Закупівля Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
від Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
Завірені Учасником копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння ро-бітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Згідно Додатку 4 тендерної документації
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких
Замовник в пункті 2 Додатку 4 до тендерної документації "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" вимагає:
«Документи, що підтверджують наявність професійних засобів радіозв’язку між охоронниками :
- довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони;
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких.»
Скаржник зазначає, що дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця, оскільки положеннями Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, а саме:
Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності
1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:
1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак;
4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення;
5) використовувати транспорт реагування;
6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони;
7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.
Тобто вказаним документом передбачено, можливість використовувати при надання послуг охорони, різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіоелектронних засобів, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників Закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками та потужністю вихідного сигналу.
Отже, законодавством не визначається потужність вихідного сигналу передавача радіостанції, а отже, будь-які вимоги щодо її конкретної потужності є не законними.
Скаржник зазначає, що надає охоронні послуги таким Замовникам як: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація, Інститут проблем реєстрації інформації НАН України, Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг», Комунальне підприємство "Житній ринок", Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 Дніпровського району м. Києва" та інші. Всі ці об’єкти охорони є важливими для нашого міста та жодного разу не було скарг чи клопотань щодо неякісного надання послуг нашою компанією.
Зазначаємо, що Скаржник має цифрові радіоелектронні засоби (переносні рації) потужністю не менше 2 Вт, а саме Модель PD-605Um від Hytera — це переносна компактна цифрова радіостанція, яка працює з підтримкою стандарту DMR. Пристрій здатний працювати в аналоговому режимі та сумісний, відповідно, з актуальними аналоговими системами. Модель PD-605 (Надаємо як доказ) передбачає 1024 канали, а також має власний вузькосмуговий фільтр, підтримує різні цифрові технології підвищення якості сигналу. Рація виконана в металевому всепогодному абсолютно вологостійкому копусі з підвищеним захистом від падінь і погодних умов. Ця модель радіостанції має потужність вихідного сигналу 4 Вт. Водночас дана модель радіостанції має наступні характеристики, що повністю задовольнять вимоги Замовника, а саме:
- Супутникова система навігації GPS (опціональна). Вбудований модуль GPS підтримує програми ГІС (географічна інформаційна система);
- Радіостанція PD605 дає змогу вмикати та вимикати радіозв'язок (тільки з декодуванням), вести віддалений контроль (тільки з декодуванням) і має функцію пріоритетного переривання;
- Переривання радіозв'язку на основі пріоритету. Ця функція дає змогу переривати зв'язок, який використовується для адміністративної мети, щоб у першочерговому порядку забезпечити екстрений і оперативний зв'язок;
- Два слоти в DMO. DMO Hytera забезпечує два слоти, які дають змогу на одній частоті використовувати два розмовних тракти;
- Орієнтовна дальність у відкритій місцевості 6 - 10 км.
Маючи радіостанції 2 Вт, Скаржник ще жодного разу не стикався з поганим зв'язком у м. Києві маючи ретранслятори. Окрім цього є стільниковий зв'язок. Конкретний результат, а саме стійкій зв’язок між постами, можливо забезпечити не тільки засобами радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт. Також, звертаємо Вашу увагу, що дальність зв'язку рацій залежить від якості ти типу обладнання, яке буде використовуватись під час надання послуг. Окрім цього, ми як компанія, яке вже досить тривалий час працює на ринку охоронних послуг в своїй роботі використовуємо дуплексер, який забезпечує також "ізоляцію" сигналу передавача на входi приймача для запобігання погіршення чутливості ретранслятору та вірогідності виходу того з ладу через надвеликий рівень сигналу передавача.
Відповідно суб'єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Для забезпечення виконання технічних вимог Замовника, визначених у додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3, є достатнім користування радіостанціями з потужністю вихідного сигналу передавача 2 Вт, яке потребує відповідного присвоєння радіочастот, а отже, забезпечує найвищі стандарти конфіденційності зв’язку, який стає менш вразливим до перехоплення або злому, що вкрай важливо для надання послуг з охорони.
Оскільки, в Законі України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умовах наголошено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення, а не обов’язок їх мати в наявності. При цьому, вище зазначені нормативні документи не визначають радіочастотний спектор та потужність передавача, яким зобов’язаний користуватися суб'єкт охоронної діяльності.
Як наслідок, Замовник самовільно визначив потужність та не зазначив інші засоби зв'язку, передбачених законодавством, чим обмежив охоронювані законом права на участь в Закупівлі, в першу чергу Скаржника, який має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника.
Крім того, Замовника має в першу чергу цікавити ціна та якість надання послуг, а обов’язок забезпечення постійного зв’язку між персоналом охорони та іншими структурними підрозділами покладається на суб’єкта охоронної діяльності. Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності цифрові радіоелектронні засоби (переносні рації) потужністю виключно не менше 5 Вт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник зазначає, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу, чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених положенням п.1 ч.1 статті 5 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників.
Також, жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язку мати в наявності вищевказані засоби зв’язку.
Скаржник наголошує про те, що Колегія винесла рішення від 15.02.2021 № 2662-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію прибравши дискримінаційну вимогу щодо надання відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких.»
відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності
Замовник в пункті 2 Додатку 4 до тендерної документації "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" вимагає:
«Документи, що підтверджують наявність професійних засобів радіозв’язку між охоронниками :
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності».
Зазначаємо, що вважаємо дану вимогу такою, що порушує законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до пункту 2.1 «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 - транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку.
В пункті 2.2 вищевказаного порядку зазначається, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності.
Тобто вказаним документом передбачено можливість обладнання транспорту реагування різноманітними засобами зв’язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а не конкретний вид радіотехнічного зв’язку, який чомусь вимагається Замовником від потенційних учасників Закупівлі, а тим більше з конкретними характеристиками (базова станція).
Крім того, Замовника має в першу чергу цікавити ціна та якість надання послуг, тобто головне щоб у разі необхідності транспорт швидкого реагування вчасно прибув на об’єкт, а обов’язок забезпечення постійного зв’язку між персоналом охорони та іншими структурними підрозділами покладається на суб’єкта охоронної діяльності.
Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими саме засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Таким чином вважаємо, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу не надавши інші альтернативні варіанти передбачені діючим законодавством чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Виходячи з вищевказаного, дана вимога Замовника у складі тендерної документації є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця, чим порушує вимоги положення статті 5 Закону.
Скаржник наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 01.09.2023 № 13895-р/пк-пз та рішення від 23.08.2023 № 13342-р/пк-пз, рішення № 10314-р/пк-пз від 13.06.2024 року та Рішення №11616-р/пк-пз від 04.07.2024 щодо аналогічної позиції, зобов’язавши Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації. (Рішення долучаємо)
Таким чином вважаємо, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу не надавши інші альтернативні варіанти передбачені діючим законодавством чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Проте, Замовником абсолютно не обґрунтовано та перебільшено вимагає необхідність використання радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.) та УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт з документальним підтвердженням їх наявності.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни в ТД та виключити дискримінаційну вимогу про надання відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності.
Автор:
38180147, ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
04053, Україна, м. Київ, місто Київ, площа Львівська, будинок 4А, офіс 5
Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3"
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-04-15-013704-a.b2
Дата:
18.04.2025 16:46
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі Послуг з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3 за кодом ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги»
15 квітня 2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю:
UA-2025-04-15-013704-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23 квітня 2025 року до 08:00.
Вивчивши тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15 квітня 2025 р. № 5-ЛД-1ПТ та умови і вимоги до неї, ми прийшли до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме у тендерній документації містяться дискримінаційні умови і вимоги, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі, а отже наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону, пунктів 55 та 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з тендерною документацією, ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до пункту 2 Кваліфікаційних критерій, вимог та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника Додатку 4 до Тендерної документації учасники мають надати
Документи, що підтверджують наявність професійних засобів радіозв’язку між охоронниками :
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких.
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності.
- чинний договір укладений Учасником з уповноваженим органом, щодо проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром.
Скаржник наголошує, що Замовник відповідно до вимог тендерної документації та технічного завдання здійснює закупівлю послуг з фізичної охорони об’єкту на конкретно визначених постах у встановлений час, а не послуги зв’язку між охоронниками суб’єкта охоронної діяльності.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України “Про охоронну діяльність” суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Частиною 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що технічні засоби охорони – це технічні засоби, що використовуються під час здійснення охоронної діяльності: системи, прилади та обладнання для виявлення, оповіщення і попередження про наявність небезпеки для життя людей та/або майна.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 8 Закону України “Про охоронну діяльність” суб'єкт охоронної діяльності має право: для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти.
Крім того пунктом 4 частини 1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення.
Отже, законодавством не визначається потужність вихідного сигналу передавача радіостанції, а отже, будь-які вимоги щодо її конкретної потужності є не законними.
Відповідно, суб'єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Для забезпечення виконання технічних вимог Замовника, визначених у додатку 2 до Тендерної документації, а саме: Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3, є достатнім користування радіостанціями з потужністю вихідного сигналу передавача 2 Вт, яке потребує відповідного присвоєння радіочастот, а отже, забезпечує належну якість та дальність зв’язку в межах відповідних об’єктів. Використання потужніших радіостанцій не є критично необхідним і не впливає на якість охоронних послуг.
Проте, Замовником абсолютно не обґрунтовано та перебільшено вимагається необхідність використання радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.) та УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт з документальним підтвердженням їх наявності.
Вимога Замовника у такій редакції є дискримінаційною для Скаржника, оскільки Скаржник має досвід виконання аналогічних договорів з цим самим Замовником з використанням радіотелефонного зв’язку, але без обмеження потужності вихідного сигналу передавача (файл доказу –«Договір»).
Оскільки, в Законі України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умовах наголошено, що суб'єкт охоронної діяльності має право використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення, а не обов’язок їх мати в наявності. При цьому, вище зазначені нормативні документи не визначають радіочастотний спектр та потужність передавача, яким зобов’язаний користуватися суб'єкт охоронної діяльності.
Як наслідок, Замовник самовільно визначив потужність та не надав жодного технічного чи логічного обґрунтування потреби саме в радіостанціях не менш 5 Вт та сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також не зазначив інші засоби зв'язку, передбачені законодавством, чим обмежив охоронювані законом права на участь в Закупівлі, в першу чергу Скаржника, який має намір брати участь в даній Закупівлі, а також інших потенційних учасників. Відсутність обґрунтування такої вимоги свідчить про її невиправданість та ймовірне створення штучних бар’єрів для участі потенційних Учасників, що суперечить принципам добросовісної конкуренції та відкритості процедур закупівель.
Скаржник, як потенційний учасник закупівлі, має власні радіостанції з потужністю вихідного сигналу передавача 2 Вт у кількості 6 одиниць та чинний договір укладений з уповноваженим органом, щодо проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром (файл доказу - «Договір з УДЦР та відомості»), але не може прийняти участь в даній закупівлі.
Виходячи з цього, Скаржник має припущення, що Замовник навмисно прописав вимогу про наявність радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.) та УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт під конкретного потенційного переможця, а також завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників.
Таким чином, вимога про наявність у Учасника саме радіостанцій не менш 5 Вт та сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт є невиправданою, надмірною та такою, що обмежує конкуренцію, а отже має бути виключена з тендерної документації або змінена відповідно до принципів пропорційності та недискримінаційності.
Враховуючи вищенаведене, просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо обов’язкової наявності радіостанцій не менш 5 Вт та сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт або надати обґрунтоване технічне пояснення цієї вимоги.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону, пунктами 55 та 59 Особливостей,
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації для усунення обмежуючих, дискримінаційних, незаконних вимог, що порушують принципи закупівлі, визначені у статті 5 Закону та позбавляють багатьох учасників, зокрема Скаржника можливості взяти участь в цій закупівлі.
Автор:
44249269, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ»
03039, Україна, Київська область, Київ, 03039, місто Київ, вул.Голосіївська, будинок 7, корпус 3, літера А
Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3"
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Дискримінаційні вимоги ТД
Зміст:
Шановний Замовник!
Вами в п.2 Додатку 4 до тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги,а саме:
"- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких.
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності ."
Базові станції розміщені в м. Київ з потужністю передавача не менше 25 Вт мають лише декілька охоронних компаній, вузьке коло яких й може взяти участь у Вашій закупівлі. Наша компанія має радіостанції потужністю вихідного сигналу передавача 2 Вт та орендує базову станцію й правомірно її використовує що достатньо для надання послуг у Вашій закупівлі, але ми не можемо взяти участь через зазначені вище дискримінаційні вимоги, які треба прибрати з тендерної документації. Або скарга до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
16.04.2025 10:27
Шановний Учасник! Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
У даному випадку, вимоги щодо наявності присвоєнь радіочастот із потужністю передавача не менше 5 Вт для абонентських радіостанцій та 25 Вт для базових станцій ґрунтуються на об'єктивній потребі Замовника забезпечити ефективний, безперебійний та надійний радіозв’язок між постами охорони в умовах великого міста (м. Київ), де рівень електромагнітних перешкод є підвищеним, і слабосигнальні радіостанції потужністю 2 Вт можуть не забезпечити необхідний рівень зв’язку. Зазначені вимоги не мають ознак дискримінації відповідно до частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки:
-є технічними вимогами до забезпечення радіозв’язку, що є критично важливим елементом безпеки об’єктів охорони;
-можуть бути виконані будь-яким учасником, який має відповідну ліцензію, технічне забезпечення та правовстановлюючі документи згідно з законодавством.
Факт оренди базової станції не звільняє учасника від обов’язку надати документальне підтвердження права на експлуатацію РЕЗ із визначеними характеристиками потужності, а саме 25 Вт, що обґрунтовано потребами об'єкта охорони. Потужність передавача в 2 Вт, зазначена у Вашому зверненні, не відповідає технічним характеристикам, визначеним у тендерній документації, і, відповідно, не гарантує необхідну якість зв’язку.Таким чином, вимоги тендерної документації є обґрунтованими, законними та такими, що відповідають інтересам безпеки Замовника, і не підлягають зміні чи скасуванню.
Просимо ознайомитися, як приклад, з рішенням комісії АМКУ від 24.02.2025 № 2798-р/пк-пз.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 09:21
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Радіостанції з потужністю вихідного синаллу 5Вт
Зміст:
В Додатку 4 до тендерної документації, Ви вимагаєте: «Документи, що підтверджують наявність професійних засобів радіозв’язку між охоронниками :
- довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони; - відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких….»
Зауважимо, що предметом договору є фізична охорона, а саме фізична охорона одного цілодобового поста охорони!. Даний вид послуг (робіт) виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності, отримання якої регламентується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та Законом про охоронну діяльність. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності передбачено: 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України; 2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти; 3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; 4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення; 5) використовувати транспорт реагування; 6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони; 7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації.
ЖОДНИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО ЗДІЙСНЕННЯ КООРДИНАЦІЇ ДІЙ ПРАЦІВНИКІВ ОХОРОНИ МАЄ БУТИ САМЕ РАДІОСТАНЦІЯМИ ПОТУЖНІСТЮ НЕ МЕНШЕ 5 ВТ! Для здійснення координації дій працівників охорони достатньо використовувати радіостанції потужністю 2 Вт.
Встановивши дану вимогу, Ви навмисно обмежуєте коло учасників (що має ознаки лобіювання інтересів конкретного учасника, який має відомості на експлуатацію радіоелектронних засобів потужністю не менше ніж 5 Вт), та є грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО вилучити з Тендерної документації вимогу щодо ОБОВ’ЯЗКОВОГО надання Учасником відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, саме ПОТУЖНІСТЮ НЕ МЕНШЕ 5 Вт.
В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 4, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Дата оприлюднення звернення:
16.04.2025 10:37
Шановний Учасник! Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", вимоги до предмета закупівлі мають бути об'єктивно необхідними та пропорційними до потреб замовника.
У нашому випадку, пости охорони розташовані на відстані приблизно 5 кілометрів один від одного. Згідно з технічними характеристиками радіостанцій, потужність передавача безпосередньо впливає на дальність та якість зв'язку. Наприклад, при потужності передачі 2 Вт у міських умовах дистанція зв'язку становить від 1 до 3 км, а у відкритій місцевості — від 3 до 5 км. Натомість радіостанції з потужністю 5 Вт забезпечують зв'язок на відстані від 1 до 5 км у міських районах та від 3 до 8 км у відкритій місцевості.
Враховуючи можливі перешкоди та особливості місцевості, використання радіостанцій потужністю не менше 5 Вт є об'єктивно необхідним для забезпечення стабільного та якісного зв'язку між постами охорони.
Вимога щодо потужності радіостанцій не менше 5 Вт не є дискримінаційною, оскільки вона обґрунтована реальними потребами забезпечення ефективного зв'язку на об'єктах охорони. Це відповідає принципу пропорційності, визначеному у пункті 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", який передбачає, що технічні вимоги повинні бути пропорційними до предмета закупівлі та не обмежувати конкуренцію.
Таким чином, встановлення вимоги щодо потужності радіостанцій не менше 5 Вт є обґрунтованим та не порушує принципів відкритості та прозорості закупівель.
Просимо ознайомитися, як приклад, з рішенням комісії АМКУ від 24.02.2025 № 2798-р/пк-пз.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 09:23
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Про надання інформації
Зміст:
Шановний замовник, просимо повідомити чи відповідно до внутрішніх процедур замовника було розпочато дисциплінарне провадження стосовно дій уповноваженої особи Лариси ДУДАРЕНКО, яка порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) безпідставно та ймовірно з умислом щодо отримання вигоди від третіх осіб прийняла рішення від 14.03.2025 року №4-ЛД-7Р про визнання ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «ЯСТРУБ-В» переможцем в закупівлі Послуг з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3 за ідентифікатором закупівлі UA-2025-02-11-015620-a.
Лише не байдужість дій учасника вчасно виявлено дані факти та оскаржено рішення уповноваженої особи в АМКУ.
Відповідно, АМКУ свої рішенням від 28.03.2025 № 4895-р/пк-пз підтвердив незаконні дії уповноваженої особи та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В" (код ЄДРПОУ: 42411792) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015620-a
Враховуючи викладене, зобов’язуємо повідомити чи було проведене дисциплінарне провадження та застосоване дисциплінарне стягненні відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі відсутності будь яких дій з боку керівництва НКЦПФР щодо не реагування на викладенні факти свідчитиме про некомпетентність та покриття злочинну свого підлеглого працівника, що є підставою для звернення до правоохоронних органів НАБУ, ДБР та прокуратури з метою надання оцінки даним фактам та зловживанням службовим становищем.
Дата оприлюднення звернення:
17.04.2025 17:09
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), усі рішення, дії та бездіяльність уповноважених осіб Замовника у межах попередньої процедури закупівлі (ідентифікатор UA-2025-02-11-015620-a) були предметом розгляду органу оскарження — Антимонопольного комітету України. За результатами розгляду відповідної скарги, рішенням АМКУ від 28.03.2025 № 4895-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення переможця. Замовником було виконано рішення АМКУ у повному обсязі та процедуру закупівлі — відмінено.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), кожен потенційний Учасник має право подати Скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель на умови тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 12:56
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Дискримінація
Зміст:
Щановний замовнику, знову штанга з радіостнціями. Навіщо прописувати дискримінаційні вимоги для вже визначеного учасника ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В" якого для участі в процедурі буде підстраховувати та створювати видимість торгів ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП". Вам вже значна кількість учасників пише, що радіостанції з потужністю 5 та 25 Вт є дискримінацією. Оскільки, охоронники між двома різними обєктами які відалено знаходяться друг від друга не будуть звязуватися по радіостанції. Адже для цього є мобільний телефон. Припиніть цей цирк.
Дата оприлюднення звернення:
17.04.2025 17:17
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що вимоги, визначені в тендерній документації, зокрема щодо технічних характеристик радіозв’язку (в тому числі потужності радіостанцій 5 Вт та базових станцій 25 Вт), є результатом внутрішнього аналізу ризиків та оперативних потреб Замовника при наданні охоронних послуг на кількох об'єктах у м. Києві з урахуванням:
• складності логістики об’єктів;
• специфіки реагування у разі загроз безпеці;
• потреби в оперативному та стійкому радіозв’язку, незалежному від покриття мобільних операторів, особливо у разі надзвичайних ситуацій чи порушення енергопостачання;
• дотримання принципу "однакових умов для всіх", без врахування конкретного учасника.
Жодних переваг, домовленостей чи попереднього визначення переможця не відбувається. Усі учасники, які подають пропозиції відповідно до вимог документації, мають рівні шанси на перемогу. Використання виключно мобільного зв’язку не є альтернативою професійному УКХ-радіозв’язку в умовах, де:
• потрібно координувати дії груп швидкого реагування в режимі реального часу;
• відсутнє стабільне покриття мобільного зв’язку в певних приміщеннях;
• може бути відключено електро- або телекомунікаційне забезпечення в умовах воєнного стану або надзвичайної ситуації.
З цієї причини вимоги щодо потужності радіозасобів відповідають реальним потребам та стандартам безпеки, та не є дискримінаційними.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 12:57
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
незадоволення відповіддю на звернення
Зміст:
Шановний Замовник!
Наша охоронниа компанія висловлює крайнє незадоволення віповіддю уповноваженої особи Замовника.
Радіозвязок між постами та іншим НЕ ПОВИНЕН БУТИ ОБОВЯЗКОВО УХЧ з дозвільними документами. Маючі радіостанції 2 Вт, ми ще жодного разу не стикалися з поганим зв'язком у м. Києві. Окрім цього є стільниковий зв'язок. Конкретний результат, а саме стійкій звязок між постами, можливо забезпечити не тільки зазначеними засобами 5 Вт +25 Вт.. В рамках проєкту договору учасники погоджуються надавати якісно послуги з фізичної охорони та якщо хтось із кимось не зв'яжеться Замовник може застосувати штрафні санкції, чи розірвати договір.
Ви свідомо лоббіюєте заздалегідь обраного Вами учасника. АМКУ розглядає кожну процедуру закупівлі окремо й не треба посилань на інші процедури. Прибиріть дискримінаційні вимоги.
Дата оприлюднення звернення:
18.04.2025 09:56
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Повідомляємо, що вимога щодо наявності радіозв’язку УХЧ-діапазону із відповідними дозвільними документами визначена Замовником виключно з метою забезпечення належної якості надання послуг з фізичної охорони, безперебійного та оперативного зв’язку між постами охорони, групами швидкого реагування.
Відповідно до специфіки об’єкта охорони , Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до засобів зв’язку, які, на нашу думку, є обґрунтованими та такими, що забезпечують надійне виконання умов договору.
Щодо Вашого зауваження про можливість використання стільникового зв’язку або засобів меншої потужності – Замовник не заперечує використання додаткових альтернативних засобів зв’язку, однак наполягає на обов’язковій наявності основного каналу зв’язку, що відповідає зазначеним у документації параметрам. Це обумовлено, зокрема, необхідністю забезпечення стійкого зв’язку навіть у разі відсутності покриття мобільної мережі або інших технічних збоїв.
Інформація щодо можливого «лобіювання» інтересів конкретного учасника не відповідає дійсності. Закупівля проводиться відповідно до принципів добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості. Всі учасники мають рівні права та можливості для участі у процедурі.
Щодо посилань на інші закупівлі – зауважимо, що приклади наведено виключно з метою ілюстрації практики застосування подібних вимог у публічних закупівлях, а не як підстава для відхилення конкретної пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 12:58
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Зміст:
Шановна уповноважена особа! Треба видалити з тд дискримінаційні вимоги щодо радіостанцій 5 Вт. та базової станції 25 Вт. Дуже б не хотілось під Світле Свято Виликодня подавати скаргу з огляду на рішення АМКУ:
Рішення АМКУ №2524р/пк-пз від 11.02.2021
Дата оприлюднення звернення:
18.04.2025 10:19
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до засобів зв’язку, які, на нашу думку, є обґрунтованими та такими, що забезпечують надійне виконання умов договору.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), кожен потенційний Учасник має право подати Скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель на умови тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 12:59
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Ігнорування щодо внесення змін
Зміст:
Вітаємо! Шановна уповноважена Лариса Дударенко, просимо Вас не брати гріх на душу в цю страсну п'ятницю та перед таким світлим святом. Вже і так всім зрозуміло під кого конкретно прописані вимоги тендерної документації.
Внесіть зміни та приберіть дискримінаційні вимоги.
Дата оприлюднення звернення:
18.04.2025 11:07
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до засобів зв’язку, які, на нашу думку, є обґрунтованими та такими, що забезпечують надійне виконання умов договору.
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 13:00
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
Не надано відповідь щодо початку дисциплінарного провадження
Зміст:
Шановний замовник, звертаємо увагу, що відповідно до внутрішній нормативних документів Ви зобов’язані проводити перевірку щодо дій уповноваженої особи Лариса Дударенко, яка дискредитує орган, що впливає на його репутацію та свідчить про не професіоналізм перебуваючи на посаді уповноваженої особи.
Звернення в НАБУ та ДБР надіслано щодо даної посадової особи в перевищенні нею службових повноважень , а також не вжиття заходів керівником щодо початку перевірки відносно зазначених дій.
Чекаємо від Вас адекватної відповіді на наше звернення , а не відписки. З повагою, директор "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" Володимир МАСЛЕННІКОВ
Дата оприлюднення звернення:
18.04.2025 15:13
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Дата оприлюднення відповіді:
18.04.2025 16:45
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень НКЦПФР
м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Тема:
ДЕ ВІДПОВІДЬ???
Зміст:
Шановний замовнику, не потрібно дякуєвати за звернення! Надайте конкретну відповіть чи проводилося дисциплінарне провадження за неправомірне визначення уповноваженою особою переможця закупівліза № UA-2025-02-11-015620-a, якщо ні точому, з посилання на законодавчі норми
Дата оприлюднення звернення:
18.04.2025 17:32
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Дата оприлюднення відповіді:
21.04.2025 16:29
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
790 000
грн.
Період подання пропозицій
до
12.05.2025 00:00
Замовник:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку