Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання від Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-011907-a
Id Tender a72c1dddcfb545e9b5259fdabe568548
План UA-P-2025-04-11-007963-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 16:50
Остання зміна 12.05.2025 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
892 278.46 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 922.78 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 16:49 до 19.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 16:49
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 16:49
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 16:01
до 28.04.2025 16:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 13:57
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 16:12
до 12.05.2025 12:04
Період уточнень
з 11.04.2025 16:49 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 16:49 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 16:01 до 28.04.2025 16:12
Період кваліфікації
з 21.04.2025 16:01 до 28.04.2025 16:12
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
892 278.46 грн.
Комп’ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
892 278.46 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8922,78
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 15:38
Закінчення аукціону
21.04.2025 16:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01044, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
878 574 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Щербаков Єгор Олександрович"
Пропозиція:
874 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 15:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 16:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яценко Юлія Костянтинівна
Електронна пошта
Телефон
380442057340
Замовник
ЄДРПОУ
38321511
Повна назва
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Поштовий індекс
01044
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерне обладнання
Період вимог/скарг з 25.04.2025 13:57 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 16:01 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, з урахуванням невиконання Учасником вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, було встановлено наступне: Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації у Технічній специфікації, вказано: 1. Комп'ютер Dell OptiPlex 7020 MFF (N111O7020MFF_UBU). При цьому умовами документації передбачено, що: 1. Товар повинен відповідати технічним вимогам або бути кращим за встановлені вимоги цього додатку – ця вимога стосується саме якісних та технічних характеристик товару, але не виробника. Замовник у своїй діяльності, зокрема в роботі Контактного центру, використовує комп’ютери та монітори виробника Dell, оскільки саме ця техніка найкраще відповідає вимогам та специфіці роботи Установи за своїми якісними та технічними характеристиками. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 15 статті 29 Закону, абзацу 2 пункту 42, абзацу 5 підпункту 1 та абз. 2, 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації Закупівлі, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
25.04.2025 13:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 16:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 16:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерних пропозицій, поданих у рамках відкритих торгів з особливостями, була виявлена невідповідність Вашої тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Постанова), просимо Вас усунути виявлену невідповідність у визначений Законом термін. Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку №2 до Тендерної документації, у Технічній специфікації, вказано: 1. Комп'ютер Dell OptiPlex 7020 MFF (N111O7020MFF_UBU). При цьому умовами документації передбачено, що: 1. Товар повинен відповідати технічним вимогам або бути кращим за встановлені вимоги цього додатку – ця вимога стосується саме якісних та технічних характеристик товару, але не виробника. Разом з тим, повідомляємо, що Замовник у своїй діяльності, зокрема в роботі Контактного центру, використовує комп’ютери та монітори виробника Dell, оскільки саме ця техніка найкраще відповідає вимогам та специфіці роботи Установи за своїми якісними та технічними характеристиками. Просимо врахувати зазначену інформацію під час виправлення тендерної пропозиції.
Створено
23.04.2025 15:47
Надати до
24.04.2025 15:47
Період вимог/скарг з 28.04.2025 16:12 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 13:57 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 16:12
Довідка НАЗК
28.04.2025 16:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-11-011907-a-b1
Підписаний і діє
Номер
43
878 574 грн.
732 145 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (штуки)
Комп’ютерне обладнання
Номенклатура
Комп’ютерне обладнання
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Повна назва
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38321511

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 12:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
892 278.46 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 09:00
Замовник:
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Контактний телефон:
380442057340
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
892 278.46 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 09:00
Замовник:
Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Контактний телефон:
380442057340
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності