Показати схожі тендери

Закупівля Шафа книжкова, тумба приліжкова, стіл письмовий (Лот 1 – Шафа книжкова ДК 021:2015 – 39120000-9: Лот 2 - тумба при ліжкова ДК 021:2015 – 39120000-9: Лот 3 - стіл письмовий ДК 021:2015 – 39120000-9) «Столи:, серванти, письмові столи та книжкові шафи» ДК 021:2015 – 39120000-9 Єдиного закупівельного словника» від Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-012204-a
Id Tender 8a9084365dbd4b84aaf680c3c3fbe682
План UA-P-2025-04-15-014177-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.04.2025 16:23
Остання зміна 13.06.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
930 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,23 %)
Вартість подання пропозиції:
1 836 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 16:22 до 24.04.2025 16:01
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 16:22
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 16:22
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 15:00
до 13.06.2025 10:02
Залишилось 2 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 11:53
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 10:02
-
Період уточнень
з 15.04.2025 16:22 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 16:22 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 15:00 до 13.06.2025 10:02
Період кваліфікації
з 25.04.2025 15:00 до 13.06.2025 10:02
Основні параметри
Шафа книжкова, тумба приліжкова, стіл письмовий (Лот 1 – Шафа книжкова ДК 021:2015 – 39120000-9: Лот 2 - тумба при ліжкова ДК 021:2015 – 39120000-9: Лот 3 - стіл письмовий ДК 021:2015 – 39120000-9) «Столи:, серванти, письмові столи та книжкові шафи» ДК 021:2015 – 39120000-9 Єдиного закупівельного словника»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 000 грн.
Лот 1 – Шафа книжкова ДК 021:2015 – 39120000-9
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Шафа книжкова ДК 021:2015 – 39120000-9
Примітки
На потребу 2025 року
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 11:45
Закінчення аукціону
25.04.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шафа книжкова
Код ДК 021:2015
39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сінна 36
Дата постачання по
06.06.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару та перевірки технічних та якісних характеристик предмета закупівлі . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
Пропозиція:
147 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
117 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСФЕР ГРУП"
Пропозиція:
195 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"
Пропозиція:
117 899 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Пропозиція:
117 660 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 11:45
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
460 000 грн.
Лот 2 – Тумба приліжкова ДК 021:2015 – 39120000-9
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Тумба приліжкова ДК 021:2015 – 39120000-9
Примітки
На потребу 2025 року
Очікувана вартість
460 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 14:25
Закінчення аукціону
25.04.2025 15:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тумба приліжкова
Код ДК 021:2015
39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сінна 36
Дата постачання по
06.06.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару та перевірки технічних та якісних характеристик предмета закупівлі . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
Пропозиція:
360 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
245 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"
Пропозиція:
224 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Пропозиція:
223 920 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 14:25
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
260 000 грн.
Лот 3 – Стіл письмовий ДК 021:2015 – 39120000-9
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – Стіл письмовий ДК 021:2015 – 39120000-9
Примітки
На потребу 2025 року
Очікувана вартість
260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 12:23
Закінчення аукціону
25.04.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стіл письмовий
Код ДК 021:2015
39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сінна 36
Дата постачання по
06.06.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару та перевірки технічних та якісних характеристик предмета закупівлі . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
229 438 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Пропозиція:
229 440 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Лутченко
Електронна пошта
Телефон
+380532608236
Замовник
ЄДРПОУ
08377170
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Сінна, 36
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Шафа книжкова ДК 021:2015 – 39120000-9
Період вимог/скарг з 30.04.2025 11:53 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 15:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 11:53
Довідка НАЗК
30.04.2025 11:53
Повідомлення про рішення
30.04.2025 11:52
-
25.04.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2 – Тумба приліжкова ДК 021:2015 – 39120000-9
Період вимог/скарг з 30.04.2025 12:06 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 15:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 12:06
Довідка НАЗК
30.04.2025 12:06
Повідомлення про рішення
25.04.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот 3 – Стіл письмовий ДК 021:2015 – 39120000-9
Період вимог/скарг з 01.05.2025 14:53 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 15:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:22
Довідка НАЗК
01.05.2025 14:53
Повідомлення про рішення
25.04.2025 15:01
Витяг з ЄДР
25.04.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам п.3 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Розділу V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розгляд просимо надати письмове погодження у довільній формі з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації, та з тим, що допущення інших помилок в документах вимоги, щодо наявності яких передбачені законодавством та вимогу про наявність яких замовник включив до тендерної документації буде розцінюватися як невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у відповідності до вимог тендерної документації 2. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій п.1 п.п 7) заповнений та підписаний проект договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації. (Вкажіть лот в конкретний та заповните всю інформацію з приводу закупівля кількість та ціна) 3. Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій та їх розглядп.4 п.п 4.3 У складі тендерної пропозиції учасник гарантує те, що він не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). 4… Гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору Замовник не приймає до уваги та не розглядає документи, подані учасником у складі тендерної пропозиції, подання яких не вимагалося тендерною документацію
Створено
30.04.2025 12:30
Надати до
01.05.2025 12:30
Період вимог/скарг з 26.05.2025 15:19 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:14 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
26.05.2025 15:19
Повідомлення про рішення
26.05.2025 15:14
Витяг з ЄДР
26.05.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:00 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:19 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:00
Довідка НАЗК
29.05.2025 15:00
Повідомлення про рішення
26.05.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.06.2025 10:02 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 09:57 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
13.06.2025 10:02
Повідомлення про рішення
13.06.2025 09:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Угоди
UA-2025-04-15-012204-a-c1
Підписаний і діє
Номер
183
117 660 грн.
98 050 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
06.06.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Шафа книжкова
Номенклатура
Шафа книжкова
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 6 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08377170

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44265317

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 16:24
-
UA-2025-04-15-012204-a-b2
Підписаний і діє
Номер
182
223 920 грн.
186 600 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
06.06.2025
Номенклатура
200 (штуки)
Тумба приліжкова
Номенклатура
Тумба приліжкова
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 6 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Повна назва
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08377170

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44265317

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 15:21
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 16:01
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
930 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 16:01
Замовник:
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава
Контактний телефон:
+380532608236
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності