктах 3 та 4 тендерної пропозиції (ціновій) від 18.04.2025 Вих № 10 988 та в тендерній пропозиції (технічній) від 18.04.2025 Вих № 10978. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю, де гарантійний строк по 1 позиції (Шафа лабораторна витяжна ШВЛ-05,2) зазначено 12 місяців з дати введення продукції в експлуатацію, що не відповідає гарантійному строку експлуатації зазначеному в ціновій пропозицію від 18.04.2025р.№10988 за формою додатка №2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П.17 додатка 10 до ТД – документи, які передбачені додатком 6 до ТД «Технічна специфікація», а саме: документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (порівняльна таблиця відповідності), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. 2. П.17 додатка 10 до ТД – документи, які передбачені додатком 6 до ТД «Технічна специфікація», а саме: документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (порівняльна таблиця відповідності), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність до цінової та технічної пропозиції порівняльну таблицю. 2. Привести у відповідність зазначену гарантію в порівняльній таблиці до цінової пропозиції від 18.04.2025р.№10988.
Створено
29.04.2025 15:56
Надати до
30.04.2025 15:56
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку з перевіркою контрагента на наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» до 20 робочих днів на закупівлю ДК 021:2015-39180000-7 Лабораторні меблі (Лабораторні меблі) 8 шт. (UA-2025-04-16-006257-a).
Дата продовження строку розгляду
02.05.2025 10:31
Дата кінця розгляду
24.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.05.2025 09:55 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 09:44 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2025 № 8259-р/пк-пз відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ».
Документи кваліфікації
28.05.2025 09:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 09:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:40 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 09:55 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРОРГСИНТЕЗ», яке відповідає установленим кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:40
Довідка НАЗК
02.06.2025 15:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 09:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником надана АНКЕТА за формою Додатка 8 до ТД, в якій: - у пункті 12 «П.І.Б. учасників або акціонерів, які володіють 10% і більше акцій, країна їх громадянства» розділу «СКЛАД МАЙНА КОНТРАГЕНТА КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (UBO)» учасником не зазначені акціонери, які володіють 10% і більше акцій та країна їх громадянства; - у пунктах 1,2,3 «1.Копія чинних установчих документів; 2. Копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності); 3. Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою)» розділу «ДОКУМЕНТИ» учасником зазначено «додаються/додається в складі пропозиції», що не відповідає вимогам даного пункту. 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано порівняльну таблицю від 22.04.2025 №UOS-220425-19, де гарантійний строк: - по 1 позиції зазначено 12 місяців з дати введення обладнання в експлуатацію, що не відповідає гарантійному строку експлуатації зазначеному в тендерній (ціновій) пропозиції від 22.04.2025 №UOS-220425-23, за формою додатка №2; - по 2-4 позиції зазначено 12 місяців з дати поставки, що не відповідає гарантійному строку зазначеному в тендерній (ціновій) пропозиції від 22.04.2025 №UOS-220425-23, за формою додатка №2; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп. 1.2 п. 1 р. ІІІ ТД – завантаження файлів з документами та/або інформацією згідно з переліком зазначеним у додатку 10 до ТД. п. 14 Додатка 10: Анкета згідно Додатка 8 до ТД за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Примітка: - учасник процедури закупівлі повинен зазначити відповіді на всі запитання анкети. У розділі «ДОКУМЕНТИ» учасник зазначає назви документів, які надаються на підтвердження зазначених вимог. 2. П.17 додатка 10 до ТД – документи, які передбачені додатком 6 до ТД «Технічна специфікація», а саме: документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (порівняльна таблиця відповідності), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі»; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідності та надати Анкету за формою Додатка 8 до ТД; - у пункті 12 зазначити «П.І.Б. учасників або акціонерів, які володіють 10% і більше акцій, країна їх громадянства»; - в розділі «ДОКУМЕНТИ» зазначити назви документів які додаються. 2. Надати порівняльну таблицю з приведеною у відповідність гарантію відповідно до цінової пропозиції від 22.04.2025 №UOS-220425-23.
Створено
30.05.2025 09:09
Надати до
31.05.2025 09:09
Угоди
UA-2025-04-16-006257-a-b2
Підписаний і діє
Номер
53-143-01-25-02682
297 997.2 грн.
248 331 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
12.06.2027
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа лабораторна витяжна ШВЛ-05.2 або еквівалент відповідно до технічної специфікації
Номенклатура
Шафа лабораторна витяжна ШВЛ-05.2 або еквівалент відповідно до технічної специфікації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
107 625.84
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл для вагів відповідно до технічної специфікації
Номенклатура
Стіл для вагів відповідно до технічної специфікації
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
35 182.56
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл лабораторний пристінний відповідно до технічної специфікації
Номенклатура
Стіл лабораторний пристінний відповідно до технічної специфікації
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
15 224.16
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Стіл для роботи з ПЕЛ відповідно до технічної специфікації
Номенклатура
Стіл для роботи з ПЕЛ відповідно до технічної специфікації
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
29 852.64
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26444970

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31607028

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 08:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 037.84 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 13:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442777915
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 037.84 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 13:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «АТОМЕНЕРГОМАШ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380442777915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності