Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг) від ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-013488-a
Id Tender 4b710ba76eb8486593e2fb46cd643e8b
План UA-P-2025-04-14-016521-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 19:19
Остання зміна 08.05.2025 12:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
317 951.92 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 589.76 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 19:16 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 19:16
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 19:16
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00
до 24.04.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 16:32
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 16:32
до 08.05.2025 12:35
Період уточнень
з 14.04.2025 19:16 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 19:16 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00 до 24.04.2025 16:32
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00 до 24.04.2025 16:32
Основні параметри
Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
317 951.92 грн.
Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
Очікувана вартість
317 951.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1589,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
4 884
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, Сергія Скальда, 26-В
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
317 460 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2025 19:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Долгіх
Електронна пошта
Телефон
+380502708827
Сайт:
https://cvlyceum18.e-schools.info/
Замовник
ЄДРПОУ
21431046
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58013
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернвці
Адреса
вул. Комарова, будинок 26 В
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
Період вимог/скарг з 24.04.2025 16:32 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 00:00 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 16:33
Довідка НАЗК
24.04.2025 16:32
Повідомлення про рішення
22.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 19:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 19:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник надав довідку про наявність малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо), яка не відповідає вимогам тендерної документації 1.2. Учасник надав довідку про не залучення субпідрядників/співвиконавців, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності: 2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 2.2. п.4. Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. 1.2.1. довідку, за формою таблиці 1 з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація щодо наявності малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо). Відомості про наявний малоцінний інвентар – кухонний посуд (посуд для приготування їжі (каструлі, сковорідки тощо) не менше 3 одиниць, кухонний інвентар (інвентар для обробки продуктів харчування (кухонні ножі, дошки для нарізання тощо) не менше 3 одиниць, столовий посуд (тарілки, склянки тощо) та столові прибори (ложки, виделки тощо) не менше 403 наборів, за формою таблиці 2. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо) № Назва Кількість одиниць Зазначення приналежності* 1 2 3 4 1 2 3 4 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначаються правові підстави залучення малоцінного інвентаря (кухонний посуд, кухонний інвентар, столовий посуд, столовий інвентар тощо) (договір оренди та/або в інший спосіб, визначений законодавством України) 3.2. Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника / співвиконавця: Інформація в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. У довідці про залучення субпідрядників необхідно вказати один із наступних пунктів: - учасник планує залучати до виконання послуг субпідрядників у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю (у такому випадку учасником зазначається повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника / співвиконавця якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю); - учасник не планує залучати до виконання послуг субпідрядників / співвиконавця у обсязі 20 % і більше вартості договору про закупівлю. На підставі вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, подання яких передбачається тендерною документацією та виправлення помилок, що не призведе до зміни предмету закупівлі, найменування товару, марки, моделі, просимо Вас протягом 24 годин з моменту розміщення даної вимоги надати вище вказані документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Створено
23.04.2025 16:29
Надати до
24.04.2025 16:29
Договір
UA-2025-04-14-013488-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2230-2
317 460 грн.
317 460 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 884 (штуки)
Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
Номенклатура
Послуги з організації шкільного харчування (обіди) (аутсорсинг)
Кількість
4 884
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21431046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Повна назва
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39796819

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 12:35
-
08.05.2025 12:33
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
317 951.92 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380502708827
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
317 951.92 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 18 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380502708827
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності