Показати схожі тендери

Закупівля послуги з друкування студентських квитків державного зразка від Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-14-006288-a
Id Tender 0172f4a029724b76b5ddc719fd9597a8
План UA-P-2025-04-14-006021-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.04.2025 13:02
Остання зміна 06.05.2025 16:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
283 080 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 415.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.04.2025 13:02 до 22.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.04.2025 13:02
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.04.2025 13:02
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 09:00
до 25.04.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 17:56
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 17:56
до 06.05.2025 16:10
Період уточнень
з 14.04.2025 13:02 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.04.2025 13:02 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 09:00 до 25.04.2025 17:56
Період кваліфікації
з 22.04.2025 09:00 до 25.04.2025 17:56
Основні параметри
послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
283 080 грн.
послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Назва предмета закупівлі
послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Очікувана вартість
283 080 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1415,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Код ДК 021:2015
79811000-2 - Послуги з цифрового друку
Кількість
2 100
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
ЗАМОВНИК проводить оплату послуг згідно з виставленими рахунками на підставі акту приймання-передачі/ видаткової накладної, за фактично відвантажену продукцію, протягом 15 календарних днів з дня відвантаження, бюджетними коштами з відповідного рахунку в Державному казначействі України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Пропозиція:
209 790 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Байда
Електронна пошта
Телефон
+380577577140
Сайт:
http://nlu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071139
Повна назва
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Григорія Сковороди, 77
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Період вимог/скарг з 25.04.2025 17:56 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 09:00 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 17:56
Довідка НАЗК
25.04.2025 17:56
Повідомлення про рішення
25.04.2025 17:55
-
22.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.04.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”, виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та відповідно до пункту 3.1 підрозділу 3 розділу 5 тендерної документації замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”, щодо закупівлі: послуги з друкування студентських квитків державного зразка, код ДК 021:2015- 79810000-5 Друкарські послуги. 1)Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Лист згода на виконання умов проекту договору.pdf», де міститься Лист-згода на виконання умов проекту договору Вих.1Т-11 від 21.04.2025, в якому зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс” надає згоду на виконання умов проекту договору, проект якого наведено у додатку 3 до тендерної документації.». Однак учасник мав надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-погодження у довільній формі, в якому підтверджується згода саме з проєктом договору про закупівлю, наведеним у додатку 3 до тендерної документації, а не лише надати згоду на виконання його умов. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 7.4 розділу 7 Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.04.2025 17:27
Надати до
25.04.2025 17:27
Договір
UA-2025-04-14-006288-a-b1
Підписаний і діє
Номер
297
209 790 грн.
174 825 грн.
З ПДВ
Підписано
06.05.2025
Строк дії договору з
06.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 100 (Одиниця)
послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Номенклатура
послуги з друкування студентських квитків державного зразка
Кількість
2 100
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Повна назва
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071139

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31631511

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 16:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
283 080 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 09:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577577140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
283 080 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 09:00
Замовник:
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Контактний телефон:
+380577577140
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності