Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) від Оброшинська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-013333-a
Id Tender 4da12928c42647d38edd93ff21b4930e
План UA-P-2025-04-15-015902-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.04.2025 17:27
Остання зміна 06.06.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 446 561 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 232.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 17:23 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 17:23
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 17:23
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 11:33
до 26.05.2025 18:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 17:36
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 18:00
до 06.06.2025 16:44
Період уточнень
з 15.04.2025 17:23 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 17:23 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 11:33 до 26.05.2025 18:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 11:33 до 26.05.2025 18:00
Основні параметри
Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
мова тендерної пропозиції - українська
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 446 561 грн.
Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Очікувана вартість
3 446 561 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17232,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 11:04
Закінчення аукціону
30.04.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Код ДК 021:2015
45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації, вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області
Дата постачання по
31.08.2025 17:28
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Західатомбудсервіс"
Пропозиція:
3 446 545.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"
Пропозиція:
3 264 796.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне Підприємство "Буд-Бізнес-Ром"
Пропозиція:
3 277 767 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бучковська Наталя Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380678117151
Замовник
ЄДРПОУ
04369587
Повна назва
Оброшинська сільська рада
Поштовий індекс
81115
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Оброшине
Адреса
вул.Шевченка,5
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Період вимог/скарг з 26.05.2025 17:36 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 11:33 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
В електронній системі закупівель 30.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ". В п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" зазначено: " 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Відповідно у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: " 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.". Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи все вище викладене та у зв'язку із виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ", уповноважена особа 23.05.2025 р. опублікувала в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного зміісту: " Учаснику відкритих торгів ТОВ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) » Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 2.1, 2.2. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги про надання : "2.1. Довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення та 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій". Учасником тільки частково виконано дану вимогу. А саме: у довідці вказано про наявність 2 машиністів автомобільного крана, проте наказ подано тільки на одного; у довідці вказано про наявність 8-ми слюсарів-монтажників технологічного устаткування проте накази подано тільки на 3-х; у довідці вказано про наявність електрозварника ручного зварювання 3 та 5 розрядів, газорізальник, токар, електрозварник, різальник-ламінувальник, 4 слюсарі-монтажники, проте накази на вказаних праівників відсутні Також у п. 2.3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги про надання : "2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису". Учасником надано штатний розпис, проте у ньому відсутня кількість штатної одиниці водія автотранспортних засобів. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій на усіх праівників, передбачених у поданій довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення . 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: " 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)." Учасником подана довідка про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, тільки орендовані. Проте, при перевірі кошторисних розрахунків виявлено, що розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів розраховано як такі, що наявні (власні) в підрядній організації. Зокрема розрахунок вартості здійснено вихадячи з нормативного часу роботи ВЛАСНИХ машин та механізмів. Враховуючи той факт, що згідно вимог тендерної документації, документи по п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 мають відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а також вимогу про розрахунки договірної ціни у відповідності до вимог "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, учасником подано розрахунки як на ВЛАСНІ а НЕ ОРЕНДОВАНІ, шо суперечить Настанові в частині визначення вартостіексплуатації машин і механізмів. Тобто учасником не підтверджено наявності саме власних механізмів, згідно поданих розрахунків 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - підтвердити наявність ВЛАСНИХ механізмів, транспортних засобів тощо, згідно переліку техніки поданої Підсумкової відомості ресурсів, а саме: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник)." 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.6. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "- Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), який виданий на ім'я учасника закупівлі відповідним акредитованим та сертифікованим центром, щодо діяльності у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, та є чинним на момент подання пропозиції.". Всупереч зазначені вимозі учасником не надано вказаного сертифікати. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), який виданий на ім'я учасника закупівлі відповідним акредитованим та сертифікованим центром, щодо діяльності у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, та є чинним на момент подання пропозиції. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.6. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "7.1. Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення. Дана інформація може подаватися АБО У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЛІЦЕНЗІЇ З ДОДАТКАМИ, АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ. Всупереч зазначені вимозі учасником не надано а ні ліцензії, а ні посилання на офіійний інтернет-ресурс, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення. Дана інформація може подаватися АБО У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЛІЦЕНЗІЇ З ДОДАТКАМИ, АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ"." У встановлений електронною системою строк учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" не виправлено виявлені невідповідності та не завантажено жодного документа. Враховуючи все вище викладене, наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції даного учасника згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». 8. Наявність чи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" . 8.1. На даному етапі розгляду, виявлено наявність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови, а саме: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
26.05.2025 17:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 16:52
Пропозиція, що перемогла
08.05.2025 15:36
Електроний протокол про продовження строку
30.04.2025 11:33
Витяг з ЄДР
30.04.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 17:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 17:23
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ (РІШЕННЯ) уповноваженої особи ОБРОШИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) » «07» травня 2025 р. №2 с. Оброшино 1. Присутні: Уповноважена особа з питань публічних закупівель, начальник відділу «ЦНАП», Бучковська Наталя Степанівна 2. Порядок денний: 2.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції під час проведення відкритих торгів на придбання - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) ». 3. В електронній системі закупівель 30.04.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ". Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів, необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" до 20 робочих днів, 4.Вирішила: 4.1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" до 20 робочих днів. 4.2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" до 20 робочих днів. 5. Уповноважена особа з питань публічних закупівель, начальник відділу «ЦНАП», Бучковська Наталя Степанівна __________________ підпис
Дата продовження строку розгляду
08.05.2025 15:33
Дата кінця розгляду
29.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учаснику відкритих торгів ТОВ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - « Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) » Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 2.1, 2.2. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги про надання : "2.1. Довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення та 2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій". Учасником тільки частково виконано дану вимогу. А саме: у довідці вказано про наявність 2 машиністів автомобільного крана, проте наказ подано тільки на одного; у довідці вказано про наявність 8-ми слюсарів-монтажників технологічного устаткування проте накази подано тільки на 3-х; у довідці вказано про наявність електрозварника ручного зварювання 3 та 5 розрядів, газорізальник, токар, електрозварник, різальник-ламінувальник, 4 слюсарі-монтажники, проте накази на вказаних праівників відсутні Також у п. 2.3. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги про надання : "2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису". Учасником надано штатний розпис, проте у ньому відсутня кількість штатної одиниці водія автотранспортних засобів. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або копії договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій на усіх праівників, передбачених у поданій довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення . 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: " 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)." Учасником подана довідка про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, тільки орендовані. Проте, при перевірі кошторисних розрахунків виявлено, що розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів розраховано як такі, що наявні (власні) в підрядній організації. Зокрема розрахунок вартості здійснено вихадячи з нормативного часу роботи ВЛАСНИХ машин та механізмів. Враховуючи той факт, що згідно вимог тендерної документації, документи по п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 мають відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а також вимогу про розрахунки договірної ціни у відповідності до вимог "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, учасником подано розрахунки як на ВЛАСНІ а НЕ ОРЕНДОВАНІ, шо суперечить Настанові в частині визначення вартостіексплуатації машин і механізмів. Тобто учасником не підтверджено наявності саме власних механізмів, згідно поданих розрахунків 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - підтвердити наявність ВЛАСНИХ механізмів, транспортних засобів тощо, згідно переліку техніки поданої Підсумкової відомості ресурсів, а саме: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які наявні в учасника; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 1.2. У випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власне обладнання та матеріально-технічна база, учасник подає, згідно інформації, яка міститься у довідці: - документи, що підтверджують право власності (оборотно-сальдову відомість / або договір купівлі-продажу / або технічний паспорт / або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, / або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися обладнання та матеріально-технічна база, якими володіє учасник)." 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.6. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "- Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), який виданий на ім'я учасника закупівлі відповідним акредитованим та сертифікованим центром, щодо діяльності у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, та є чинним на момент подання пропозиції.". Всупереч зазначені вимозі учасником не надано вказаного сертифікати. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Сертифікат на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), який виданий на ім'я учасника закупівлі відповідним акредитованим та сертифікованим центром, щодо діяльності у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, та є чинним на момент подання пропозиції. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: У п. 4.6. Таблиці 3 додатку 1 Тендерної документації передбачались вимоги: "7.1. Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення. Дана інформація може подаватися АБО У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЛІЦЕНЗІЇ З ДОДАТКАМИ, АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ. Всупереч зазначені вимозі учасником не надано а ні ліцензії, а ні посилання на офіійний інтернет-ресурс, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Інформація про наявність чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії в учасника процедури закупівлі на здійснення господарської діяльності із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, щодо будівельних та монтажних робіт загального призначення. Дана інформація може подаватися АБО У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЛІЦЕНЗІЇ З ДОДАТКАМИ, АБО ПОСИЛАННЯ НА ОФІЦІЙНИЙ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРС, ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ.
Створено
23.05.2025 18:06
Надати до
24.05.2025 18:06
Період вимог/скарг з 26.05.2025 18:00 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 17:36 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 18:00
Довідка НАЗК
26.05.2025 18:00
Повідомлення про рішення
26.05.2025 17:57
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 17:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-15-013333-a-a1
Підписаний і діє
Номер
92
3 277 767 грн.
3 277 767 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Номенклатура
Нове будівництво побутової каналізації по вул. І. Богуна у с. Оброшине Львівського району Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Оброшинська сільська рада
Повна назва
Оброшинська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04369587

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Приватне Підприємство "Буд-Бізнес-Ром"
Повна назва
Приватне Підприємство "Буд-Бізнес-Ром"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35287204

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA503204780000026005924427056
ПІБ підписанта
Новіцький Роман Іванович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Наказ про призначення директора
Номер телефону
380964446144
Електронна пошта
Документи договору
06.06.2025 16:44
Повідомлення про договір
06.06.2025 16:43
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000028
Дата створення проекту
03.06.2025 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 17:57
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 16:10
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2025 №162 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 03.06.2025 №162. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-15-013333-a, 15.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 17:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оброшинської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-15-015902-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 26.05.2025 №4 та від 26.05.2025 №5; тендерну пропозицію ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» та опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» (щодо правомірності відхилення Замовником тендерної пропозиції вказаного учасника); тендерну пропозицію ПП «Буд-Бізнес-Ром»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Буд-Бізнес-Ром» як переможцем тендеру документи; договір від 06.06.2025 №92 з додатками; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 05.06.2025 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання відповідної інформації та документів з питань та прийнятих Замовником рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Водночас, на вищевказаний запит Замовником відповідь надано (оприлюднено в електронній системі закупівель) лише 11.06.2025 (четвертий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. За вимогами підпункту 4.5 пункту 4 таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку №5), зокрема: розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний (-і) кошторис (-и) (які мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) та підсумкову відомість ресурсів. Також, у примітці підпункту 4.5 пункту 4 таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації вказано, що дані документи можуть подаватися (завантажуватися у систему) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі WORD(“DOC”), або EXCEL (“XLS”) без необхідності їхнього завірення підписом уповноваженої особи та печаткою замовника. Моніторингом встановлено, що ПП «Буд-Бізнес-Ром» у складі тендерної пропозиції надано: розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, а також додатково дефектний акт, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису (файли «Кошторисна документація.rar» та «Кошторисна документація.pdf»). Однак, ПП «Буд-Бізнес-Ром» у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 4.5 пункту 4 Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації не надано пояснювальної записки. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що за результатами аналізу тендерної пропозиції ПП «Буд-Бізнес-Ром» було встановлено, що учасником надано всі основні обов’язкові документи, які безпосередньо формують ціну тендерної пропозиції, пояснювальна записка не є документом, який самостійно формує чи змінює ціну, має довідковий характер і містить загальну інформацію про підходи до розрахунку, яка не впливає на кількісні чи якісні показники тендерної пропозиції, її функція - ознайомлення з логікою формування ціни, що вже відображена у вищевказаних документах (розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсі, а також додатково дефектний акт, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису). Також, Замовником у поясненні зазначено, що за результатами проведення електронного аукціону ПП «Буд-Бізнес-Ром» надало відкориговані кошторисні розрахунки, які включали пояснювальну записку, під час укладання договору. Слід зазначити, що відповідно до норм частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовником самостійно становлено вимогу у підпункті 4.5 пункту 4 таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації щодо надання учасником пояснювальної записки до договірної ціни у складі тендерної прропозиції. Відсутність певного документу, що вимагається у тендерній документації від учасника, не є формальною помилкою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, яким затверджено виключний перелік формальних помилок. Крім цього, у наданому під час моніторингу поясненні Замовник вказав, що відсутність пояснювальної записки Замовником була розцінена як несуттєва невідповідність, яка не призводить до зміни ціни тендерної пропозиції та не впливає на обґрунтування розрахунку тендерної пропозиції. З врахуванням вищенаведеного та пояснення Замовника, при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Буд-Бізнес-Ром», на порушення норм пункту 43 Особливостей №1178, Замовником не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищеописаних невідповідностей у тендерній пропозиції учасника (щодо відсутності пояснювальної записки до договірної ціни) та не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності. Як зазначено вище, за вимогами підпункту 4.5 пункту 4 таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови №281. Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281 (з врахуванням Змін №1, №2, №3 та №4). Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Аналізом наданих ПП «Буд-Бізнес-Ром» у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 4.5 пункту 4 таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації документів встановлено, що у Локальному кошторисі №02-001 учасника враховано, зокрема: перевезення грунту до 5 км з застосування автомобіля-самоскида (РЕКН СЗ11-5-1); улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебенево-піщаної суміші (РЕКН КБ27-12-4) з врахуванням при цьому витрат труда робітників, що обслуговують відповідні машини при виконанні таких робіт. Також в Підсумковій відомості ресурсів враховано роботу автомобіля-самоскида та автогрейдера. Водночас, у складі тендерної пропозиції ПП «Буд-Бізнес-Ром» міститься довідка від 29.04.2025 №26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про обладнання.pdf») та копії договорів про надання послуг від 15.04.2025 №15/04 та від 07.10.2024 №6 (файл «Договори на спецтехніку.pdf») відповідно до яких автогрейдер BAUKEMA SHM4-120F та автомобіль-самоскид Камаз 5511 будуть залучені учасником за договорами надання послуг спецтехніки. При цьому, аналізом наданих ПП «Буд-Бізнес-Ром» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у Локальному кошторисі №02-001 враховано трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні вищевказаних робіт (керування якими здійснюватиметься силами надавача послуг за договорами від 15.04.2025 №15/04 та від 07.10.2024 №6), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку при визначенні цінової пропозиції (договірної ціни) учасника. З врахуванням вищенаведеного, ПП «Буд-Бізнес-Ром» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що будуть залучені за договорами надання послуг), чим недотримано вимог пункту 5.8. Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог підпункту 4.5 пункту 4 таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Буд-Бізнес-Ром», а визначено його переможцем тендеру та укладено договір від 06.06.2025 №92.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Буд-Бізнес-Ром», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Крім того, Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 16:10
Документи висновку
13.06.2025 16:10
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
інформація про усунення порушень
Дата публікації
16.06.2025 17:36
Документи інформації про усунення порушення
16.06.2025 17:36
-
16.06.2025 17:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-15-013333-a, яка проводиться Оброшинською сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Моніторингом встановлено, що згідно підпункту 4.5 пункту 4 Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку 5), зокрема: розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний (-і) кошторис (-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів. Учасником ПП «Буд-Бізнес-Ром» у складі тендерної пропозиції надано: розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсі, а також додатково дефектний акт, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Однак, ПП «Буд-Бізнес-Ром» у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 4.5 пункту 4 Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації не надано пояснювальної записки. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Чи виконано вимогу ПП «Буд-Бізнес-Ром» щодо надання пояснювальної записки, якщо ні, чому Замовником відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 16:45
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 16:45
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
Пояснення щодо моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-15-013333-a
Рішеня
11.06.2025 16:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 446 561 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Оброшинська сільська рада
Контактний телефон:
+380678117151
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 446 561 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Оброшинська сільська рада
Контактний телефон:
+380678117151
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності