Показати схожі тендери

Закупівля Карбамід від ДС " МАЯК " ІОБ НААН.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-012389-a
Id Tender e70c4f7677a0423988ed12b703dab350
План UA-P-2025-04-11-015240-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 18:13
Остання зміна 01.05.2025 15:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 545 660 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 456.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 18:09 до 19.04.2025 18:14
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 18:09
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 18:09
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2025 18:14
до 21.04.2025 15:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.04.2025 15:19
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.04.2025 15:19
до 01.05.2025 15:22
Період уточнень
з 11.04.2025 18:09 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 18:09 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.04.2025 18:14 до 21.04.2025 15:19
Період кваліфікації
з 19.04.2025 18:14 до 21.04.2025 15:19
Основні параметри
Карбамід
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 545 660 грн.
Карбамід
Назва предмета закупівлі
Карбамід
Очікувана вартість
1 545 660 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15456,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Карбамід
Код ДК 021:2015
24410000-1 - Азотні добрива
Кількість
62
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
16645, Україна, Чернігівська область, село Крути, вулиця Молодіжна 21а
Дата постачання по
05.05.2025 18:14
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Карбамід
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Карбамід
Порядковий номер: 2
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД"
Пропозиція:
1 545 660 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 18:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Маленко Ксенія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380463169369
Замовник
ЄДРПОУ
32585608
Повна назва
ДС " МАЯК " ІОБ НААН
Поштовий індекс
16645
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
село Крути
Адреса
Україна, 16645, Чернігівська обл., Ніжинський р-н, село Крути, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 Карбамід
Період вимог/скарг з 21.04.2025 15:19 по 27.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.04.2025 18:14 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.04.2025 15:19
Довідка НАЗК
21.04.2025 15:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.04.2025 18:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-11-012389-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10
1 545 660 грн.
1 288 050 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
01.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
62 (тонни)
Карбамід
Номенклатура
Карбамід
Кількість
62
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 5 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДС " МАЯК " ІОБ НААН
Повна назва
ДС " МАЯК " ІОБ НААН
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32585608

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44547864

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
01.05.2025 15:21
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000078
Дата створення проекту
28.04.2025 16:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 17:18
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 17:48
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 26-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-04-11-012389-a 11.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 17:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дослідної станції «Маяк» Інституту овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.04.2025 № 8 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД» (далі – ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.04.2025 № 10 про визначення ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД» переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.04.2025, договір про закупівлю товару від 30.04.2025 № 10, укладений Замовником з ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 01.05.2025, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднене в електронній системі закупівель 05.05.2025 та пояснення з власної внвціативи від 13.05.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Умовами Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Частиною третьою статті 12 Закону передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Також, Законом України «Про електронні довірчі послуги» розмежовано використання кваліфікованих електронних підписів та удосконалених електронних підписів за рівнем довіри до схем електронної ідентифікації. Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим (кваліфікованим електронним підписом є такий, за результатами перевірки якого відображається інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений»). За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД» на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД» підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП (без жодної альтернативи), дана тендерна пропозиція не відповідала вимогам зазначеним в додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції». Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник, не виявивши та не надавши учаснику процедури закупівлі ТОВ «МІНЕРАЛ АГРОТРЕЙД» можливість виправити наведену вище невідповідність, порушив вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 17:48
Документи висновку
19.05.2025 17:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Лист - пояснення
Дата публікації
21.05.2025 11:41
Документи інформації про усунення порушення
21.05.2025 11:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання поястення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Карбамід, код ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива», очікуваною вартістю 1 545 660,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-012389-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Згідно з вимогами пункту 5 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації). Надати пояснення, яким документом підтверджено вищезазначену вимогу? 3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання Договору про закупівлю товару від 30.04.2025 № 10, укладеного Замовником з ТОВ «Мінерал агротрейд», з наданням підтверджуючих документів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.05.2025 16:01
Орган перевірки
08.05.2025 00:00
Документи повідомлення
02.05.2025 16:02
-
Відповідь
Лист пояснення
Лист та інші додатки до запиту
Рішеня
05.05.2025 16:49
Замовник
Документи повідомлення
05.05.2025 16:50
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Лист пояснення з додатками
Рішеня
13.05.2025 10:38
Замовник
Документи повідомлення
13.05.2025 10:43
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Лист пояснення
Рішеня
13.05.2025 10:41
Замовник
Документи повідомлення
13.05.2025 10:41
-
13.05.2025 10:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 545 660 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 18:14
Замовник:
ДС " МАЯК " ІОБ НААН
Контактний телефон:
+380463169369
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 545 660 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 18:14
Замовник:
ДС " МАЯК " ІОБ НААН
Контактний телефон:
+380463169369
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності