Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1" від Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-009076-a
Id Tender e7f0599b6db64d68a88b569b477f39b6
План UA-P-2025-04-14-001705-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 16:21
Остання зміна 28.05.2025 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 917 022 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49 586 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 16:20 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 16:20
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 16:20
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 13:17
до 19.05.2025 14:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 18:50
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 14:31
до 28.05.2025 16:26
Період уточнень
з 14.04.2025 16:20 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 16:20 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 13:17 до 19.05.2025 14:31
Період кваліфікації
з 08.05.2025 13:17 до 19.05.2025 14:31
Основні параметри
"Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 917 022 грн.
"Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
Очікувана вартість
9 917 022 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49586,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 12:54
Закінчення аукціону
08.05.2025 13:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату по мірі надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника з міського бюджету у 2025 році, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Венкон Інвест"
Пропозиція:
8 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
8 899 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 12:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мороз Галина
Електронна пошта
Телефон
380971059937
Замовник
ЄДРПОУ
37519833
Повна назва
Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
бульвар Тараса Шевченка, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
Період вимог/скарг з 14.05.2025 18:50 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 13:17 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
тендерна пропозиція учасника відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
14.05.2025 18:44
Повідомлення про рішення
08.05.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" у процедурі закупівлі "Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль вул. Патріарха Любомира Гузара,1" закупівля № UA-2025-04-14-009076-а було виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимоги п.5 додатку 1 до ТД: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в п 2 цього додатку, що містить інформацію про необхідні якісні, технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі; -розрахунок договірної ціни, складений відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; - пояснювальну записку; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок адміністративних витрат; - проект календарного графіку виконання робіт (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом); - інформацію про ціни на матеріальні ресурси (відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями) та обов’язково зазначити інформацію за формою Замовника. Виявлені невідповідності: Учасник змінив форму довідки "Інформація про ціни на матеріальні ресурси", текст колонки 2 "Найменування матеріального ресурсу (з характеристиками)" змінив на "Найменування". З метою усунення даної невідповідності надати "Інформацію про ціни на матеріальні ресурси" згідно вимог Замовника. 2. Виявлено невідповідність в розрахунках учасника до технічної специфікації: - в технічній специфікації Замовника розділ 9 "Металевий пандус", позиція 128 вказано: "Монтаж дрібних металевих конструкцій вагою до 1 т". Учасником в локальному кошторисі № 02-01-01 позиція 128 вказано: "Монтаж дрібних металевих конструкцій 0,1 т"- це різні роботи. - в технічній специфікації Замовника розділ 10 "Дашок", позиція 140 вказано: "Вартість металопрофілю С-20 -25,62 м2" Учасником в локальному кошторисі № 02-01-01 позиція 140 вказано: "Вартість металопрофілю С-20 -25,6 м2" З метою усунення даної невідповідності учаснику необхідно внести зміни до локального кошторису № 02-01-01 в позиції 128 та 140. 3. На виконання вимоги п.п.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до ТД Учасником надана "Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Згідно п.п.1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до ТД, для підтвердження наявності в Учасника зазначених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, Учасник надає відповідні накладні або акти приймання-передачі, тощо. На виконання вимоги п.п.1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 2 до ТД , якщо машини, механізми, техніка, обладнання не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає оригінали/копії договорів оренди, суборенди, лізингу, надання послуг машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ним. Учасник не надав у складі поданих документів накладні на власне майно, а також договори оренди/суборенди на орендовані офісні та складські приміщення. У розділі ІІ "Будівельні машини та механізми" в "Підсумковій відомості ресурсів", яка є складовою частиною зведеного кошторисного розрахунку, вказано орендовані машини та механізми: крани на автомобільному ходу, компресори пересувні, агрегати зварювальні пересувні, екскаватори одноковшеві, перетворювачі зварювальні, свердлильний пристрій, бульдозери, проте в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, вони не відображені. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимог п.п.1.1; п.п.1.2; п.п.1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник зобов'язаний надати "Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" в якій відобразити власне та орендоване майно; надати накладні або акти прийому-передачі; оригінали/копії договорів оренди/лізингу; оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) Також надати оригінали листів-підтверджень від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки. 4. На виконання вимоги п.п.2.1 пункту 2 розділ 1 Додатку 2 до ТД для підтвердження інформації про наявність ІТР Учасник повинен надати: скановані оригінали наказів про прийняття на роботу або трудових книжок, або цивільно-правових угод; скановані оригінали документі про освіту; наявність в учасника інженера з охорони праці підтверджується наказом про призначення на відповідну посаду. Учасником не надано повне документальне підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: до "Довідки про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт" не надано наступні документи: - сканкопії документів (наказів), які підтверджують призначення на посаду Лящука Дмитра Олеговича та про призначення га посаду інженера з охорони праці. Відсутня печатка на наказах про призначення Дадонова М.П. та про призначення та переведення Поджигуна А.В. - сканкопії з оригіналу документів про освіту: Лихіцького Володимира Олександровича; Лящука Дмитра Олеговича; Дадонова Михайла Петровича. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимог п.п.2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник зобов'язаний надати: сканкопії документів (наказів) про призначення на посаду Лящука Дмитра Олеговича та про призначення на посаду інженера з охорони праці. Накази про призначення Дадонова М.П. та про призначення та переведення Поджигуна А.В. з печаткою. -сканкопії з оригіналу документів про освіту: Лихіцького Володимира Олександровича; Лящука Дмитра Олеговича; Дадонова Михайла Петровича. 5 На виконання вимоги п.п.2.2 пункту 2 розділ 1 Додатку 2 до ТД, для підтвердження інформації про наявність робітників основних будівельних професій необхідно надати сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб. Звіт поданий не в повному обсязі - відсутні додатки до податкового розрахунку, які є його невід'ємною частиною. Учасник не надав сканкопії посвідчень про проходження робітниками навчання з пожежної безпеки: Плешаков Ігор Миколайович; Мікаесян Гіоргі Робертович; Юрчук Віталій Петрович; Лазар Олег Петрович. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимог п.п.2.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник зобов'язаний надати: - сканкопію додатків до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб; - сканкопії посвідчень про проходження робітниками навчання з пожежної безпеки: Плешаков Ігор Миколайович; Мікаесян Гіоргі Робертович; Юрчук Віталій Петрович; Лазар Олег Петрович. 6. На виконання вимог п.3 Додатку 8 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію оригіналу проекту договору про закупівлю (з додатками, які є невід'ємною частиною договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимоги п.3 Додатку 8 до ТД, Учасник має надати заповнений проект договору з додатками, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника 7 Учасником не виконана вимога п. 15 додатку 8 до ТД: У разі залучення Учасниками обладнання, устаткування, технології тощо, які є еквівалентними до зазначених в технічному завданні даної закупівлі, Учасники повинні надати детальне порівняння характеристик запровонованих еквівалентів до характеристик обладнання, устаткування, технології тощо, що вимагаються Замовником. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимоги п. 15 додатку 8 до ТД, Учасник повинен надати детальне порівняння характеристик запропонованих еквівалентів до характеристик обладнання, устаткування, технології тощо, що вимагаються Замовником. 8. Учасником не виконана вимога п. 16 додатку 8 до ТД: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додаток 1 до ТД. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимоги п. 16 додатку 8 до ТД: Учасник процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додаток 1 до ТД. 9 Учасником не виконана вимога п. 16 додатку 8 до ТД: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник в складі тендерної пропозиції подав довідку, з якої Замовник не може дізнатися, чи планує Учасник залучати субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт в обсязі більшому 20%. З метою усунення даної невідповідності учасник повинен надати довідку про залучення чи не залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт в розмірі більше 20%. 10. Учасником не виконана вимога п. 1 розділ 3 Тендерної документації "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через електронну систему закупівель. Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису(КЕП), відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" на тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) на такі документи: - довідка щодо неподання звіту про рух грошових коштів; - довідка про уповноважену особу; - сертифікат інженера проектно-кошторисних робіт; - гарантійний лист відсутність підстав відхилення п. 47 Особливостей; - лист-згода; - лист; - довідка про наявність робітників; - гарантійний лист; - довідка відсутність підстав відхилення ч 14 п 47 Особливостей; - довідка про незалучення субпідрядника; - календарний графік виконання робіт; - гарантійний лист; - лист-погодження з технічною специфікацією; - диплом виконавця робіт Лящук; - тендерна пропозиція; - письмове підтвердження; - погоджений проект договору; - відомості про учасника; - довідка щодо самостійного декларування; - довідка про відповідність абзац 8 п.п. 1 п. 44 Особливостей; - диплом інженер-будівельник Поджигун; - довідка про наявність обладнання МТБ та технологій; - довідка про наявність ІТП; - довідка про досвід виконання аналогічного договору. З метою усунення даної невідповідності , Учасник повинен надати підписані відповідні документи та інформацію згідно умов Замовника.
Створено
12.05.2025 17:33
Надати до
13.05.2025 17:33
Період вимог/скарг з 19.05.2025 14:31 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 18:50 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 14:32
Довідка НАЗК
19.05.2025 14:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 18:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції від учасника ТОВ "ВЕЛКОН-ІНВЕСТ" у процедурі закупівлі "Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль вул. Патріарха Любомира Гузара,1" закупівля № UA-2025-04-14-009076-а було виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимоги п.п.1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 2 до ТД Учасником не надана "Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" згідно форми Таблиця 1,затвердженої замовником: Довідка повинна містити інформацію, яка свідчить про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів, техніки та обладнання, технологій, виробничих потужностей, які використовуватимуться ним при виконанні робіт та визначенні у підсумковій відомості ресурсів, яка надана Учасником у складі його тендерної пропозиції. Згідно п.п.1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до ТД, для підтвердження наявності в Учасника зазначених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки : техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо(для рухомого майна), оборотно- сальдову відомість чи витяг з неї (сформовану на дату не раніше дати оголошення про закупівлю), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. На виконання вимоги п.п.1.3. пункту 1 розділу 1 додатку 2 до ТД : Якщо машини, механізми, техніка, обладнання не є власністю Учасника, а залучена,то Учасник повинен вказати найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб'єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. (Термін дії договорів не повинен бути меншим ніж термін виконання робіт) , а також додатково надає оригінал(-и)/копії договору (-ів) оренди, суборенди, лізингу, надання послуг машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту (-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ (-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі техніки) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо), що будуть залучені до виконання замовлення; оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимог п.п.1.1; п.п.1.2; п.п.1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник зобов'язаний надати -"Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" в якій відобразити власне та орендоване майно; -оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки : техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо(для рухомого майна), оборотно- сальдову відомість чи витяг з неї (сформовану на дату не раніше дати оголошення про закупівлю), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; -якщо машини, механізми, техніка, обладнання не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник повинен вказати найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб'єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. (Термін дії договорів не повинен бути меншим ніж термін виконання робіт), а також додатково надає: оригінал(-и)/копії договору (-ів) оренди, суборенди, лізингу, надання послуг машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту (-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ (-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі техніки) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо), що будуть залучені до виконання замовлення; оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки. 2. На виконання вимоги п.п.2.1 пункту 2 розділ 1 Додатку 2 до ТД для підтвердження інформації про наявність ІТР Учасником подана Довідка не за формою, затвердженою Замовником, не подано документи про освіту Карцевої Л.І та Кушнірук М.В. На копії кваліфікаційного сертифікату та копії свідоцтва інженера-проектувальника Кушнірук М.В. відсутнє прізвище особи, яка засвідчила ці копії. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимог п.п.2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до ТД, Учасник зобов'язаний надати: -довідку на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за формою Таблиця 2. -копію кваліфікаційного сертифікату та копію свідоцтва інженера-проектувальника Кушнірук М.В. засвідчені належним чином. -сканкопії з оригіналу документів про освіту: Карцевої Л.І та Кушнірук М.В. 3. Учасником не виконана вимога п. 16 додатку 8 до ТД: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатком 1 до ТД. З метою усунення виявлених невідповідностей та на виконання вимоги п. 16 додатку 8 до ТД: Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником Додатком 1 до ТД.
Створено
16.05.2025 11:20
Надати до
17.05.2025 11:20
Договір
UA-2025-04-14-009076-a-a1
Підписаний і діє
Номер
55
8 900 000 грн.
7 416 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
Номенклатура
"Капітальний ремонт нежитлових приміщень за адресою: м. Тернопіль, вул. Патріарха Любомира Гузара,1"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
7 416 666.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 14 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Повна назва
Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37519833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Венкон Інвест"
Повна назва
ТОВ "Венкон Інвест"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40481790

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 16:25
-
28.05.2025 16:13
-
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
Підписаний договір
28.05.2025 16:11
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 917 022 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Контактний телефон:
380971059937
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 917 022 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
Контактний телефон:
380971059937
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності