Показати схожі тендери

Закупівля Різолайн (20 л.), Різосейф (10 л.) від Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-013023-a
Id Tender 06d1085ff2ea4b358d12e4c370693d2e
План UA-P-2025-04-14-015919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 17:34
Остання зміна 01.05.2025 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 17:29 до 22.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 17:29
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 17:29
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 09:00
до 25.04.2025 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 16:57
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 16:57
до 01.05.2025 10:15
Період уточнень
з 14.04.2025 17:29 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 17:29 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 09:00 до 25.04.2025 16:57
Період кваліфікації
з 22.04.2025 09:00 до 25.04.2025 16:57
Основні параметри
Різолайн (20 л.), Різосейф (10 л.)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 000 грн.
Різолайн (20 л.), Різосейф (10 л.)
Назва предмета закупівлі
Різолайн (20 л.), Різосейф (10 л.)
Очікувана вартість
19 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
95,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 (літр)
Різолайн
Опис предмета закупівлі
Різолайн
Код ДК 021:2015
24454000-1 - Регулятори росту рослин
Кількість
20
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
22434, Україна, Вінницька область, с. Гущинці, вул. Шевченка 114
Дата постачання по
16.05.2025 17:34
Позиція : №2 10 (літр)
Різосейф
Опис предмета закупівлі
Різосейф
Код ДК 021:2015
24454000-1 - Регулятори росту рослин
Кількість
10
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
22434, Україна, Вінницька область, с. Гущинці, вул. Шевченка 114
Дата постачання по
16.05.2025 17:34
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Тип оплати за поставлений товар – післяоплата. Розмір оплати - 100%. Покупець здійснює оплату за кожну партію товару, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару на склад Покупця на підставі наданого оригіналу рахунку та податкової накладної, складеної в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до вимог ст. 201 Податкового Кодексу України*. * - вимога щодо реєстрації податкової накладної застосовується тільки для платників ПДВ.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТД "БТУ-ЦЕНТР"
Пропозиція:
18 180 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліщук Вікторія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380965528936
Факс
+380433336433
Сайт:
http://vpu-guschyntsi.vn.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02539766
Повна назва
Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище"
Поштовий індекс
22434
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Гущинці
Адреса
22434, Вінницька область, Калинівський район, с. Гущинці, вул. Шевченка 114
Кваліфікація
Лот № 1 Різолайн (20 л.), Різосейф (10 л.)
Період вимог/скарг з 25.04.2025 16:57 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 09:00 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 16:57
Довідка НАЗК
25.04.2025 16:57
Повідомлення про рішення
25.04.2025 16:55
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 17:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (UA-2025-04-14-013023-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Відсутня довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір купівлі агрохімічної продукції. -відсутня/і не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, - відсутні копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - відсутній лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. - відсутня технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею 1 Додатку 2. - не підтверджено Достовірність інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. - відсутні дані, щодо особи яка подала тендерну пропозицію (якщо подається не керівником / підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.) - тендерна пропозиція учасника не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). - відсутня тендерна пропозиція за формою. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - п.п.3.1 п.3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - п.п.4.1; 4.2; 4.3; 4.5 п.4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» - додаток 5 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір купівлі агрохімічної продукції. - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. - технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею 1 Додатку 2. - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. - Якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. - тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). - Тендерна пропозиція. Обов?язково, має бути завантажений файл-оригінал документу та окремо файл-підпис з розширенням .p7s
Створено
22.04.2025 17:40
Надати до
23.04.2025 17:40
Договір
UA-2025-04-14-013023-a-a1
Підписаний і діє
Номер
09/25/27
18 180 грн.
15 150 грн.
З ПДВ
Підписано
01.05.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (літр)
Різолайн
Номенклатура
Різолайн
Кількість
20
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 16 травня 2025 р.
Номенклатура
10 (літр)
Різосейф
Номенклатура
Різосейф
Кількість
10
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 16 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище"
Повна назва
Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02539766

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТД "БТУ-ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВ ТД "БТУ-ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38010942

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.05.2025 10:14
Повідомлення про договір
01.05.2025 09:58
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 09:00
Замовник:
Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380965528936
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 09:00
Замовник:
Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище"
Контактний телефон:
+380965528936
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності