Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-013348-a
Id Tender e846f69f63d94e1da33e0fa09879fb3e
План UA-P-2025-04-14-016333-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 18:28
Остання зміна 20.05.2025 08:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
44 640 627 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
446 406.27 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 18:27 до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 18:27
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 18:27
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:28
до 09.05.2025 16:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 16:17
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 16:17
до 20.05.2025 08:56
Період уточнень
з 14.04.2025 18:27 до 01.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 18:27 до 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:28 до 09.05.2025 16:17
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:28 до 09.05.2025 16:17
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
виконання будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
44 640 627 грн.
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
Примітки
виконання будівельних робіт
Очікувана вартість
44 640 627 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
446406,27
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 12:58
Закінчення аукціону
05.05.2025 13:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21007, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Олександра Довженка,3-А
Дата постачання з
26.05.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісяця згідно актів виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
43 861 456 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"
Пропозиція:
44 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП БМП КЕНТАВР
Пропозиція:
44 207 423.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 12:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 10:26
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
Період вимог/скарг з 09.05.2025 16:17 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 13:28 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 16:17
Довідка НАЗК
09.05.2025 16:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 18:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 18:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості). Згідно п. 1,3 Особливостей вони встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене та те, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСБУДСЕРВІС" виявлено відсутність/невідповідність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, тому ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСБУДСЕРВІС" необхідно в строки передбачені законом їх виправити, а саме: - пп.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання витягу з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи Учасника. Необхідно долучити відповідний документ; - надати інформацію щодо залучення чи не залучення до виконання робіт субпідрядної організації; - надати антикорупційну програму Учасника та інформацію про уповноваженого з її реалізації. Прошу виправити вказані невідповідності відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель.
Створено
08.05.2025 16:07
Надати до
09.05.2025 16:07
Договір
UA-2025-04-14-013348-a-b1
Підписаний і діє
Номер
19/05-25
43 861 456 грн.
36 551 213.33 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
20.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради" по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСБУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛЮКСБУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41525993

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000025
Дата створення проекту
26.05.2025 10:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:20
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:39
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2025-04-14-013348-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025 № 101 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ЛЮКСБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «ЛЮКСБУДСЕРВІС»), вимога про усунення невідповідностей до 09.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 № 125 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025, договір підряду від 19.05.2025 № 19/05-25 на суму 43 861 456,00 гривень з ПДВ, додаткова угода від 26.05.2025 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 02.06.2025, 05.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником визначено вимогу про усунення невідповідностей відносно учасника ТОВ «Будівельна компанія «ЛЮКСБУДСЕРВІС» до 09.05.2025, а саме: надати інформацію щодо залучення чи не залучення до виконання робіт субпідрядної організації; надати антикорупційну програму Учасника та інформацію про уповноваженого з її реалізації. Згідно п.п. 5, п. 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу: якщо окремі види робіт будуть виконуватися субпідрядними організаціями, учасник процедури закупівлі може надати відповідні документи дозвільного характеру субпідрядника разом з інформацією про його залучення на відповідні види робіт. Згідно п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Також згідно Додатку 1 тендерної документації Замовник вказав підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі, в тому числі: якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) – підтвердження не вимагається. Слід зазначити, що учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛЮКСБУДСЕРВІС» під час подання своєї тендерної пропозиції самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 03.06.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника із запитом щодо надання інформації стосовно підстав встановлення невідповідностей в документах учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛЮКСБУДСЕРВІС». На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 05.06.2025 надав пояснення, зокрема про те, що учасник не надав інформацію, отже субпідрядників він не планує залучати до виконання робіт. Учасник на виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель надав антикорупційну програму в складі своєї пропозиції. Разом із тим шляхом самостійного декларування в електронній системі підтвердив її наявність на підприємстві. Отже, Замовник безпідставно встановив невідповідності відносно учасника ТОВ «Будівельна компанія «ЛЮКСБУДСЕРВІС» тим самим порушив пункт 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом встановлення Замовником невідповідностей виявлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «ЛЮКСБУДСЕРВІС», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:39
Документи висновку
13.06.2025 14:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-013348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.05.2025 09:52
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 09:53
-
Відповідь
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне: Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:6026-4583-0041-7477. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8|undefined3.
Рішеня
02.06.2025 08:59
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
додаткова відповідь на запит
3. Фінансування об'єкту будівництва здійснюється за кошти місцевого бюджету. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.
Рішеня
02.06.2025 09:06
Замовник
Документи повідомлення
02.06.2025 09:06
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-013348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надайте інформацію щодо підстав встановлення невідповідностей в документах учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛЮКСБУДСЕРВІС». 1. Позаяк Замовник в пп.1 п.3 Додатку 1 до тендерній документації не передбачив вимогу щодо надання інформації щодо залучення чи не залучення до виконання робіт субпідрядної організації. 2. Пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в тому числі коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом). Разом з тим, Додатком 1 щодо цієї підстави відмови в участі закупівлі підтвердження шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, підтвердження не вимагається. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 10:01
Орган перевірки
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» по вул. Олександра Довженка,3-А в м. Вінниці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-013348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надайте інформацію щодо підстав встановлення невідповідностей в документах учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛЮКСБУДСЕРВІС». 1. Позаяк Замовник в пп.1 п.3 Додатку 1 до тендерній документації не передбачив вимогу щодо надання інформації щодо залучення чи не залучення до виконання робіт субпідрядної організації. 2. Пунктом 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в тому числі коли: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом). Разом з тим, Додатком 1 щодо цієї підстави відмови в участі закупівлі підтвердження шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, підтвердження не вимагається. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 10:02
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 10:02
-
Відповідь
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне: 1. Пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено вимогу щодо Інформації про субпідрядника / співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації. Додатком 1 (п.5 пп.3) передбачено вимогу - якщо окремі види робіт будуть виконуватися субпідрядними організаціями, учасник процедури закупівлі може надати відповідні документи дозвільного характеру субпідрядника разом з інформацією про його залучення на відповідні види робіт. Учасник не надав інформацію, отже субпідрядників він не планує залучати до виконання робіт. 2. Учасник на виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель надав антикорупційну програму в складі своєї пропозиції. Разом із тим шляхом самостійного декларування в електронній системі підтвердив її наявність на підприємстві. Інформуємо, що тендерною документацією передбачено - якщо дублюється вимога – то учасник має один раз завантажити відповідь на неї.
Рішеня
05.06.2025 17:12
Замовник
Документи повідомлення
05.06.2025 17:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 640 627 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
44 640 627 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності