Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-012965-a
Id Tender 90e64da568be45229364a2a7da45fe69
План UA-P-2025-04-14-015462-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 17:27
Остання зміна 12.06.2025 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
86 079 212.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
430 396.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 17:23 до 29.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 17:23
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 17:23
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 10:00
до 27.05.2025 16:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 16:39
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 16:39
до 12.06.2025 11:42
Період уточнень
з 14.04.2025 17:23 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 17:23 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 10:00 до 27.05.2025 16:39
Період кваліфікації
з 29.04.2025 10:00 до 27.05.2025 16:39
Основні параметри
Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
86 079 212.4 грн.
Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
Очікувана вартість
86 079 212.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
430396,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
430 396.06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
Код ДК 021:2015
45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, м. Острог, площа Освіти, 6а
Дата постачання по
26.12.2026 17:28
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Пропозиція:
85 896 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2025 17:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:39 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 10:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:39
Довідка НАЗК
27.05.2025 16:39
Повідомлення про рішення
27.05.2025 16:37
Пропозиція, що перемогла
06.05.2025 14:58
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 17:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 17:23
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а (Код ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-14-012965-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 27 травня 2025 року включно
Дата продовження строку розгляду
06.05.2025 14:47
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації в документах щодо забезпечення тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 2. Розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати: Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі – 430 396,06 грн. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - лист-згода (або її копію) від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати виправлені документи щодо забезпечення тендерної пропозиції. 2. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 3 п. 2. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 2. Замовник не визначає вимог до конкретних кваліфікаційних розрядів. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Форма 2 Довідка з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей Мінімальний обов’язковий перелік та кількість працівників робітничих спеціальностей наявність яких має підтвердити Учасник, що необхідний для виконання робіт: 1. Водій автотранспортних засобів – 3 особи; 2. Машиніст автогрейдера – 1 особа; 3. Машиніст екскаватора – 3 особи; 4. Машиніст бульдореза – 1 особа; 5. Машиніст крану – 1 особа; 6. Машиніст котка – 1 особа; 7. Машиніст/водій навантажувача – 2 особи; 8. Стропальник – 2 особи; 9. Електрогазозварник – 2 особи. * Працівники робітничих спеціальностей можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір / цивільно-правовий договір, за сумісництвом/суміщенням посад тощо). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. 3. Виявлені невідповідності: Відсутність інформації щодо інформації, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 18. додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Учасник надає лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського об?єднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавеця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист/довідку.
Створено
07.05.2025 12:27
Надати до
08.05.2025 12:27
Договір
UA-2025-04-14-012965-a-b1
Підписаний і діє
Номер
21
85 896 000 грн.
71 580 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
Номенклатура
Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 26 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36565276

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31435931

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 11:42
Повідомлення про договір
Підписаний договір
12.06.2025 11:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000048
Дата створення проекту
12.05.2025 15:58
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
05.06.2025 17:46
Дата публікації висновку про результати
25.06.2025 15:47
Дата завершення усунення порушень
01.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.06.2025 № 44-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.06.2025 № 44-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-04-14-012965-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.06.2025 00:00
Документи рішення
05.06.2025 17:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ПрАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», протокол уповноваженої особи від 27.05.2025, повідомлення з вимогою по усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 11.06.2025 № 21, додаткову угоду від 17.06.2025 № 1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.06.2025. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 17 Постанови № 668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір підряду на закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти, 6а» від 11.06.2025 № 21 (далі – Договір). Відповідно до пункту 4.2 та 4.3 Розділу 4 Договору передбачено, що Строки виконання всіх видів робіт визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 2). Сторони погодилися, що строк закінчення виконання Робіт затверджено календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2). Аналізом інформації, установлено, що Замовником у Додатку № 2 «Календарний графік» до Договору не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених під час виконання Договору, чим не дотримано вимоги норм пункту 17 Постанови № 668, а також частини першої статті 41 Закону. Отже, Замовником укладено Договір з порушенням норм, встановлених пунктом 17 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Постанови № 668, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом приведення календарного графіку виконання робіт у відповідності до вимог пункту 17 Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.06.2025 00:00
Дата публікації
25.06.2025 15:47
Документи висновку
25.06.2025 15:47
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-14-012965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 11:29
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 11:29
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт за предметом закупівлі Нове будівництво сховища з благоустроєм прилеглої території для обслуговування закладів освіти за адресою: Рівненська область, Рівненський район, місто Острог, площа Освіти 6а (ДК 021:2015 - 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-14-012965-a) повідомляємо: Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 05/432-04/24 від 05.04.2024 проведено Товариством з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА", реєстраційний номер ЕХ01:9592-6203-1682-1432 (копія додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак, очікувану вартість предмета закупівлі визначено у спосіб, визначений законодавством. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua у розділі «Прозоре врядування/Державні закупівлі».
Рішеня
10.06.2025 15:19
Замовник
Документи повідомлення
10.06.2025 15:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
86 079 212.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
86 079 212.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності