Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів» від Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства Міносвіти і науки України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-010793-a
Id Tender a76bf054e93e461cb3a72bd090ba9ad6
План UA-P-2025-04-15-011282-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.04.2025 20:17
Остання зміна 21.05.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 15:34 до 24.04.2025 15:39
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 15:34
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 15:34
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.04.2025 11:57
до 15.05.2025 12:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 20:15
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.05.2025 12:30
до 21.05.2025 15:08
Період уточнень
з 15.04.2025 15:34 до 21.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 15:34 до 21.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.04.2025 11:57 до 15.05.2025 12:30
Період кваліфікації
з 25.04.2025 11:57 до 15.05.2025 12:30
Основні параметри
«Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
400 000 грн.
«Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.04.2025 11:34
Закінчення аукціону
25.04.2025 11:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, Київ, вул. Князя Романа Мстиславича, 26
Дата постачання по
30.06.2025 15:39
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАНЕЛЬ"
Пропозиція:
325 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК "Нові Зодчі"
Пропозиція:
326 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.04.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 20:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
15.04.2025 15:34
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.04.2025 15:34
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козинець Віталій Мусійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445438947
Факс
+380445438947
Сайт:
https://www.ktgg.kiev.ua/uk/
Замовник
ЄДРПОУ
05408295
Повна назва
Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства Міносвіти і науки України
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
-
Адреса
вул.Жмаченка, 26
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
Період вимог/скарг з 25.04.2025 20:15 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 11:57 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
ТОВ «ГРАНЕЛЬ» не надав, у складі тендерної пропозиції, ліцензію на виконання робіт, аргументуючи, що даний документ не потрібен при виконанні робіт з облаштування туалету для інвалідів. Будівля коледжу побудована в 1977 році. Дані роботи проводитимуться з несущими стінами, які мають тріщини та багато недоліків, враховуючи їх вік. У коледжі знаходиться багато працівників та студентів кожного дня - це велике навантаження на будівлю, тому такий тип робіт має підвищений клас наслідків і наявність ліцензії для виконання робіт предмету закупівлі і в цілому для всіх робіт, які проводяться у старій будівлі є необхідною. Також у складі тендерної пропозиції учасником не було додано заповненого проекту договору який вимагався у додатку 8 тендерної документації
Документи кваліфікації
25.04.2025 20:14
Повідомлення про рішення
25.04.2025 20:14
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 11:57
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.04.2025 20:16 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 20:15 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 20:16
Довідка НАЗК
25.04.2025 20:16
Повідомлення про рішення
25.04.2025 20:16
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 20:15
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 12:11 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.05.2025 12:30 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 12:14 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 12:30
Довідка НАЗК
15.05.2025 12:29
Повідомлення про рішення
15.05.2025 12:26
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15 квітня 2025 № 116 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-15-010793-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ "ГРАНЕЛЬ"; Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ГРАНЕЛЬ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Відсутність у складі тендерної пропозиції заповненого учасником проекту договору, який наведений у складі тендерної документації у додатку «Договір» заповнений учасником проект договору (додаток 5), який наведений у складі тендерної документації у додатку «Договір» Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.04.2025 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 14.05.2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ "ГРАНЕЛЬ" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ "ГРАНЕЛЬ".
Створено
14.05.2025 12:25
Надати до
15.05.2025 12:25
Угоди
UA-2025-04-15-010793-a-b2
Підписаний і діє
Номер
2105
325 999 грн.
271 665.83 грн.
З ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
Номенклатура
«Послуги з облаштування приміщення туалету для інвалідів»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
271 665.83
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства Міносвіти і науки України
Повна назва
Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства Міносвіти і науки України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408295

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРАНЕЛЬ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38808393

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 15:08
Повідомлення про договір
21.05.2025 15:05
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 15:39
Замовник:
Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства Міносвіти і науки України
Контактний телефон:
+380445438947
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2025 15:39
Замовник:
Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства Міносвіти і науки України
Контактний телефон:
+380445438947
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності