Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-010072-a
Id Tender bf7d78c776654fcfa3cf65e147b6cf55
План UA-P-2025-04-15-011611-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.04.2025 15:13
Остання зміна 06.06.2025 09:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
730 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 650 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 15:12 до 27.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 15:12
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 15:12
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 13:05
до 29.05.2025 14:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 15:38
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 14:04
до 06.06.2025 09:14
Період уточнень
з 15.04.2025 15:12 до 24.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 15:12 до 24.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 13:05 до 29.05.2025 14:04
Період кваліфікації
з 28.04.2025 13:05 до 29.05.2025 14:04
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
730 000 грн.
КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G)
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
730 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3650,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 12:42
Закінчення аукціону
28.04.2025 13:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мобільний телефон 4G
Код ДК 021:2015
32252000-4 - Телефони стандарту GSM
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
100% передоплата партії Товару протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання заявки Замовником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ"
Пропозиція:
720 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БОЙЦОВ ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
Пропозиція:
520 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 12:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
15.04.2025 15:12
Тендерна документація
15.04.2025 15:12
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.04.2025 15:12
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G)
Період вимог/скарг з 14.05.2025 15:38 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 13:05 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 15:38
Повідомлення про рішення
30.04.2025 12:00
Електроний протокол про продовження строку
28.04.2025 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30.04.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ФОП "БОЙЦОВ ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-15-010072-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
30.04.2025 11:59
Дата кінця розгляду
27.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - В складі пропозиції відсутні Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідка щодо реєстрації місця проживання . - Пропозиція учасника не містить фінансову звітність суб’єкта господарювання саме за два останні звітні періоди. - Інформація про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176) – надана не в повному обсязі. (Довідка – Вих.№141020243-8 від 21.04.2025р.) - Інформація, зазначена у Банківській гарантії (№ 000491/2025/ГР) заповнена не у відповідності до вимог, що зазначені в «Інструкції щодо заповнення гарантії» та Форми №2. Разом з тим, якщо в банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір в складі тендерної пропозиції. Договір № 000491/2025/ГР про надання банківської гарантії від 25.04.2025 р. – надано не в повному обсязі. - Довідка (Вих.№ 59/22-26/110 від 28.02.2025) про відкриття поточного рахунку №UA563057490000026005000022804 видана раніше дати оголошення цього тендеру. Довідка про залишок коштів на вищевказаному рахунку –відсутня. - відсутня копія відомостей з ЄДРПОУ/ про визначення класифікаційних даних . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 2 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - пункт 3 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) - пункт 12 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - пункт 13 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Забезпечення тендерної пропозиції, Форма №2) ; - пункт 14 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - пункт 15 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання. - надати фінансову звітність суб’єкта господарювання за два останні звітні періоди. - надати інформацію в довільній формі (для фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців) про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). - надати оновлену банківську гарантію або зміни до банківської гарантії, та договір про надання банківської гарантії (№ 000491/2025/ГР від 25.04.2025 р) в повному обсязі. - надати довідки не раніше дати оголошення цього тендеру, з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та залишок коштів на цьому рахунку. - надати копію відомостей з ЄДРПОУ/ про визначення класифікаційних даних (Документ повинен бути не раніше дати оголошення даної закупівлі).
Створено
02.05.2025 20:46
Надати до
03.05.2025 20:46
Період вимог/скарг з 29.05.2025 14:04 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 15:38 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 14:04
Довідка НАЗК
29.05.2025 14:04
Повідомлення про рішення
20.05.2025 15:51
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 15:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 20.05.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 32250000-0 - МОБІЛЬНІ ТЕЛЕФОНИ (МОБІЛЬНИЙ ТЕЛЕФОН 4G) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-15-010072-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
20.05.2025 15:50
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка в довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. - Учасник мав надати забезпечення тендерної пропозиції y формі банківської гарантії з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом(КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії, яка надається Учасником в складі тендерної пропозиції повинна бути підготовлена у відповідності до Форми № 2 Додатку 1 до тендерної документації. Також, тендерною документацією передбачено наступне: Якщо в банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір в складі тендерної пропозиції. Банківську гарантію (БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № DNIG344447392), яка надається Учасником в складі тендерної пропозиції заповнена не у відповідності до Форми № 2 та «Інструкції щодо заповнення гарантії» зазначених в Додатку 1 до Тендерної документації, що також не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням Особливостей – у частині «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)». Учасник надав в складі тендерної пропозиції «ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОКРИТИХ ГАРАНТІЙ КОРПОРАТИВНИМ КЛІЄНТАМ» та «Заяву про надання Послуги № DNI-417303119 від 17.12.2024 року", проте відповідно до наданої учасником банківської гарантії, а саме частини : «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)»., зазначена наступна інформація: «згідно з Заявою про надання Послуги «Надання покритих Гарантій» № DZ1- 418961038/1 від 20.12.2024 року та Договору про надання покритих гарантій корпоративним клієнтам, до якого приєднався Принципал, що розміщений на офіційному вебсайті Гаранта: https://b2b.pumb.ua/documentary-operations/guarantees)» - номер та дата Заяви про надання Послуги «Надання покритих Гарантій» ( № DZ1- 418961038/1 від 20.12.2024), не відповідає номеру та даті Заяви про надання Послуги «Надання покритих Гарантій» наданій учасником у складі його тендерної пропозиції (файл «Zaiava pro nadannia Posluhy.pdf»). - тендерна пропозиція учасника не скріплена шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Тендерну пропозицію Учасника скріплено(підписано) шляхом накладання на неї електронної печатки ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ". Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 2 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - пункт 13 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Забезпечення тендерної пропозиції, Форма №2); - пункт 16 «Переліку документів та інформації які надаються учасником» зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Надати довідку в довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції - Надати оновлену банківську гарантію або зміни до банкіської гарантії (БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № DNIG344447392) - тендерна пропозицію учасника скрітипи шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
28.05.2025 11:38
Надати до
29.05.2025 11:38
Договір
UA-2025-04-15-010072-a-c1
Підписаний і діє
Номер
244Т
720 000 грн.
600 000 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
30.04.2026
Номенклатура
100 (штуки)
Мобільний телефон 4G
Номенклатура
Мобільний телефон 4G
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ"
Повна назва
ТОВ "АПЕКС ТЕХНОЛОДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42742077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 09:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності