Показати схожі тендери

Закупівля Клапани в асортименті від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-010849-a
Id Tender d38d0f5f0a114820a76a746d0844ea45
План UA-P-2025-04-15-011656-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 15.04.2025 15:40
Остання зміна 12.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 165 609 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
71 656.09 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 15:35 до 28.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 15:35
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 15:35
до 25.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 13:31
до 06.06.2025 08:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 15:16
до 12.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.06.2025 08:50
-
Період уточнень
з 15.04.2025 15:35 до 25.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 15:35 до 25.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 13:31 до 06.06.2025 08:50
Період кваліфікації
з 29.04.2025 13:31 до 06.06.2025 08:50
Основні параметри
Клапани в асортименті
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
7 165 609 грн.
Клапани в асортименті
Назва предмета закупівлі
Клапани в асортименті
Очікувана вартість
7 165 609 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
71656,09
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
214 900
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 13:08
Закінчення аукціону
29.04.2025 13:31
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN250
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN250
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN250
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN250
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN40 PN250
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN40 PN250
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN40 PN63
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN40 PN63
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN32 РN63
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN32 РN63
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN32 РN63
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN32 РN63
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN50 РN16
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN50 РN16
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN63
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN63
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN16
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN50 PN16
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Клапан запірно-регулюючий DN50 РN16
Опис предмета закупівлі
Клапан запірно-регулюючий DN50 РN16
Код ДК 021:2015
42131148-5 - Запірні клапани
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару) : 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 220 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки: DDP (адреса Вантажоотримувача) згідно з «ІНКОТЕРМС. Строк поставки всього товару здійснюється Постачальником протягом 220 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Торгівельна фірма "Герміона"
Пропозиція:
6 710 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ТГІ СИСТЕМ
Пропозиція:
6 676 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 13:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 15:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.04.2025 15:35
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назаренко Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380975200267
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Клапани в асортименті
Період вимог/скарг з 13.05.2025 15:16 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 13:31 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
13.05.2025 15:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.04.2025 15:02
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
29.04.2025 14:52
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.06.2025 08:50 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 15:16 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до пп.2 п. 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На виконання вимог пп.2.1.2 п.2.1 Розділу ІІ Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі пропозиції надав копії документів, якими не підтвердив відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, а саме: по позиції 6 «Клапан запірно-регулюючий Fisher EZ. NPS 1 в комплекті з кабельними вводами та відповідними фланцями з КМЧ» технічна характеристика «положення при відсутності живлення – нормально відкритий» не підтверджена документами від виробника; по позиції 9 «Клапан запірно-регулюючий Fisher EZ. NPS 2, приєднання – фланцеві ANSI 150 RF в комплекті з кабельними вводами, заглушками та відповідними фланцями з КМЧ» технічна характеристика «робоче середовище – рідина» не підтверджена документами від виробника; по позиції 10 «Клапан запірно-регулюючий Fisher GX. NPS 2 HB в комплекті з кабельними вводами та відповідними фланцями з КМЧ» технічна характеристика «технологічна позиція – скид газу С-8 (УПС)» не підтверджена документами від виробника, що не відповідає встановленим вимогам, щодо технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пп.2 пункту 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Документи кваліфікації
06.06.2025 08:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.05.2025 15:20
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
13.05.2025 15:20
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 165 609 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 165 609 грн.
Період подання пропозицій
до 28.04.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності