Показати схожі тендери

Закупівля Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф) від Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-007680-a
Id Tender 20cb48524129458080ee0ea9dbf8488c
План UA-P-2025-04-15-009367-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.04.2025 13:49
Остання зміна 12.05.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 13:49 до 23.04.2025 13:45
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 13:49
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 13:49
до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.04.2025 13:45
до 28.04.2025 11:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 11:33
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 11:33
до 12.05.2025 12:53
Період уточнень
з 15.04.2025 13:49 до 20.04.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 13:49 до 20.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.04.2025 13:45 до 28.04.2025 11:33
Період кваліфікації
з 23.04.2025 13:45 до 28.04.2025 11:33
Основні параметри
Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 400 000 грн.
Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф)
Назва предмета закупівлі
Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф)
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електроенцефалограф з відеоспостереженням
Код ДК 021:2015
33121100-5 - Електроенцефалографи
Код НК 024:2023
11467 Електроенцефалограф
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
35700, Україна, Полтавська область, Лубни, проспект Володимирський 147
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Міамед
Пропозиція:
2 398 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Камишан
Електронна пошта
Телефон
+380509983808
Сайт:
https://childrens-hospital-100.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral
Замовник
ЄДРПОУ
04542985
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Поштовий індекс
93118
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Лисичанськ
Адреса
квартал 40 років Перемоги, 12а
Кваліфікація
Лот № 1 Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф)
Період вимог/скарг з 28.04.2025 11:33 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 13:45 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 11:34
Довідка НАЗК
28.04.2025 11:33
Повідомлення про рішення
23.04.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-15-007680-a-a1
Підписаний і діє
Номер
9
2 398 000 грн.
2 241 121.5 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Електроенцефалограф з відеоспостереженням
Номенклатура
Електроенцефалограф з відеоспостереженням
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.
Код НК 024:2023
11467 Електроенцефалограф

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04542985

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Міамед
Повна назва
ТОВ Міамед
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42718162

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 12:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-02-000004
Дата створення проекту
02.05.2025 15:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2025 15:10
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 17:16
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 539-04-77
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2025 № 17-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.05.2025 №17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-15-007680-a 15.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2025 00:00
Документи рішення
02.05.2025 15:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 15.04.2025 № 15/04-1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Міамед» (далі – Учасник або ТОВ «Міамед»); протокол переможця від 28.04.2025 № 28/04-1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 12.05.2025 № 9; відповіді Замовника на запити Управління від 08.05.2025 року, 09.05.2025 року. За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей № 1178 доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі - Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.» Відповідно до пункту 2 Постанови № 382 експериментальний проект спрямований на відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за переліком згідно з додатком. Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови). Проте, Замовником в пункт 10.4 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 3 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178. На запит Управління від 07.05.2025 року Замовник 09.05.2025 року надав пояснення, що не спростовує вищезазначені порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 17:16
Документи висновку
14.05.2025 17:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами проведеного моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на закупівлю: Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф), за унікальним номером оголошення UA-2025-04-15-007680-a, дата оприлюднення якого на веб-порталі Уповноваженого органу 15 квітня 2025р., КНП ЛОР «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» повідомляє, що уповноважена особа попереджена та прийняла до відома що Замовником в пункт 10.4 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178). Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 3 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178. На усунення, сторонами підписано Додаткову угоду № 1 від 19 травня 2025 року, яку опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. Уповноважену особу зобов’язано додатково проаналізувати нормативно-правову базу з даного питання. В подальшому при здійсненні закупівель будуть застосовані заходи на недопущення встановлених порушень.
Дата публікації
19.05.2025 09:25
Документи інформації про усунення порушення
19.05.2025 09:29
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди № 1 від 19 травня 2025 року.
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.05.2025 09:15
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2025 09:16
-
Повідомлення
Запит
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-15-007680-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.05.2025 11:25
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 11:26
-
Запит
надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-15-007680-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: Замовником у пункт 10.4 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є товари. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Просимо пояснити встановлені розбіжності. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.05.2025 13:13
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 13:14
-
Відповідь
Пояснення електроенцефалограф 1
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-15-007680-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляємо Вам про наступне: 1. Щодо Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості: Визначення потреби в придбанні електроенцефалографа з відеоспостереженням здійснювалося на підставі рапорту медичного директора КНП ЛОР «ЛОДКЛ» з визначеними необхідними технічними та якісними характеристиками даного апарату для забезпечення діяльності закладу з метою лікування та діагностики у пацієнтів епілепсії, порушень сну, глибини анестезії, енцефалопатії та інше. При визначенні очікуваної вартості закупівлі ми керувалися наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Відповідно до п. 1 розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Пунктом 3 розділу ІІ Методики закріплено, що при аналізі ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом визначення найменшої вартості, відповідно до норм «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник скористався Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг, направленням не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару та аналізу ринку за допомогою використання загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічні предмету закупівлі товари. 2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті КНП ЛОР «ЛОДКЛ» за посиланням: https://sites.google.com/view/lodcl-lysychansk/%D0%BD%D0%B0%D1%88%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Рішеня
08.05.2025 10:16
Замовник
Документи повідомлення
08.05.2025 10:18
-
Відповідь
Пояснення енцефалограф 2
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі Електроенцефалограф з відеоспостереженням Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33121100-5 Електроенцефалографи) (НК 024:2023 - 11467 Електроенцефалограф) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-15-007680-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляємо Вам про наступне: Щодо включення Замовником у пункт 10.4 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Відповідно до ст.3 та ст.6 Цивільного кодексу України, загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, свобода договору. Сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства. Згідно з ст. 627 Цивільного кодексу України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов. В пункті 19 Особливостей наведено вичерпний перелік з 9 пунктів, в яких викладені причини, на підставі яких Замовник змінює істотні умови договору. Водночас, відповідно до частини 1 статті 628 ЦК України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. В даному випадку законодавцем встановлено у пункті 19 Особливостей вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору та які повинні бути включені до проекту договору у складі тендерної документації Замовника. Звертаємо Вашу увагу на те, що пункт 19 Особливостей не містить імперативного припису щодо обов`язкової зміни істотних умов договору про закупівлю у перелічених випадках, а лише встановлює таку можливість. Крім того, даним пунктом не встановлено права Замовника самостійно визначати перелік можливих підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю виходячи зі змісту угоди та об`єктивних чинників. Зазначена позиція відображена в консультаціях Мінекономіки про зазначення всіх випадків для зміни істотних умов договору ( відповідь на запит № 670/2023; відповідь на запит № 784/2023).
Рішеня
09.05.2025 11:53
Замовник
Документи повідомлення
09.05.2025 11:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 13:45
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Контактний телефон:
+380509983808
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.04.2025 13:45
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна дитяча клінічна лікарня"
Контактний телефон:
+380509983808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності