Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3 від Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-013704-a
Id Tender 00f9fad52de4492cab9c8ab5141a8fba
План UA-P-2025-04-15-016131-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 15.04.2025 19:24
Остання зміна 08.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
790 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 19:23 до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 19:23
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 19:23
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 15:34
до 23.05.2025 14:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 18:23
до 29.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.05.2025 14:40
-
Період уточнень
з 15.04.2025 19:23 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 19:23 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 15:34 до 23.05.2025 14:40
Період кваліфікації
з 12.05.2025 15:34 до 23.05.2025 14:40
Основні параметри
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
790 000 грн.
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Очікувана вартість
790 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 14:35
Закінчення аукціону
12.05.2025 15:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Пропозиція:
643 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАРОДНА ОХОРОНА"
Пропозиція:
639 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"
Пропозиція:
621 782.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМФОРТБЕЗПЕКА"
Пропозиція:
636 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
720 986 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ"
Пропозиція:
723 809 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕВ-БЕЗПЕКА"
Пропозиція:
693 262 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП"
Пропозиція:
639 936 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 14:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
08.07.2025 00:00
Відпала потреба у зв’язку з безоплатною охороною Національною гвардією згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 червня 2025р. № 742
27.06.2025 14:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Дударенко
Електронна пошта
Телефон
+0442542477
Сайт:
http://www.nssmc.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37956207
Повна назва
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Князів Острозьких, будинок 8, корпус 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Період вимог/скарг з 13.05.2025 18:23 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 15:34 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 18:23
Довідка НАЗК
13.05.2025 18:23
Повідомлення про рішення
12.05.2025 15:35
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.05.2025 14:57 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 14:47 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:28 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 14:57 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
21.05.2025 17:28
Повідомлення про рішення
20.05.2025 14:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 1 тендерної документації; - довідку (форма довільна) щодо згоди з вимогами даного розділу, а також орієнтовний розрахунок вартості послуг на період з ____ травня 2025 року по 31 грудня 2025 р. відповідно до форми наведеної у Додатку 2 до тендерної документації; - гарантійний лист щодо наявності у працівників Учасника (далі – охоронників) спеціальних засобів індивідуального захисту, активної оборони; - документальне підтвердження фотографії форменого одягу охоронника, відповідно до пори року; - гарантійний лист забезпечення прибуття мобільної групи до об’єкта охорони у нічний час не більше ніж 10 хвилин, у денний – не більше ніж 20 хвилин; - скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг та документи, які підтверджують факт оплати); - довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони (потужність вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких; - завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 3 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб); - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - копії документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - довідку про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди; - довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення, та скан-копії оригіналів або копії документів, що підтверджують його наявність.
Створено
20.05.2025 17:20
Надати до
21.05.2025 17:20
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:40 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 17:28 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:40
Довідка НАЗК
23.05.2025 14:40
Повідомлення про рішення
21.05.2025 17:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 18:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - гарантійний лист щодо наявності у працівників Учасника (далі – охоронників) спеціальних засобів індивідуального захисту, активної оборони; - гарантійний лист щодо наявності у охоронників радіотелефонного зв'язку; - гарантійний лист забезпечення прибуття мобільної групи до об’єкта охорони у нічний час не більше ніж 10 хвилин, у денний – не більше ніж 20 хвилин; - інформацію, зазначену у наданій довідці (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон) привести у відповідність; - скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг та документи, які підтверджують факт оплати); - довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони (потужність вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких; - копії підтвердження кваліфікації не нижче 3-го розряду двох охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації; - завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 3 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб); - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - копії документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - довідку про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди; - довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони; - довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення.
Створено
21.05.2025 17:50
Надати до
22.05.2025 17:50
Торги відмінено
Очікувана вартість
790 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Контактний телефон:
+0442542477
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
790 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Контактний телефон:
+0442542477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності