Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярські товари для офісу від Львівська обласна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-009472-a
Id Tender ae79efb9ad36477b831ebd53d2ddbb70
План UA-P-2025-04-14-010760-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.04.2025 15:10
Остання зміна 08.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
83 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
415 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 15:05 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 15:05
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 15:05
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 16:01
до 02.05.2025 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 11:47
до 08.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.05.2025 11:13
-
Період уточнень
з 14.04.2025 15:05 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 15:05 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 16:01 до 02.05.2025 11:13
Період кваліфікації
з 22.04.2025 16:01 до 02.05.2025 11:13
Основні параметри
Канцелярські товари для офісу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
83 000 грн.
Канцелярські товари для офісу
Назва предмета закупівлі
Канцелярські товари для офісу
Очікувана вартість
83 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
415,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2025 15:26
Закінчення аукціону
22.04.2025 16:01
Позиція : №1 400 (паковання)
Папір офісний A4 80г/м2 А (500арк)
Опис предмета закупівлі
Папір офісний A4 80г/м2 А (500арк)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
400
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (паковання)
Обкладинка прозора А4
Опис предмета закупівлі
Обкладинка прозора А4
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (паковання)
Затискач для паперу 51 мм
Опис предмета закупівлі
Затискач для паперу 51 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (паковання)
Затискач для паперу 25 мм
Опис предмета закупівлі
Затискач для паперу 25 мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 24 (штуки)
Точилка
Опис предмета закупівлі
Точилка
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 250 (штуки)
Ручка кулькова "Win Tick»
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова "Win Tick»
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 60 (штуки)
Гумка для стирання
Опис предмета закупівлі
Гумка для стирання
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Коректор - стрічка
Опис предмета закупівлі
Коректор - стрічка
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 15 (штуки)
Степлер 24/6
Опис предмета закупівлі
Степлер 24/6
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Степлер 23/10
Опис предмета закупівлі
Степлер 23/10
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 15 (штуки)
Клей канцелярський
Опис предмета закупівлі
Клей канцелярський
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 30 (штуки)
Стрічка клейка канцелярська (скотч)
Опис предмета закупівлі
Стрічка клейка канцелярська (скотч)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 10 (паковання)
Файл глянцевий
Опис предмета закупівлі
Файл глянцевий
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 20 (штуки)
Роллер UB Vision elite
Опис предмета закупівлі
Роллер UB Vision elite
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 60 (паковання)
Скріпки
Опис предмета закупівлі
Скріпки
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
60
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 10 (паковання)
Набір маркерів текстових
Опис предмета закупівлі
Набір маркерів текстових
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 40 (паковання)
Скоби 24/6
Опис предмета закупівлі
Скоби 24/6
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
40
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №18 10 (паковання)
Скоби 10
Опис предмета закупівлі
Скоби 10
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №19 10 (паковання)
Скоби 23/10
Опис предмета закупівлі
Скоби 23/10
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №20 10 (штуки)
Паперовий блок для нотаток проклеєний
Опис предмета закупівлі
Паперовий блок для нотаток проклеєний
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №21 3 (штуки)
Фарба штемпельна TRODAT
Опис предмета закупівлі
Фарба штемпельна TRODAT
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №22 50 (штуки)
Конверт С4 SKL
Опис предмета закупівлі
Конверт С4 SKL
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №23 250 (штуки)
Конверти С4
Опис предмета закупівлі
Конверти С4
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №24 500 (штуки)
Конверти С5
Опис предмета закупівлі
Конверти С5
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №25 500 (штуки)
Конверти Е65/DL
Опис предмета закупівлі
Конверти Е65/DL
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
63 743.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
63 739.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Бердник Олександр Сергійович
Пропозиція:
63 811 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
69 478.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2025 15:26
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Біляк
Електронна пошта
Телефон
+38032299829
Сайт:
http://www.lvivoblrada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22340506
Повна назва
Львівська обласна рада
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Канцелярські товари для офісу
Період вимог/скарг з 25.04.2025 11:47 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 16:01 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2025 11:47
Повідомлення про рішення
25.04.2025 11:45
-
22.04.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 25.04.2025 11:49 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 11:47 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Зміст
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2025 11:49
Повідомлення про рішення
25.04.2025 11:48
-
25.04.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 01.05.2025 10:42 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 11:49 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
01.05.2025 10:42
Повідомлення про рішення
25.04.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 02.05.2025 11:13 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 10:42 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.05.2025 11:13
Повідомлення про рішення
01.05.2025 10:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для офісу) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції надає Відомості про учасника №11 від 21.04.2025 р., проте в пункті 8. Поштова адреса, Учасник НЕ зазначає інформації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки з посиланням на номер оголошення, що оприлюднене про проведення процедури закупівлі. Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист №17/3 від 21.04.2025 року, проте в гарантійному листі не вказано номер оголошення, що оприлюднене про проведення процедури закупівлі, а саме: UA-2025-04-14-009472-a. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 2. Надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки з посиланням на номер оголошення, що оприлюднене про проведення процедури закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
01.05.2025 10:43
Надати до
02.05.2025 10:43
Торги не відбулися
Очікувана вартість
83 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Львівська обласна рада
Контактний телефон:
+38032299829
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
83 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Львівська обласна рада
Контактний телефон:
+38032299829
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності