Показати схожі тендери

Закупівля Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-012721-a
Id Tender c5f3023159394669ab8e32965bb7357f
План UA-P-2025-04-15-011885-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.04.2025 16:44
Остання зміна 06.05.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 16:43 до 23.04.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 16:43
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 16:43
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2025 17:00
до 28.04.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 11:03
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 11:03
до 06.05.2025 12:53
Період уточнень
з 15.04.2025 16:43 до 20.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 16:43 до 20.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2025 17:00 до 28.04.2025 11:03
Період кваліфікації
з 23.04.2025 17:00 до 28.04.2025 11:03
Основні параметри
Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 700 000 грн.
Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Назва предмета закупівлі
Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Очікувана вартість
5 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код НК 024:2023
40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, місто Сарни, вулиця Технічна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Пропозиція:
5 699 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоніна Поспехова
Електронна пошта
Телефон
+380660478089
Замовник
ЄДРПОУ
01983826
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"
Поштовий індекс
92905
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
місто Кремінна
Адреса
ВУЛИЦЯ Савченка Михайла, будинок 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 11:03 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 17:00 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 11:03
Довідка НАЗК
28.04.2025 11:03
Повідомлення про рішення
23.04.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-15-012721-a-a1
Підписаний і діє
Номер
84
5 699 000 грн.
5 326 168.22 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система
Номенклатура
Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01983826

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36519759

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA583282090000026008010049625
ПІБ підписанта
Скрипко Андрій Анатолійович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380445934325
Електронна пошта
Документи договору
06.05.2025 12:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-02-000003
Дата створення проекту
02.05.2025 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2025 15:02
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 09:59
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 212-63-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2025 № 17-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.05.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-15-012721-a 15.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2025 00:00
Документи рішення
02.05.2025 15:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 № б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 28.04.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 06.05.2025 № 84 на суму 5 699 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до договору від 08.05.2025 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.05.2025. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі – Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.» Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови). Замовником в пункт 13.2 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 3 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовнику через електрону систему закупівель Управлінням 07.05.2025 надано запит з приводу включення у пункт 13.2 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації підпункту 9 пункту 19 Особливостей. У відповідь на запит Замовником в електронній системі закупівель 08.05.2025 року оприлюднено додаткову угоду до Договору від 08.05.2025 року № 1, якою передбачено виключення підпункту 9 пункту 13.2 розділу 13 Інші умови Договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 09:59
Документи висновку
13.05.2025 09:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) 13.0.2025 року в електронній системі було оприлюднено висновок за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено. Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вимоги: замовником результати даного моніторингу прийняті до уваги, з уповноваженою особою проведена відповідна робота щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм чинного законодавства у своїй подальшій роботі. Протягом травня планується участь уповноваженої особи в ONLINE- навчанні для замовників на тему: «Підвищення кваліфікації для уповноважених осіб». В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавств.
Дата публікації
16.05.2025 13:30
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Згідно протоколу № б/н від 16.05.2025, надано інформацію щодо вжиття заходів, з метою недопущення у подальшому порушень у сфері державних закупівель, виявлених в результаті моніторингу.
Результат
Усунуто
Дата публікації
19.05.2025 10:57
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
19.05.2025 10:58
-
Повідомлення
Запит
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-15-012721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
05.05.2025 11:14
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 11:15
-
Запит
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-15-012721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) на наступне питання: 1. Замовником у пункт 13.2 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Просимо пояснити встановлені розбіжності. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.05.2025 13:18
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 13:18
-
Відповідь
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-15-012721-a, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, інформації, документів від 05.05.2025 р., надаємо пояснення щодо поставлених питань. Щодо першого питання. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Ця методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон) та має рекомендаційний характер. Методика описує порядок збору інформації, методи розрахунку очікуваної ціни закупівлі, застосування індексів коригування цін та інфляції, вплив зміни курсу валют при закупівлі товарів. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) Замовником було здійснено наступні кроки: -визначено предмет закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 та потребу у цьому предметі закупівлі; -сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну; -виконано аналіз ринку із застосуванням запитів ціни, а також використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі; -визначено вимоги до умов поставки та оплати. Відповідно до Методики Замовником було направлено запити до потенційних учасників стосовно надання цінової пропозиції. Комерційні пропозиції постачальників додаються. Крім того, Замовник використовував метод порівняння ринкових цін, користуючись відкритими джерелами інформації. Замовником здійснено пошук, збір інформації про ціни товарів, що містяться в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, рекламі, прайс-листах. Крім, того, кошти на придбання ультразвукової діагностичної системи були передбачені Фінансовим планом Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» на підставі довідки про зміни помісячного плану асигнувань із спеціального фонду бюджету на 2025 року, що затверджено розпорядженням голови ОДА-начальника ОВА №112 від 11.04.2025р. На підставі отриманої інформації замовником було визначено очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичну. Щодо другого питання Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. За відкритими загальнодоступними даними Державної казначейської служби України «Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних станом на 01.05.2025» https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search, а також за відомостями Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01983826/profile/ КНП ЛОР «ЛОКОД» має статус – одержувача бюджетних коштів. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП ЛОР «ЛОКОД» являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП ЛОР «ЛОКОД» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП ЛОР «ЛОКОД» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Рішеня
08.05.2025 11:53
Замовник
Відповідь
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Повністю цифрова багатоцільова універсальна ультразвукова система (за кодом ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2023 – 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-15-012721-a, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, інформації, документів від 05.05.2025 р., надаємо пояснення щодо поставлених питань. Щодо першого питання. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Ця методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон) та має рекомендаційний характер. Методика описує порядок збору інформації, методи розрахунку очікуваної ціни закупівлі, застосування індексів коригування цін та інфляції, вплив зміни курсу валют при закупівлі товарів. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (товару) Замовником було здійснено наступні кроки: -визначено предмет закупівлі відповідно до закупівельного словника ДК 021:2015 та потребу у цьому предметі закупівлі; -сформовано опис предмету закупівлі із зазначенням всіх технічних та якісних характеристик, які можуть впливати на ціну; -виконано аналіз ринку із застосуванням запитів ціни, а також використовуючи загальнодоступну інформацію з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі; -визначено вимоги до умов поставки та оплати. Відповідно до Методики Замовником було направлено запити до потенційних учасників стосовно надання цінової пропозиції. Комерційні пропозиції постачальників додаються. Крім того, Замовник використовував метод порівняння ринкових цін, користуючись відкритими джерелами інформації. Замовником здійснено пошук, збір інформації про ціни товарів, що містяться в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, рекламі, прайс-листах. Крім, того, кошти на придбання ультразвукової діагностичної системи були передбачені Фінансовим планом Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» на підставі довідки про зміни помісячного плану асигнувань із спеціального фонду бюджету на 2025 року, що затверджено розпорядженням голови ОДА-начальника ОВА №112 від 11.04.2025р. На підставі отриманої інформації замовником було визначено очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичну. Щодо другого питання Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. За відкритими загальнодоступними даними Державної казначейської служби України «Інформація щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних станом на 01.05.2025» https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search, а також за відомостями Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01983826/profile/ КНП ЛОР «ЛОКОД» має статус – одержувача бюджетних коштів. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП ЛОР «ЛОКОД» являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП ЛОР «ЛОКОД» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП ЛОР «ЛОКОД» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Рішеня
08.05.2025 11:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"
Контактний телефон:
+380660478089
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР"
Контактний телефон:
+380660478089
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності