Показати схожі тендери

Закупівля Контейнери пластмасові для побутових відходів (120 л) від Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-006583-a
Id Tender b4b914e416e34d76bef3990154b9fe76
План UA-P-2025-01-08-006890-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.04.2025 13:23
Остання зміна 02.06.2025 11:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 13:23 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 13:23
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 13:23
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 15:14
до 14.05.2025 10:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 10:40
до 20.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.05.2025 10:12
-
Період уточнень
з 14.04.2025 13:23 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 13:23 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 15:14 до 14.05.2025 10:12
Період кваліфікації
з 22.04.2025 15:14 до 14.05.2025 10:12
Основні параметри
Контейнери пластмасові для побутових відходів (120 л)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
450 000 грн.
не ділиться на лоти
Назва предмета закупівлі
не ділиться на лоти
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.04.2025 14:39
Закінчення аукціону
22.04.2025 15:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контейнери пластмасові для побутових відходів (120 л)
Код ДК 021:2015
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Жовківська, буд. 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Елкопласт Україна
Пропозиція:
294 300 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП "Укрресурс"
Пропозиція:
292 518 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"
Пропозиція:
423 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮА ПРО"
Пропозиція:
279 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.04.2025 14:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.04.2025 13:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрусик Юрій
Електронна пошта
Телефон
380673554557
Замовник
ЄДРПОУ
03348465
Повна назва
Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Поштовий індекс
79019
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Жовківська, буд. 18
Кваліфікація
Лот № 1 не ділиться на лоти
Період вимог/скарг з 30.04.2025 10:40 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 15:14 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 10:40
Довідка НАЗК
30.04.2025 10:40
Повідомлення про рішення
22.04.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.05.2025 13:55 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 13:53 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮА ПРО» (код в ЄДР 44679400) як переможцем закупівлі не було оприлюднено в ЕСЗ документів (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі; Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення), що підтверджують відсутність підстав зазначених у пп. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. Крайній термін оприлюднення документів був 04.05.2025 р.
Документи кваліфікації
07.05.2025 13:54
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.05.2025 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 12.05.2025 14:48 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 13:55 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Товариство з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» (ЄДРПОУ 34396623) визнано переможцем закупівлі електронною системою закупівель у торгах UA-2025-04-14-006583-a, як наступна найкраща цінова пропозиція. Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: 26_[20-04-2025 17.56.06]1.2. характер товару.pdf 28_[20-04-2025 17.56.06]1.3. характер товару.pdf З інформації, що міститься у вказаних вище документах, убачається, що учасник пропонує замовникові товар: контейнери пластмасові для побутових відходів ємністю 120 л (вих. №1617-Х/1.2 від 21.04.2025) у кількості 300 шт., а також контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений (вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025) у кількості 300 шт. Враховуючи відмінності у найменуванні товару та вимоги ТД (VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), замовник не розглядає документ 26_[20-04-2025 17.56.06]1.2. характер товару.pdf, а приймає до розгляду файл «28_[20-04-2025 17.56.06]1.3. характер товару.pdf», де зазначене «ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ: контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений» (лист учасника вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025). Відповідно до вимог ТД (VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) - Учасник на підтвердження технічних та якісних характеристик товару у складі пропозиції повинен надати відповідні документи (технічний паспорт та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або висновок СЕС та/або інший документ, який стосується одиниці товару та його характеристик). У випадку, коли учасник не зобов’язаний подавати вказані документи він у складі пропозиції надає лист-роз’яснення з посиланням на чинне законодавство України. Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: 34_[20-04-2025 17.56.06]8. Інструкції з користування_ESE_GmbH_2_4_Wheel_UA.pdf 30_[20-04-2025 17.56.06]5. сертифікат EN 840-1 120л.pdf 36_[20-04-2025 17.56.06]9. паспорт 120л - 300шт.pdf 38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf 22_[20-04-2025 17.56.06]18. Інвойс 120 л.pdf Як убачається з інформації у файлі «34_[20-04-2025 17.56.06]8. Інструкції з користування_ESE_GmbH_2_4_Wheel_UA.pdf» у таблиці розмірів 2-колісних контейнерів ESE вказано два типи контейнерів: SL 120 та CL 120, у вказаному документі, що наданий учасником у складі тендерної пропозиції, відсутній контейнер MGB 120 л, який запропоновано учасником згідно з його листом вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025. Як убачається з інформації у файлі «36_[20-04-2025 17.56.06]9. паспорт 120л - 300шт.pdf» над кресленням та фото контейнера зазначено: «MGB 120 CL», однак такий товар не пропонується учасником згідно з його листом вих. №1617-Х/1.3 від 21.04.2025. Як убачається з інформації у файлі «38_[20-04-2025 17.56.06]17. Висновок СЕС.pdf» об?єктом експертизи були «контейнери пластикові». З огляду на відсутність повного найменування товару вказаного учасником у його пропозиції, такий висновок СЕС не стосується пропонованого товару (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений). Як убачається з інформації у файлі «30_[20-04-2025 17.56.06]5. сертифікат EN 840-1 120л.pdf» (засвідчений переклад з англійської мови): «Сертифікат 42913» видано ТОВ СКЗ-Тестування виробникові ТОВ ЕСЕ на контейнери для сміття та відходів AWB 120 л. Контейнери AWB 120 л відсутні у пропозиції учасника. Як убачається з інформації у файлі «22_[20-04-2025 17.56.06]18. Інвойс 120 л.pdf» у рахунку № 6972744-01 від 16.04.2025 зазначено: «контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений» у кількості 630 шт. Інформація про договір у вказаному рахунку на бланку виробника відсутня. Мотивувальна частина: Замовником було ретельно досліджено зазначені вище документи, у тому числі й інформація, що міститься на сайті виробника (див. https://www.ese.com/products/standard-line-sl/clip-lid-line-cl/120_D_CL_CL_0_109/?cHash=32096a9c16dc0e964b74b542dbb9f6a1) та зроблено висновок: пропонований Товариством з обмеженою відповідальністю «науково-виробниче підприємство «Укрресурс» товар (контейнер для відходів пластиковий MGB 120 л, 2 колеса діаметром 200 мм, колір: зелений) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (відсутні належні документи на товар у складі тендерної пропозиції), що не може бути усунено учасником. Відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей, - замовник відхиляє тендерну пропозицію коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
12.05.2025 14:47
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.05.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 14.05.2025 10:12 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 14:48 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 10:12
Довідка НАЗК
14.05.2025 10:12
Повідомлення про рішення
12.05.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.05.2025 14:48
Надати до
14.05.2025 00:00
Угоди
UA-2025-04-14-006583-a-b2
Очікує підписання
294 300 грн.
294 300 грн.
З ПДВ
Номенклатура
300 (штуки)
Контейнери пластмасові для побутових відходів (120 л)
Номенклатура
Контейнери пластмасові для побутових відходів (120 л)
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Повна назва
Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03348465

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Елкопласт Україна
Повна назва
ТОВ Елкопласт Україна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39191888

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000031
Дата створення проекту
10.06.2025 14:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 15:29
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-14-006583-a, 14.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 15:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-14-006583-a, яка проводиться Львівським комунальним підприємством «Транспортна Фірма» «Львівспецкомунтранс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Відповідно до пункту 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Не погоджуючись з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі від 14.05.2025, учасником ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Укрресурс» 20.05.2025 подано скаргу UA-2025-04-14-006583-a.a1) до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження). Органом оскарження 28.05.2025 прийнято рішення №8514-р/пк-пз (опубліковано в ЕСЗ - 02.06.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Укрресурс» закупівлі за ІD: UA-2025-04-14-006583-a. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 2. Зазначити наміри Замовника щодо виконання рішення Органу оскарження від 28.05.2025 №8514-р/пк-пз, а саме: виконання вищевказаного рішення не пізніше 30 днів з його прийняття органом оскарження чи оскарження рішення в судовому порядку? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.06.2025 17:47
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 17:47
-
Відповідь
щодо оскарження рішення комісії
замовник досліджує усі документи та готується до оскарження рішення
Рішеня
17.06.2025 15:57
Замовник
Документи повідомлення
17.06.2025 15:58
-
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-14-006583-a, яка проводиться Львівським комунальним підприємством «Транспортна Фірма» «Львівспецкомунтранс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Західним офісом Держаудитслужби під час проведення моніторингу було оприлюднено запит від 12.06.2025, у якому абзац 8 «Органом оскарження 28.05.2025 прийнято рішення №8514-р/пк-пз (опубліковано в ЕСЗ - 02.06.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Укрресурс» закупівлі за ІD: UA-2025-04-14-006583-a» слід читати в наступній редакції: «Органом оскарження 28.05.2025 прийнято рішення №8514-р/пк-пз (опубліковано в ЕСЗ - 02.06.2025), яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Укрресурс» та рішення про визначення ТОВ «Екопласт України» переможцем закупівлі за ІD: UA-2025-04-14-006583-a». Крім того, у вкзаному запиті було зазначено про надання інформації (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2025 12:22
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 12:23
-
Відповідь
Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик на підставі ПОГОДЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛь уповноваженим органом (посадовими особами) Львівської міської ради (документ додається)
Рішеня
18.06.2025 21:21
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Контактний телефон:
380673554557
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Контактний телефон:
380673554557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності