Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах):
1. Перелік виявлених невідповідностей:
1.1. Учасник надав довідку про наявність малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо), яка не відповідає вимогам тендерної документації
1.2. Учасник надав довідку про не залучення субпідрядників/співвиконавців, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності:
2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
2.2. п.4. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
3.1. 1.2.1. довідку, за формою таблиці 1 з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявності малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо). Відомості про наявний малоцінний інвентар – кухонний посуд (посуд для приготування їжі (каструлі, сковорідки тощо) не менше 3 одиниць, кухонний інвентар (інвентар для обробки продуктів харчування (кухонні ножі, дошки для нарізання тощо) не менше 3 одиниць, столовий посуд (тарілки, склянки тощо) та столові прибори (ложки, виделки тощо) не менше 403 наборів, за формою таблиці 2. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо)
№ Назва Кількість одиниць Зазначення приналежності* 1 2 3 4 1 2 3 4 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначаються правові підстави залучення малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо) (договір оренди та/або в інший спосіб, визначений законодавством України)
3.2. Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця: Інформація в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. У довідці про залучення субпідрядників необхідно вказати один із наступних пунктів: - учасник планує залучати до виконання послуг субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю); - учасник не планує залучати до виконання послуг субпідрядників / співвиконавця у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю.
На підставі вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, подання яких передбачається тендерною документацією та виправлення помилок, що не призведе до зміни предмету закупівлі, найменування товару, марки, моделі, просимо Вас протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги надати вище вказані документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.