Показати схожі тендери
Закупівля «Код ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги» (Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з медичним обладнанням тип «С» (ЛОТ №1), Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги обладнаний рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) (ЛОТ №2) в рамках реалізації проєкту “Покращення безпеки охорони здоров’я в Лосицькому повіті та місті Івано-Франківськ” (“Improvement of health safety in the Losice district and Ivano-Frankivsk city”), грантовий договір № PLUA.02.01-IP.01-0019/23-00 від 29.05.2024 р, який впроваджується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021 – 2027» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-15-004068-a
Id Tender 6b44c6a8fd26411aa2e0d1a404e27d45
План UA-P-2025-04-15-003785-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.04.2025 11:32
Остання зміна 16.06.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 850 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 500 грн. (0,14 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.04.2025 11:31 до 27.05.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 15.04.2025 11:31
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.04.2025 11:31
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 23:00
до 02.06.2025 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 16:30
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 16:37
до 16.06.2025 10:27
Період уточнень
з 15.04.2025 11:31 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 15.04.2025 11:31 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 23:00 до 02.06.2025 16:37
Період кваліфікації
з 27.05.2025 23:00 до 02.06.2025 16:37
Основні параметри
«Код ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги» (Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з медичним обладнанням тип «С» (ЛОТ №1), Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги обладнаний рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) (ЛОТ №2) в рамках реалізації проєкту “Покращення безпеки охорони здоров’я в Лосицькому повіті та місті Івано-Франківськ” (“Improvement of health safety in the Losice district and Ivano-Frankivsk city”), грантовий договір № PLUA.02.01-IP.01-0019/23-00 від 29.05.2024 р, який впроваджується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021 – 2027»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 300 000 грн.
Лот №1 – Автомобіль екстреної (швидкої) допомоги з медичним обладнанням тип «С» згідно коду ДК 021:2015 341141213 «Автомобілі швидкої допомоги»
Назва предмета закупівлі
Лот №1 – Автомобіль екстреної (швидкої) допомоги з медичним обладнанням тип «С» згідно коду ДК 021:2015 341141213 «Автомобілі швидкої допомоги»
Очікувана вартість
3 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль екстреної (швидкої) допомоги з медичним обладнанням тип «С» згідно коду ДК 021:2015 341141213 «Автомобілі швидкої допомоги».
Код ДК 021:2015
34114121-3 - Автомобілі швидкої допомоги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
-, Україна, Відповідно до документації, -
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 11:12
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 11:12
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 60 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару протягом 30 робочих днів з дня отримання Постачальником заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Пропозиція:
3 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
8 550 000 грн.
Лот №2 – Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) згідно коду ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги»
Назва предмета закупівлі
Лот №2 – Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) згідно коду ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги»
Очікувана вартість
8 550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
42750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) згідно коду ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги»
Код ДК 021:2015
34114121-3 - Автомобілі швидкої допомоги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
-, Україна, Відповідно до документації, -
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 11:12
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 11:12
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 60 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару протягом 30 робочих днів з дня отримання Постачальником заявки від Замовника, але в будь-якому випадку до 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія КРАС"
Пропозиція:
8 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 11:32
Оголошення про проведення закупівлі
15.04.2025 11:26
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Пинчук
Електронна пошта
Телефон
+380979261600, +380932695765
Замовник
ЄДРПОУ
01993305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 – Автомобіль екстреної (швидкої) допомоги з медичним обладнанням тип «С» згідно коду ДК 021:2015 341141213 «Автомобілі швидкої допомоги»
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:30 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 23:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 16:30
Довідка НАЗК
02.06.2025 16:30
Повідомлення про рішення
27.05.2025 23:00
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот №2 – Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) згідно коду ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги»
Період вимог/скарг з 02.06.2025 16:37 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 23:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 16:37
Довідка НАЗК
02.06.2025 16:37
Повідомлення про рішення
27.05.2025 23:00
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-04-15-004068-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3411
3 300 000 грн.
3 300 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги CITROEN Jumper, тип C
Номенклатура
Спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги CITROEN Jumper, тип C
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183310

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 10:24
-
Підписаний договір
UA-2025-04-15-004068-a-c2
Підписаний і діє
Номер
3411/1
8 550 000 грн.
8 550 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) згідно коду ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги»
Номенклатура
Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) згідно коду ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія КРАС"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія КРАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183326

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 10:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-28-000001
Дата створення проекту
28.05.2025 10:26
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.05.2025 11:29
Дата публікації висновку про результати
16.06.2025 15:09
Дата завершення усунення порушень
20.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.05.2025 №42-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27.05.2025 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-15-004068-a 15.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.05.2025 00:00
Документи рішення
28.05.2025 11:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 №175/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» (далі – ТОВ «Автоспецпром») по лоту №1 та Товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія КРАС" (далі – ТОВ "Науково-виробнича компанія КРАС") по лоту №2, протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 02.06.2025 №175/3_1 по лоту №1 та від 02.06.2025 №175/3_2 по лоту №2, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2025 року, договір від 16.06.2025 №3411 по лоту №1, договір від 16.06.2025 №3411/1 по лоту №2, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 06.06.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Автоспецпром» по лоту №1 та ТОВ "Науково-виробнича компанія КРАС" по лоту №2, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах №1 та №2, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах №1 та №2 – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.06.2025 00:00
Дата публікації
16.06.2025 15:09
Документи висновку
16.06.2025 15:09
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 34114121-3 «Автомобілі швидкої допомоги» (Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги з медичним обладнанням тип «С» (ЛОТ №1), Автомобіль екстреної (швидкої) медичної допомоги обладнаний рентгенівським апаратом (кабінет діагностичний рухомий) (ЛОТ №2) в рамках реалізації проєкту “Покращення безпеки охорони здоров’я в Лосицькому повіті та місті Івано-Франківськ” (“Improvement of health safety in the Losice district and Ivano-Frankivsk city”), грантовий договір № PLUA.02.01-IP.01-0019/23-00 від 29.05.2024 р, який впроваджується в рамках Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна 2021 – 2027» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-15-004068-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? 2. Замовником у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається, зокрема: … 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного ), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 1.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції лист-відгук про співпрацю (до договору, що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою). Чи враховано при визначенні переможця ТОВ "Науково-виробнича компанія КРАС" по Лоту 2 те, що ним у наданій довідці від 22.05.2025 №23/05-5 зазначено інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору від 30.08.2017 №185-08/17, укладеного з комунальним закладом «Нікопольська міська лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради з предметом договору 33110000-4- Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Апарат рентгенівський діагностичний на 2 робочих місця), що не відповідає предмету даної закупівлі за кодом ДК 021:2015 34114121-3? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 10:38
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 10:39
-
Відповідь
Пояснення на запит
На Ваш запит Замовник надає пояснення, які викладені в Листі.
Рішеня
06.06.2025 10:20
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 23:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380979261600, +380932695765
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 23:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380979261600, +380932695765
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності