Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування від Відділ освіти Павлоградської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-012283-a
Id Tender b9d8da34bae849289c9f6141a67da80e
План UA-P-2025-04-14-014010-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 16:58
Остання зміна 23.05.2025 11:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
104 740 456.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
523 702.28 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 16:57 до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 16:57
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 16:57
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00
до 12.05.2025 09:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 09:03
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 09:03
до 23.05.2025 11:23
Період уточнень
з 14.04.2025 16:57 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 16:57 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00 до 12.05.2025 09:03
Період кваліфікації
з 06.05.2025 00:00 до 12.05.2025 09:03
Основні параметри
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
104 740 456.8 грн.
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
Очікувана вартість
104 740 456.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
523702,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Озерна, 87
Дата постачання по
20.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Авансовий платіж надається з розмірі 30% від бюджетного призначення на виконання робіт в 2025 році. Замовник при наявності бюджетного фінансування та за законодавчої можливості в умовах воєнного стану може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт за його заявою. Підрядник, у випадку надання авансу, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання на об’єкт необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на період не більше трьох місяців після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику та сплачується підрядником штраф за неосвоєння та несвоєчасне освоєння авансу у розмірі 30 % від суми наданого авансу.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Пропозиція:
104 044 425 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.05.2025 14:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Аксьонова
Електронна пошта
Телефон
+380955488596
Замовник
ЄДРПОУ
02142365
Повна назва
Відділ освіти Павлоградської міської ради
Поштовий індекс
51400
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Павлоград
Адреса
вул. Соборна, 42-а
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
Період вимог/скарг з 12.05.2025 09:03 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 00:00 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 09:03
Довідка НАЗК
12.05.2025 09:03
Повідомлення про рішення
12.05.2025 08:59
-
06.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-14-012283-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14/пр
104 044 425 грн.
86 703 687.5 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
Номенклатура
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Павлоградської міської ради
Повна назва
Відділ освіти Павлоградської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02142365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32417358

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.05.2025 11:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000030
Дата створення проекту
26.05.2025 10:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:26
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:31
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-04-14-012283-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до нього, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025 № 1 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (далі – ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи Замовника від 12.05.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 12.05.2025, договір підряду від 22.05.2025 № 14/пр (далі – Договір № 14/пр) на суму 104 044 425,00 грн у т.ч. ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 30.05.2025 та 12.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF: - Договір № 14/пр та додатки до нього (додаток № 1 «Договірна ціна», додаток № 2 «План фінансування робіт», додаток № 3 «Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів», додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт» та додаток № 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси»); - додаткову угоду від 09.06.2025 № 1 до Договору № 14/пр та додатки до неї (додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт», додаток № 2 «Договірна ціна», додаток № 3 «План фінансування робіт»). Крім цього, додаток № 3 «Локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів» до Договору № 14/пр оприлюднено не в повному обсязі (відсутні локальні кошториси). Таким чином, на порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір № 14/пр та додатки № 1-5 до нього та додаткову угоду від 09.06.2025 № 1 до Договору № 14/пр та додатки № 1-3 до неї в машинозчитувальному форматі У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 28.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень про зазначене. На запит Держаудитслужби, наданий під час моніторингу, Замовник 30.05.2025 повідомив, зокрема, що: «…Зазначений договір був оприлюднений у встановлений термін відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Додатки до договору, зокрема ті, що містять інформацію про ціни матеріальних ресурсів, також були включенні до опублікованих документів. Інформація, що має суспільну значущість, була надана в електронній системі закупівель у відкритому доступі для всіх заінтересованих осіб, що повністю відповідають таким принципам публічних закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. В результаті, повний пакет документів – договір та всі додатки до нього, включаючи інформацію щодо матеріальних ресурсів – було завантажено у встановлені відповідно до законодавства про публічні закупівлі терміни та надано у відкритому доступі. Це жодним чином не обмежило доступ до змісту документів, не вплинуло на можливість ознайомлення з документами. Принцип публічності не було порушено». На момент проведення моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель (12.06.2025) лише частину додатку № 3 (локальні кошториси) до Договору № 14/пр у форматі PDF та додаток № 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору № 14/пр у форматі XLS(X). Інші документи у машиночитному форматі, відсутність яких встановлена під час моніторингу, Замовником не оприлюднено в електронній системі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: розміщення в електронній системі закупівель Договору № 14/пр та додаткової угоди від 09.06.2025 № 1 до нього разом з додатками у машинозчитувальному форматі; не допускати виявлені порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:31
Документи висновку
13.06.2025 14:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-012283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Підстави оприлюднення договору підряду від 22.05.2025 № 14/пр та додатків до нього у форматі PDF (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.05.2025 16:10
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 16:10
-
Відповідь
Відповідь на запит від 28.05.2025 року б/н
На Ваш запит від 28.05.2025 року б/н по процедурі закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-012283-a) відділ освіти Павлоградської міської ради надає наступну відповідь згідно листа №782 від 30.05.2025 року.
Рішеня
30.05.2025 10:48
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-012283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо неоприлюднення: частини додатку № 3 (локальних кошторисів) до договору підряду від 22.05.2025 № 14/пр (далі – Договір № 14/пр), який згідно із розділом 17 «Додатки до договору» Договору № 14/пр є його невід’ємною частиною; локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, які є невід’ємною частиною Договору № 14/пр згідно із пунктом 11 додаткової угоди від 09.06.2025 № 1 до Договору № 14/пр. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.06.2025 17:31
Орган перевірки
13.06.2025 00:00
Документи повідомлення
09.06.2025 17:32
-
Відповідь
Відповідь на запит від 09.06.2025 року б/н
На Ваш запит від 09.06.2025 року б/н по процедурі закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Ліцею № 9 імені Євгенія Єніна Павлоградської міської ради за адресою: вулиця Озерна, будинок 87, місто Павлоград, Дніпропетровської області».Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-012283-a) відділ освіти Павлоградської міської ради надає наступну відповідь згідно листа №833 від 11.06.2025 року.
Рішеня
12.06.2025 08:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
104 740 456.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380955488596
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
104 740 456.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Павлоградської міської ради
Контактний телефон:
+380955488596
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності