Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів. від Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-008379-a
Id Tender 5ce42156b77846638aeb05ec84077af6
План UA-P-2025-04-14-006946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 14:41
Остання зміна 16.05.2025 16:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 277 124.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 385.62 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 14:32 до 29.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 14:32
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 14:32
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 09:00
до 02.05.2025 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 14:50
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 14:50
до 16.05.2025 16:35
Період уточнень
з 14.04.2025 14:32 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 14:32 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 09:00 до 02.05.2025 14:50
Період кваліфікації
з 29.04.2025 09:00 до 02.05.2025 14:50
Основні параметри
«Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 277 124.4 грн.
«Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Очікувана вартість
3 277 124.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16385,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Код ДК 021:2015
45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул. Ярослава Мудрого, 2
Дата постачання по
25.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Пропозиція:
3 275 624.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 17:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
-
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Молдожонова
Електронна пошта
Телефон
+380977779658
Замовник
ЄДРПОУ
44259125
Повна назва
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Поштовий індекс
16500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Бахмач
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Період вимог/скарг з 02.05.2025 14:50 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 09:00 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:50
Довідка НАЗК
02.05.2025 14:50
Повідомлення про рішення
29.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 14:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Для усунення невідповідності, відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження Додатку 2 до Тендерної документації, для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника. - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 2. Відповідно до вимог підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано наявність документально підтвердженого досвіду виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але не в повному обсязі: відсутні додатки до договорів, довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі, у акті виконаних робіт від 09 вересня 2024 року до договору №151 від 05.07.2024 року відсутня дата підписання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідні документи, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 3. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 1. Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, в якій зазначено про загальний стаж роботи у будівництві, в якій зазначено наступне: Виконроб Миронов Віталій Геннадійович, робітник за договором ЦПД, має стаж роботи 56 років. У договорі ЦПД зазначено, що стаж роботи 16 років. Також у довідці незазначена посада уповноваженої особи учасника, яка підписала документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати вірні документи щодо стажу роботи у будівництві та щодо посади уповноваженої особи учасника. 4. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Для учасника фізичної особи, фізичної особи-підприємця не вимагаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи, а у випадку, якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, виконати вимоги щодо пункту 3 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 2 до Тендерної документації. 5. У проекті договору відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 Договору зазначено: Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3). Учасник при заповнюванні Додатка 1 до Тендерної документації вказав наступне: 11. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати роз’яснення щодо умов оплати, а саме щодо довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3). 6. Відповідно до вимог пункту 7 розділу 1 Тендерної документації: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, Учасником надано Технічні характеристики російською мовою, без перекладу українською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати переклад українською мовою. 7. Учасником надано Інформаційну довідку щодо підпункту 2 пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель, в якій зазначено ПІБ директора прописано з помилкою, також при підписанні документу незазначена посада уповноваженої особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями виправити помилку. 8. Учасником надано Лист-погодження на доступ до персональних даних, в якій ПІБ директора прописано з помилкою, також при підписанні документу незазначена посада уповноваженої особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями виправити помилку.
Створено
30.04.2025 15:37
Надати до
01.05.2025 15:37
Договір
UA-2025-04-14-008379-a-b1
Підписаний і діє
Номер
33
3 275 624.4 грн.
2 729 687 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Номенклатура
«Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Повна назва
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44259125

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Повна назва
ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44426051

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 16:35
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000041
Дата створення проекту
09.06.2025 14:55
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 16:57
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 № 40-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-04-14-008379-a 14.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 16:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-008379-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 16.05.2025 № 33, укладеного Замовником з ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД», з наданням підтверджуючих документів. 4. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)? 5. Згідно з додатком № 4 (технічне завдання) до тендерної документації Замовником передбачено: «...штучна трава має бути екологічно безпечною для використання, що має бути підтверджено висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Сертифікати є обов’язковими». Якими документами (вказати назву файлу) у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» підтверджено виконання вимоги Замовника щодо наявності сертифікатів на штучну траву? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 15:20
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 15:20
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-008379-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надайте пояснення (разом підтверджуючими документами) що нижчеперелічених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» вимогам тендерної документації: 1.1. Згідно з додатком № 4 (технічне завдання) до тендерної документації Замовником передбачено технічні вимоги до огорожі, зокрема «...Огорожа повинна бути антивандальна, ударостійка та мати гарантію від виробника не менше ніж 6 років…». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» надано Технічні умови на огорожу (файл «ТУ ПРО-СПОРТ-БУД.pdf»), відповідно до яких пунктом 7.2 розділу 7 зазначено, що «Гарантійний термін експлуатації конструкцій – 5 років з дати введення в експлуатацію…», чим не дотримано технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі. 1.2. Разом з тим, додатком № 4 (технічне завдання) до тендерної документації Замовником також передбачено технічні вимоги до штучного покриття, зокрема: «…для покриття спортивного майданчика прийнята штучна трава, яка має відповідати наступним вимогам:… склад ворсу – 100 % поліетилен…». Проте, учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» надано документ (файл «MASTER 40-165 ua .pdf») з технічними характеристиками товару MASTER 40/165, згідно з якими ворс складається з наступних речовин: «Поліетилен, монофіламент. Перетин – лінза». Таким чином, ворс штучної трави для покриття спортивного майданчика має у своєму складі інший, крім поліетилену, матеріал монофіламент, чим не дотримано технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі. 2. Просимо повідомити, з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД», як таку, що не відповідала вимогам абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.06.2025 12:42
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 12:43
-
Відповідь
Пояснення на запит про надання пояснень щодо закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-008379-a)
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1.Надаємо інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектний акт, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2.Надаємо посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://bakhmach-lyceum1.e-schools.info/news (обґрунтування по закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів» від 14.04.2025 року. 3.Надаємо інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від №33 від 16.05.2025 року, укладеного Замовником з ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД», з наданням підтверджуючих документів: Роботи по договору №33 від 16.05.2025 року ще не розпочато. 4. Фінансування зазначеної закупівлі здійснено за рахунок коштів місцевого бюджету. Код програмної класифікації видатків КТПКВК : 0111300- Будівництво освітніх установ та закладів (копії паспортів бюджетних програм додаємо). 4.Згідно з додатком № 4 (технічне завдання) до тендерної документації Замовником передбачено: «штучна трава має бути екологічно безпечною для використання, що має бути підтверджено висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Сертифікати є обов’язковими». Учасником (ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД») у складі тендерної пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.05.2020 року, який підтверджує, що штучна трава екологічно безпечна для використання (скан-копію висновку додаємо).
Рішеня
13.06.2025 14:45
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 14:45
-
13.06.2025 14:46
-
-
13.06.2025 14:46
-
13.06.2025 14:49
-
Відповідь
Пояснення на запит про надання пояснень щодо закупівлі «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-008379-a).
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Надаємо пояснення (разом з підтверджуючим документом- гарантійним листом від виробника огорожі) щодо нижчеперелічених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» вимогам тендерної документації: 1.1. Згідно з додатком № 4 (технічне завдання) до тендерної документації Замовником передбачено технічні вимоги до огорожі, зокрема «...Огорожа повинна бути антивандальна, ударостійка та мати гарантію від виробника не менше ніж 6 років…». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД» надано Технічні умови на огорожу (файл «ТУ ПРО-СПОРТ-БУД.pdf»), відповідно до яких пунктом 7.2 розділу 7 зазначено, що «Гарантійний термін експлуатації конструкцій – 5 років з дати введення в експлуатацію…»: ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД" є виробником пропонованого антивандального огородження, що підтверджується "Сертифікатом відповідності" та ТУ У 32.3-44426051-001:2025. У пункті 7.2. ТУ вказано «Термін експлуатації конструкцій – не менше 7 років. Гарантійний термін експлуатації конструкцій – 5 років з дати введення в експлуатацію». 5 років - це мінімальний термін гарантії, який має продукція для всіх без винятку покупців. У разі коли монтаж огорожі проводиться фахівцями виробника, ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД" може збільшити свою гарантію на 1-2 роки. Враховуючи, що на об'єкті «Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів» монтаж огорожі буде проводитись спеціалістами ТОВ "ПРО-СПОРТ-БУД", організація має можливість збільшити термін своєї гарантії до 6 років. Гарантія передбачає безкоштовну заміну елементів огорожі, що вийшли з ладу. Така гарантія підтверджується "Гарантійним листом", що додається від виробника огорожі. Попередній гарантійний лист від виробника був виданий на 5 (п’ять) років, оскільки саме такий строк був вказаний в тексті проекту Договору в п. 9.5. 2. Надаємо пояснення щодо зауваження п 1.2. про склад нитки ворсу. Звертаємо вашу увагу, що в "Технічних характеристиках покриття Master 40/165" пункт називається "Ворс". Далі йде характеристики ворсу. "Поліетилен, монофіламент. Перетин-лінза»". Поліетилен – хімічний склад нитки, з який зроблено ворс покриття. «Монофіламент», що значить «Мононитка або одноволоконна (монофіламентна)» - нитка, що складається з єдиного цільного волокна. Вона має гладку рівну поверхню. Далі йде характеристика перетину - "лінза", яка описує форму нитки. Таким чином "Монофіламент" це не хімічна сполука, з якої зроблена нитка ворсу, а характеристика виду ворса покриття. Ворс спортивного покриття може бути двох видів - "Монофіламент" та "Фіброволокно". Ворс покриття "Монофіламент" вважається більш довговічним та надійним для штучної трави футбольного поля. Саме такий ворс має покриття Master 40/165. При цьому нитка ворсу на 100% складається з поліетилену, який у свою чергу міцніший, ніж ворс з поліпропілену. 3. Враховуючи вищевикладене, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРО-СПОРТ-БУД».
Рішеня
16.06.2025 12:16
Замовник
Документи повідомлення
16.06.2025 16:01
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Нове будівництво міні футбольного поля зі штучним покриттям Бахмацького ліцею №1 Бахмацької міської ради за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Бахмач, Ніжинський район, Чернігівська область», код за ЄЗС ДК 021:2015 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів», очікуваною вартістю 3 277 124,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-14-008379-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/ або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. У підпункті 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «…Усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника… У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу — це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи, а також відбитки печатки… Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»…». Разом з тим, відповідно до підпункту 1.6 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо…». Проте, Замовником не винесено вищезазначені вимоги в окремі додатки до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей. Просимо повідомити, з яких причин Замовником не винесено вищезазначені вимоги в окремі додатки до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.06.2025 12:39
Орган перевірки
20.06.2025 00:00
Документи повідомлення
16.06.2025 12:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 277 124.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 09:00
Замовник:
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Контактний телефон:
+380977779658
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 277 124.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 09:00
Замовник:
Бахмацький ліцей №1 Бахмацької міської ради
Контактний телефон:
+380977779658
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності