Показати схожі тендери

Закупівля Тепловізійні комплекси з лазерними пісвічувачами від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-012775-a
Id Tender d9253cc0919a446192cf16cb8ad93123
План UA-P-2025-03-26-014906-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 23:58
Остання зміна 08.05.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 23:57 до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 23:57
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 23:57
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2025 00:00
до 25.04.2025 21:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 21:01
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 21:01
до 08.05.2025 13:33
Період уточнень
з 11.04.2025 23:57 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 23:57 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.04.2025 00:00 до 25.04.2025 21:01
Період кваліфікації
з 19.04.2025 00:00 до 25.04.2025 21:01
Основні параметри
Тепловізійні комплекси з лазерними пісвічувачами
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
Тепловізійні комплекси з лазерними пісвічувачами
Назва предмета закупівлі
Тепловізійні комплекси з лазерними пісвічувачами
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (комплект)
Тепловізійні прицільні комплекси для зенітного розрахунку
Опис предмета закупівлі
Тепловізійні прицільні комплекси для зенітного розрахунку
Код ДК 021:2015
38636000-2 - Спеціалізовані оптичні прилади
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 48
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Лазерні підсвічувачі
Опис предмета закупівлі
Лазерні підсвічувачі
Код ДК 021:2015
38636100-3 - Лазери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 48
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється на умовах п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку поставки товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХАСК ФЛЕКС"
Пропозиція:
1 170 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 23:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
11.04.2025 23:54
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Тепловізійні комплекси з лазерними пісвічувачами
Період вимог/скарг з 25.04.2025 21:01 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.04.2025 00:00 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 21:01
Довідка НАЗК
25.04.2025 21:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
19.04.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 23:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 23:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: «1. Відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» встановлено наступні вимоги: «…Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.» Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такий документ з інформацією, що вимагалося відповідно до вищезазначених вимог. 2. Відповідно до положень пункту 5 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати довідку, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, зокрема щодо системи оподаткування. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «1. Тендерна пропозиція.pdf» (надалі – Документ_1), датою та міткою часу «17 квітня 2025 13:20». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_1 Учасником не зазначено інформацію щодо системи оподаткування. 3. Відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надати, зокрема статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «6. СТАТУТ ХАСК-ФЛЕКС.pdf» (надалі – Документ_2), датою та міткою часу «17 квітня 2025 13:20». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_2 відсутній опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 4. Відповідно до положень підпункту 3.1 пункту 3 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне: «3.1 Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Технічну специфікацію, складену учасником згідно з інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка. Учасник має враховувати технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги, що наведені в цьому додатку. Додатково у технічній специфікації Учасник повинен вказати інформацію про виробника* та країну походження запропонованого товару**. * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). ** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.». Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано скан-копію документу (файлу) з назвою «Тех вимоги.pdf» (надалі – Документ_3), датою та міткою часу «17 квітня 2025 13:20». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_3 відсутня інформація про виробника та країну походження запропонованого товару. 5. Відповідно до положень підпунктів 2.1.1, 2.1.2 та 2.1.3 пункту 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - скан-копію документу (файлу) з назвою «1.1.1 Довідка про аналогічні роботи (2).pdf» (надалі – Документ_4), датою та міткою часу «17 квітня 2025 13:20»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «ВЧ 1119 ВН договір 176 від 12.12.24.pdf» (надалі – Договір), датою та міткою часу «17 квітня 2025 13:20»; - скан-копію документу (файлу) з назвою «ВЧ 1119 ВН грудень 2024.pdf» (надалі – Документ_5), датою та міткою часу «17 квітня 2025 13:20». Замовником виявлено наступні невідповідності. В Документі_5 відсутні імена/ініціали та ПРІЗВИЩА осіб, уповноважених на підписання видаткової накладної зі сторони одержувача та постачальника, також відсутній підпис уповноваженої особи від одержувача, що унеможливлює підтвердити належне виконання Договору, зазначеного Учасником в Документі_4. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: 1. Надати у строк, визначений Особливостями, довідку в довільній формі відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», що відображатиме інформацію, яка вимагається. 2. Надати у строк, визначений Особливостями, довідку відповідно до положень пункту 5 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, зокрема: - Система оподаткування. 3. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень пункту 3 щодо іншої інформації від Учасника Додатку 1 до тендерної документації опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 4. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень підпункту 3.1 пункту 3 вимог до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Додатку 1 до тендерної документації інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару. Таким чином, Учасник має привести у відповідність документи з інформацією тендерної пропозиції, усунувши помилки, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 5. Надати у строк, визначений Особливостями, відповідно до положень підпункту 2.1.3 пункту 2 таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації документ з інформацією, що підтверджуватиме належне виконання аналогічного договору».
Створено
23.04.2025 23:59
Надати до
24.04.2025 23:59
Договір
UA-2025-04-11-012775-a-c1
Підписаний і діє
Номер
121-ВС-ВТ
1 170 200 грн.
1 158 500 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
Тепловізійні прицільні комплекси для зенітного розрахунку
Номенклатура
Тепловізійні прицільні комплекси для зенітного розрахунку
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Лазерні підсвічувачі
Номенклатура
Лазерні підсвічувачі
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХАСК ФЛЕКС"
Повна назва
ТОВ "ХАСК ФЛЕКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33066880

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 13:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності