Показати схожі тендери

Закупівля Стрічка для пакування грошей від АТ "Ощадбанк".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-15-013191-a
Id Tender e6589185a2994439ba18b39174fab669
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.04.2025 17:19
Остання зміна 19.06.2025 17:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
475 475 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,63 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 18:00 до 29.04.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 17:09
до 24.04.2025 18:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 16:06
до 19.06.2025 17:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 18:02
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.06.2025 17:50
-
Період уточнень
з 15.04.2025 17:09 до 24.04.2025 18:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 16:06 до 19.06.2025 17:50
Період кваліфікації
з 30.04.2025 16:06 до 19.06.2025 17:50
Основні параметри
Стрічка для пакування грошей
Стрічка пакувальна з котушкою для УНА 001-03 - 1 430 котушок
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
475 475 грн.
Cтрічка для пакування грошей
Назва предмета закупівлі
Cтрічка для пакування грошей
Очікувана вартість
475 475 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,63 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 15:37
Закінчення аукціону
30.04.2025 16:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Cтрічка для пакування грошей
Код ДК 021:2015
19520000-7 - Пластмасові вироби
Кількість
1 430
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДЕНИСОВА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
427 570 грн.
Учасник:
ФОП Долганов Руслан Владиславович
Пропозиція:
392 678 грн.
Учасник:
ФОП Лейко Аліна Вікторівна
Пропозиція:
392 678.5 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 15:37
Документи закупівлі
15.04.2025 17:19
Оголошення про проведення закупівлі
15.04.2025 17:09
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Кравченко
Електронна пошта
Телефон
+380442473729
Сайт:
http://www.oschadbank.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032129
Повна назва
АТ "Ощадбанк"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Госпітальна, 12 Г
Кваліфікація
Лот № 1 Cтрічка для пакування грошей
Період вимог/скарг з 03.06.2025 18:02 по 06.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 16:06 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у тендерній документації.
Документи кваліфікації
03.06.2025 18:02
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до рішення тендерного комітету, з метою підтвердження відповідності учасника торгів вимогам Тендерної документації, просимо надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації повідомлення про усунення невідповідностей, шляхом завантаження на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua: 1) Пояснення та підтвердження інформації щодо дійсної наявності чи відсутності в Учасника кваліфікованого персоналу на момент подання тендерної пропозиції (як приклад - повідомлення до центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу), у зв’язку з тим, що Учасником на виконання вимог п.5.2 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність кваліфікованих працівників та трудові книжки, що підтверджують трудові відносини з працівниками, при цьому Податкова декларація Учасника за 2024 рік містить інформацію про відсутність працівників. 2) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб які здійснюють контроль над учасником та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), відповідно до вимоги п.5.15 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації. 3) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником), відповідно до вимоги п.5.16 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації; Також просимо надати в найкоротші терміни, згідно вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, на адресу електронної пошти Банку, які зазначені в п. 2.3 Тендерної документації заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 6 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 7 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи/фізичної особи-підприємця (Додаток № 8 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 Тендерної документації, відповідно).
Створено
20.05.2025 17:09
Надати до
21.05.2025 17:09
Період вимог/скарг з 19.06.2025 17:50 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 18:02 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
19.06.2025 17:50
Повідомлення про рішення
19.06.2025 17:47
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до рішення тендерного комітету, з метою підтвердження відповідності учасника торгів вимогам Тендерної документації, просимо надати Банку не пізніше наступного робочого дня, з дня публікації повідомлення про усунення невідповідностей, шляхом завантаження на електронному майданчику https://prozorro.gov.ua: 1) Пояснення та підтвердження інформації щодо дійсної наявності чи відсутності в Учасника кваліфікованого персоналу на момент подання тендерної пропозиції (як приклад - повідомлення до центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу), у зв’язку з тим, що Учасником на виконання вимог п.5.2 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність кваліфікованих працівників та трудові книжки, що підтверджують трудові відносини з працівниками, при цьому Податкова декларація Учасника за 2024 рік містить інформацію про відсутність працівників. 2) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб які здійснюють контроль над учасником та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), відповідно до вимоги п.5.15 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації. 3) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником), відповідно до вимоги п.5.16 п.5 розділу ІІІ Тендерної документації; Також просимо надати в найкоротші терміни, згідно вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, на адресу електронної пошти Банку, які зазначені в п. 2.3 Тендерної документації заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 6 до Тендерної документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 7 до Тендерної документації); - опитувальник юридичної особи/фізичної особи-підприємця (Додаток № 8 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 Тендерної документації, відповідно).
Створено
03.06.2025 18:04
Надати до
04.06.2025 18:04
Договір
UA-2025-04-15-013191-a-a1
Очікує підписання
392 678.5 грн.
392 678.5 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 430 (комплект)
Cтрічка для пакування грошей
Номенклатура
Cтрічка для пакування грошей
Кількість
1 430
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "Ощадбанк"
Повна назва
АТ "Ощадбанк"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032129

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Лейко Аліна Вікторівна
Повна назва
ФОП Лейко Аліна Вікторівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3102420706

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
475 475 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 18:00
Замовник:
АТ "Ощадбанк"
Контактний телефон:
+380442473729
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
475 475 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 18:00
Замовник:
АТ "Ощадбанк"
Контактний телефон:
+380442473729
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності