Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9 від КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-16-005669-a
Id Tender 53b566e823b245d3b0e3d8bd077d935f
План UA-P-2025-04-16-007150-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.04.2025 12:43
Остання зміна 10.06.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
122 766 406.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
613 832.03 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.04.2025 12:40 до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.04.2025 12:40
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.04.2025 12:40
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:35
до 30.05.2025 18:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 18:39
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 18:39
до 10.06.2025 16:34
Період уточнень
з 16.04.2025 12:40 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.04.2025 12:40 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:35 до 30.05.2025 18:39
Період кваліфікації
з 26.05.2025 13:35 до 30.05.2025 18:39
Основні параметри
Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
122 766 406.8 грн.
Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
Очікувана вартість
122 766 406.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
613832,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
613 832.03
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 13:12
Закінчення аукціону
26.05.2025 13:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул.Освіти,9
Дата постачання по
01.09.2026 12:45
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право перерахувати Генпідряднику аванс/попередню оплату в розмірі, що не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за даним Договором, що становить ______ грн., в т. ч. ПДВ ___ грн. у термін не пізніше ніж 3 (три) місяці з дати укладання Договору, на небюджетний рахунок Генпідрядника IBAN_____________________, відкритий в органах Державної казначейської служби України, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Генпідрядник зобов’язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді. У разі недофінансування, остаточні розрахунки по Договору Замовник здійснює за умови та після отримання бюджетних призначень на цю мету. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Генпідрядником та передаються Замовнику
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
Пропозиція:
122 766 406.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі."
Пропозиція:
121 621 202.48 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 13:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 16:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левченко Ілона Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380669818315
Замовник
ЄДРПОУ
38183153
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Вишневе
Адреса
вулиця Київська, 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
Період вимог/скарг з 30.05.2025 18:39 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 13:35 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 18:39
Довідка НАЗК
30.05.2025 18:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 12:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.04.2025 12:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» на закупівлю за предметом Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) 28 травня 2025 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» встановлено наступне. 1. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації: «Документи, які підтверджують відповідність запропонованого учасником предмету закупівлі встановленим технічним, якісним та іншим вимогам замовника (відповідно до Додатку 2 до тендерної документації): - інформація про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим замовником вимогам згідно з Додатком 2 до тендерної документації у вигляді листа-згоди, та інші документи, передбачені Додатком 2 до тендерної документації; - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів із зазначенням інформації про ціни на матеріальні ресурси (обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції); - проект календарного графіку виконання робіт; - Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. Учасник має передбачити у складі договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (відповідно до зміни №4 Настанови з визначення вартості будівництва замовником враховано в очікуваній вартості кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами); - Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.». На виконання цього, ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» було надано документ «ГРАФІК» «02» травня 2025 р. № 19. Проте, такий документ «ГРАФІК» «02» травня 2025 р. № 19 не відповідає вимогам тендерної документації в частині терміну виконання робіт, відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 Розділу 1. Загальні положення тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - проект календарного графіку виконання робіт. Уповноважена особа І.В. Левченко
Створено
28.05.2025 17:22
Надати до
29.05.2025 17:22
Договір
UA-2025-04-16-005669-a-a1
Підписаний і діє
Номер
9/06-25/ПРУО
121 621 202.48 грн.
101 351 002.07 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
01.09.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
Номенклатура
Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
121 621 202.48
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Повна назва
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі."
Повна назва
ТОВ "Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39636449

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 16:34
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000033
Дата створення проекту
16.06.2025 16:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 17:21
Дата публікації висновку про результати
07.07.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
22.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2025 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-04-16-005669-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 17:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 2, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 30.05.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.05.2025, договір підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО, додаткову угоду від 01.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником 20.06.2025 та 02.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 30.05.2025 № 4, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», з остаточною пропозицією 121 621 202,48 гривень. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі UA-2025-04-16-005669-a передбачено, у тому числі, за бюджетною програмою 2211810 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-04-16-005669-a поширюються умови Рамкової угоди. 1. Відповідно до статті 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди). Моніторингом установлено, що Замовником, за результатами проведення процедури закупівлі, укладено договір підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО умови якого не відповідають умовам тендерної пропозиції Переможця, з огляду на наступне. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», щодо позиції 197 «Водорозетка Д15» зазначено країну походження – Італія, щодо позиції 737 «Жесткий диск 3.5' 6Tb Western Digital Purple» зазначено країну походження – Німеччина. Натомість, в електронній системі закупівель, 10.06.2025 Замовником оприлюднено укладений за результатами проведення процедури закупівлі, договір підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО, відповідно до умов якого, щодо позиції 197 «Водорозетка Д15» зазначено країну походження – Швейцарія, щодо позиції 737 «Жесткий диск 3.5' 6Tb Western Digital Purple» зазначено країну походження – США. Водночас, Швейцарія та США не входять до Переліку прийнятних країн відповідно до статті 11 Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та статті 5 Рамкової угоди, розміщеному на санкційній карті ЄС за посиланням https://www.sanctionsmap.eu/#/main, чим, відповідно, не дотримано вимоги статті 5 Рамкової угоди. Враховуючи вищезазначене, орган державного фінансового контролю, керуючись положеннями частини 5 статті 8 № 922-VIII, через електронну систему 27.06.2025 звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо надання пояснень. У відповідь на запит, Замовником 02.07.2025 надано наступні пояснення: «…5. У зв’язку з виявленням технічної помилки в Додатку №4 до Договору «Підсумкова відомість ресурсів, та з метою усунення помилок і приведення інформації у відповідність, Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угода № 1 від 01 липня 2025 року, виклавши Додаток №4 «Підсумкова відомість ресурсів». Разом з тим, у ході моніторингу, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 01.07.2025 № 1 до договору підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО згідно з якою щодо позиції 197 «Водорозетка Д15» зазначено країну походження – Швеція, щодо позиції 737 «Жесткий диск 3.5' 6Tb Western Digital Purple» зазначено країну походження – Україна. Таким чином, пояснення надані Замовником 02.07.2025 не спростовують факту порушення Замовником вимог пункту 18 Особливостей № 1178, відповідно до якого умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. 2. Відповідно до статті 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: - участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Також, статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Однак, моніторингом установлено, що у проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та в укладеному за результатами проведення процедури закупівлі договорі підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО не враховано вимоги встановлені 7, 16 та 17 Рамкової угоди. Поруч з тим, згідно додаткової угоди від 01.07.2025 № 1, укладеної Замовником у ході моніторингу, внесено доповнення щодо врахування у договорі підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО вимог Рамкової угоди між Україною та Європейською Комісією в межах Ukraine Facility, зокрема статей 3, 5, 7, 16 та 17. Натомість, моніторингом установлено, що у договорі про закупівлю не враховано вимоги встановлені статтями 16 Рамкової угоди, в частині зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility». 3. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Крім того відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та зміни до договору про закупівлю у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено договір про закупівлю (договір підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО) та зміни до договору про закупівлю (додаткову угоду від 01.07.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 та 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Рамкової угоди, установлено що у проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) не враховано вимоги встановлені 7, 16 та 17 Рамкової угоди. За результатами моніторингу установлено, що у договорі про закупівлю не враховано вимоги встановлені статтями 16 Рамкової угоди, в частині зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility». За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, установлено порушення вимог пункту 10 та 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, установлено недотримання вимог пункту 18 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО у відповідності до вимог статті 16 Рамкової угоди, а у разі неможливості припинити зобов’язання за договором, а також здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.07.2025 00:00
Дата публікації
07.07.2025 17:31
Документи висновку
07.07.2025 17:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку державного фінансового контролю від 07.07.2025 року, було прийнято рішення оприлюднити інформацію та документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель через електронну систему закупівель.
Дата публікації
09.07.2025 19:28
Документи інформації про усунення порушення
09.07.2025 19:28
-
09.07.2025 19:28
-
09.07.2025 19:34
-
09.07.2025 23:48
-
09.07.2025 23:50
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, замовником якої є КП «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-16-005669-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), а також надати інформацію, за рахунок якої субвенції (у разі наявності такої) з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (із зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.06.2025 17:11
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 17:12
-
Відповідь
відповідь на запит
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Вишнівської ЗОШ I-III ступенів №1 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № V-0086-24/ПРОЕКСП від 12 березня 2024 Реєстраційний номер EX01:2161-3941-5290-0035). 2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8962-2025-04-16-08-37-46.html. 3. На підтвердження джерела фінансування надаємо документ «Повідомлення № 18 від 25.03.2025 року про зміни до помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету на 2025 рік», відповідно до якого міститься інформація про зміни до річного та помісячного розпису асигнувань державного бюджету по субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, код доходу 41032800. 4. Надаємо інформацію та документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility, шляхом надання документу «РОЗПОДІЛ обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році», Додатку до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 року № 221 – р. Код бюджету 1053400000. Додатки: 1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № V-0086-24/ПРОЕКСП від 12 березня 2024; 2. Повідомлення № 18 від 25.03.2025 року; 3. РОЗПОДІЛ обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році (Додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 року № 221 – р).
Рішеня
20.06.2025 15:48
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником установлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасника довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних виконання робіт, що містить інформацію про назву/найменування обладнання, кількість та підстави залучення (Власне, орендоване, за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо (назва орендодавця). З огляду на особливість предмета закупівлі – «нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ)» очікуваною вартістю 122 766 406,80 гривень, виконання таких робіт передбачає залучення великої кількості будівельних машин та механізмів. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо підстав установлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на надання Довідки про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази від 02.05.2025 № 1, в якій зазначено лише 3 позиції машин (Кран баштовий вантажопідйомністю від 8 т; Автокран вантажопідйомністю від 10 т та Автокран вантажопідйомністю від 10 т), натомість у Підсумковій відомості ресурсів наданій у складі пропозиції Переможця, зазначено більше 90 позицій будівельних машин і механізмів, якими ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» заплановано виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником установлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасника документального підтверження його відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Разом з тим, Замовником наголошено, що аналогічним вважається договір підряду на нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ) або захисної споруди цивільного захисту, укладений та повністю виконаний протягом останніх трьох років (2023-2025). У складі пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надано інформацію щодо виконання «аналогічного за предметом закупівлі договору», а саме Договору підряду від 16.09.2024 № 36-Д, на виконання робіт із нового будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва, на суму 54 000 000,00 гривень, укладений із ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ». Поруч з тим, моніторингом установлено, що виконання робіт із нового будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва, передбачено згідно із процедурою закупівлі, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупіевль за номером ID: UA-2024-06-27-010761-a. Замовником даної закупівлі є Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, з яким ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» укладено Договір підряду від 16.09.2024 № 36-Д, вартістю 198 000 000,00 гривень та строком виконання робіт до 01 листопада 2026 року. Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо причин та підстав установлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на надання Переможцем інформації про фактично договір будівельного субпідряду по незавершеному об’єкту будівництва. 3. Моніторингом установлено, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, Замовником установлено, що тип договірної ціни – динамічна. Разом з тим, відповідно до 5.31. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 установлено, що за динамічної договірної ціни - не враховується кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», з огляду на врахування у договірній ціні, наданій у складі тендерної пропозиції, коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. 4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав установлення відповідності умов Календарного графіку виконання робіт, а також відповідних кошторисних розрахунків, наданих у складі пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», з огляду на зазначення у експертному звіті інформації щодо тривалості будівництва – 10 місяців. 5. Прошу надати пояснення щодо причин невідповідності умов укладеного за результатами проведення процедури закупівлі договору підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО умовам тендерної пропозиції Переможця, з огляду на заміну інформації щодо позицій 198 та 737 Підсумкової відомості ресурсів. 6. Прошу надати пояснення чому у проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та в укладеному за результатами проведення процедури закупівлі договорі підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО не враховано вимоги встановлені статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.06.2025 14:34
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 14:35
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 27.06.2025 р.
27.06.2025 року о 14:34:44 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-16-000033), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником установлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасника довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних виконання робіт, що містить інформацію про назву/найменування обладнання, кількість та підстави залучення (Власне, орендоване, за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо (назва орендодавця). З огляду на особливість предмета закупівлі – «нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ)» очікуваною вартістю 122 766 406,80 гривень, виконання таких робіт передбачає залучення великої кількості будівельних машин та механізмів. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо підстав установлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на надання Довідки про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць)), матеріально-технічної бази від 02.05.2025 № 1, в якій зазначено лише 3 позиції машин (Кран баштовий вантажопідйомністю від 8 т; Автокран вантажопідйомністю від 10 т та Автокран вантажопідйомністю від 10 т), натомість у Підсумковій відомості ресурсів наданій у складі пропозиції Переможця, зазначено більше 90 позицій будівельних машин і механізмів, якими ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» заплановано виконання робіт за предметом закупівлі. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником установлено вимогу щодо надання у складі пропозиції учасника документального підтверження його відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Разом з тим, Замовником наголошено, що аналогічним вважається договір підряду на нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ) або захисної споруди цивільного захисту, укладений та повністю виконаний протягом останніх трьох років (2023-2025). У складі пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надано інформацію щодо виконання «аналогічного за предметом закупівлі договору», а саме Договору підряду від 16.09.2024 № 36-Д, на виконання робіт із нового будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва, на суму 54 000 000,00 гривень, укладений із ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ». Поруч з тим, моніторингом установлено, що виконання робіт із нового будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва, передбачено згідно із процедурою закупівлі, інформація про яку оприлюднена в електронній системі закупіевль за номером ID: UA-2024-06-27-010761-a. Замовником даної закупівлі є Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, з яким ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» укладено Договір підряду від 16.09.2024 № 36-Д, вартістю 198 000 000,00 гривень та строком виконання робіт до 01 листопада 2026 року. Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо причин та підстав установлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» вимогам пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, з огляду на надання Переможцем інформації про фактично договір будівельного субпідряду по незавершеному об’єкту будівництва. 3. Моніторингом установлено, що відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, Замовником установлено, що тип договірної ціни – динамічна. Разом з тим, відповідно до 5.31. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 установлено, що за динамічної договірної ціни - не враховується кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо причин не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», з огляду на врахування у договірній ціні, наданій у складі тендерної пропозиції, коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. 4. Прошу надати пояснення щодо причин та підстав установлення відповідності умов Календарного графіку виконання робіт, а також відповідних кошторисних розрахунків, наданих у складі пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», з огляду на зазначення у експертному звіті інформації щодо тривалості будівництва – 10 місяців. 5. Прошу надати пояснення щодо причин невідповідності умов укладеного за результатами проведення процедури закупівлі договору підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО умовам тендерної пропозиції Переможця, з огляду на заміну інформації щодо позицій 198 та 737 Підсумкової відомості ресурсів. 6. Прошу надати пояснення чому у проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) та в укладеному за результатами проведення процедури закупівлі договорі підряду від 10.06.2025 № 9/06-25/ПРУО не враховано вимоги встановлені статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Відповідно до абзацу 6 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації Замовник має право зазначити один або декілька кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень цих Особливостей, а також інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини першої статті 16 Закону, Замовник зобов’язаний вимагати від учасників документального підтвердження їхньої відповідності визначеним кваліфікаційним критеріям. Згідно з частиною другою статті 16 Закону, такими критеріями можуть бути: - наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - фінансова спроможність. При цьому законодавство не встановлює вичерпного переліку документів або обов’язкових складових інформації, що мають підтверджувати відповідність зазначеним критеріям. Таким чином, Замовник самостійно визначає зміст та форму підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, для виконання робіт учасник повинен надати документальне підтвердження наявності наступного обладнання: - Автокран вантажопідйомністю від 10 т — не менше 2 одиниць; - Кран баштовий вантажопідйомністю від 8 т — не менше 1 одиниці. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надало Довідку про наявність обладнання від 02.05.2025 № 1, у якій зазначено типи, моделі та кількість будівельної техніки, що включає техніку, прямо передбачену тендерною документацією. Таким чином, учасник виконав вимоги кваліфікаційного критерію в повному обсязі. Водночас тендерна документація не містила вимоги щодо обов’язкового підтвердження наявності всієї техніки, зазначеної у підсумковій відомості ресурсів. Така техніка може залучатися у процесі виконання робіт як орендована, субпідрядна чи у спосіб, що не суперечить умовам договору. Враховуючи викладене, підстав для невизнання відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» встановленим вимогам кваліфікації — відсутні. 2. В Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним визнається договір підряду на нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ) або захисної споруди цивільного захисту, який укладено та повністю виконано протягом останніх трьох років (2023–2025). На виконання цієї вимоги ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надало у складі тендерної пропозиції: договір підряду № 36-Д від 16.09.2024 року, а також лист-відгук від Замовника (вих. № 11/2506 від 01.05.2025 року), який підтверджує повне виконання обсягу робіт, передбачених цим договором, укладеним із ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ». Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 Договору підряду № 36 – Д від 16.09.2024 року, Строк виконання Робіт до 31 березня 2025 року. Строк здачі закінченого Об?єкта може змінюватися , що затверджується Сторонами у додатковій угоді до цього Договору. На підтвердження повного виконання договору, ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надало документ «Лист – відгук» вих. № 11/2506 від 01.05.2025 року, який свідчить про повне виконання робіт. Отже, ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» повністю підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію в частині наявносі в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо увагу, що тендерна документація не встановлювала вимоги щодо статусу Замовника аналогічного договору, а отже, не обмежувала Учасника у поданні договору субпідряду, за умови що цей договір є договором підряду на нове будівництво захисної споруди та підтверджується фактом його повного виконання. Договір, наданий Учасником, прямо передбачає виконання робіт із нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) і відповідає змісту вимоги. Факт того, що генеральним підрядником у рамках проєкту є інше підприємство, не нівелює статус і зміст договору підряду, укладеного між Учасником та ним як суб’єктом господарювання, що виконує будівельні роботи. Крім того, чинне законодавство (зокрема, частина 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі») не містить обмежень щодо подання договорів субпідряду як підтвердження аналогічного досвіду, якщо такий договір відповідає вимогам предмета закупівлі. Таким чином, ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» діяло виключно у межах вимог тендерної документації та закону і обґрунтовано вважає, що його пропозиція відповідає встановленому кваліфікаційному критерію. 3. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, тип договірної ціни визначено як динамічний. Водночас, згідно з положеннями пункту 5.31 Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону №281 від 01.11.2021 року, за динамічної договірної ціни у складі договірної ціни не враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» у складі тендерної пропозиції чітко дотрималося цієї норми, оскільки у відповідному рядку кошторисного розрахунку (графа «Кошти на покриття ризиків») вказано значення «0», що означає, що жодні кошти на покриття ризиків у договірній ціні не передбачені. Таким чином, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та чинних кошторисних норм, а зазначення значення «0» в графі ризиків є підтвердженням виконання вимоги щодо виключення цієї статті витрат при динамічному ціноутворенні. Також, ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надало документ «ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ?ЄКТА БУДІВНИЦТВА N?», який також не включає кошти на покриття ризиків. Жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» з цього питання відсутні. 4. Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Розділу 1 тендерної докуменації, строк виконання робіт визначено до 01.09.2026 року, що є остаточним орієнтиром для учасників при формуванні своєї тендерної пропозиції, зокрема календарного графіку виконання робіт та відповідних кошторисних розрахунків. Водночас, у складі проектної документації, яка пройшла експертизу, може зазначатись орієнтовна тривалість будівництва (у цьому випадку — 10 місяців), що є технологічним обґрунтуванням строків реалізації проєкту за умов безперервного виконання робіт. Проте така інформація не є зобов’язуючою для сторін у процедурі закупівлі, оскільки: Згідно зі ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», виключне право на формування умов тендерної документації, у тому числі — строків виконання робіт, належить Замовнику. Тривалість виконання робіт, зазначена у проектній документації або експертному звіті, не є договірною нормою, а носить виключно довідковий характер і не обмежує Замовника у праві встановлювати інші (довші) строки реалізації проєкту при проведенні публічної закупівлі. Учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати проект календарного графіку виконання робіт, відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, що і було виконано ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» у повному обсязі, шляхом надання документу «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ», який свідчить про виконання робіт до серпня 2026 року. Таким чином, інформація про 10-місячну тривалість будівництва, наведена в експертному звіті, не суперечить «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ», поданому учасником, оскільки останній був складений відповідно до вимог Замовника, а не на підставі технологічних рекомендацій з експертного звіту. Жодних порушень умов тендерної документації або законодавства у цьому випадку з боку учасника не виявлено. Підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» відсутні. 5. У зв’язку з виявленням технічної помилки в Додатку №4 до Договору «Підсумкова відомість ресурсів, та з метою усунення помилок і приведення інформації у відповідність, Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угода № 1 від 01 липня 2025 року, виклавши Додаток №4 «Підсумкова відомість ресурсів». 6. Замовником було враховано вимоги встановлені статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди.», шляхом передбачення пунктів «1.15. Прийнятні країни – Держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір або країни, які надають Україні рівень підтримки, порівнянний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні, відповідно до пункту 1 статті 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом № 3786-IX від 06.06.2024» та «13.6.4. Генпідрядник з яким укладено договір: - набув статусу особи, зареєстрованої в країні, яка не є прийнятною, та/або особисто або його кінцевий бенефіціарний власник став особою, до якої застосовано обмежувальні заходи (санкції) Європейського Союзу, і яка включена до санкційного списку Європейського Союзу; - не надав підтвердження щодо походження товарів, товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель робіт і послуг; - надав підтвердження, з якого вбачається, що походження товарів, товарів та/або матеріальних ресурсів у складі закупівель робіт і послуг з країни, яка не є прийнятною». Також, було укладено Додаткову угоду №1 від 01 липня 2025 року, яка передбачає вимоги встановлені статтями 3, 5, 7, 16 та 17 Рамкової угоди.
Рішеня
02.07.2025 15:22
Замовник
Документи повідомлення
02.07.2025 15:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
122 766 406.8 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
122 766 406.8 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 00:00
Замовник:
КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380669818315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності