Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-011684-a
Id Tender 03b9d217084c45da94f054a655d5d8f0
План UA-P-2025-04-11-014368-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 16:30
Остання зміна 19.05.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
45 158 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
451 585.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 16:28 до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 16:28
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 16:28
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:37
до 09.05.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 16:50
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 16:50
до 19.05.2025 15:30
Період уточнень
з 11.04.2025 16:28 до 01.05.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 16:28 до 01.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:37 до 09.05.2025 16:50
Період кваліфікації
з 05.05.2025 13:37 до 09.05.2025 16:50
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
виконання будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
45 158 550 грн.
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
Примітки
виконання будівельних робіт
Очікувана вартість
45 158 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
451585,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 13:14
Закінчення аукціону
05.05.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
01.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісяця згідно актів виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬСТРОЙ"
Пропозиція:
44 917 508.63 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП БМП КЕНТАВР
Пропозиція:
44 577 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 10:46
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
Період вимог/скарг з 09.05.2025 16:50 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 13:37 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 16:51
Довідка НАЗК
09.05.2025 16:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 16:28
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості). Згідно п. 1,3 Особливостей вони встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене та те, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП БМП КЕНТАВР виявлено відсутність/невідповідність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, тому ПП БМП КЕНТАВР необхідно в строки передбачені законом їх виправити, а саме: - підтвердити вимогу п.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів, наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) – надати документи щодо Автокран 10- 20Т-С КС 3571база МАЗ 5337; - згідно пп.2 п.1 додатку 2 до тендерної документації необхідно підтвердити Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці довільної форми. У складі тендерної пропозиції відсутні такі відомості. Необхідно, задля підтвердження даного критерію, надати відповідну довідку; - згідно пп.2 п.1 додатку 1 до тендерної документації необхідно З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Необхідно долучити відповідний сертифікат; - пп.4 п.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати Копію Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Необхідно долучити вказаний документ до тендерної пропозиції; - пп.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання витягу з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи Учасника. Необхідно долучити відповідний документ; - Додатком 2 передбачено акт огляду об’єкту будівництва. У складі тендерної пропозиції відсутній даний документ. Необхідно долучити до тендерної пропозиції; - У складі тендерної пропозиції відсутня антикорупційна програма Учасника в повному обсязі. Необхідно долучити до тендерної пропозиції; - Необхідно привести у відповідність до чинного законодавства України накази щодо працівників різних спеціальностей. Прошу виправити вказані невідповідності відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель.
Створено
08.05.2025 16:43
Надати до
09.05.2025 16:43
Договір
UA-2025-04-11-011684-a-b1
Підписаний і діє
Номер
20/05-25
44 577 300 грн.
37 147 750 грн.
З ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП БМП КЕНТАВР
Повна назва
ПП БМП КЕНТАВР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36310360

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 15:30
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000035
Дата створення проекту
26.05.2025 10:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 11:34
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:32
Дата завершення усунення порушень
28.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-04-11-011684-a 11.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 11:34
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 11.04.2025 № 95), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція приватного підприємства «БМП КЕНТАВР» (далі – ПП «БМП КЕНТАВР»), вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.05.2025 № 126, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.05.2025, договір підряду від 19.05.2025 № 20/05-25 на суму 44 577 300,00 грн з ПДВ (далі – Договір № 20/05-25), пояснення та документи Замовника надані 02.06.2025 та 09.06.2025 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», зокрема, учасник надає довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту, в тому числі зазначається інформація про наявність електроінструменту, транспорту, приміщень, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. До довідки додаються: - підтверджуючі бухгалтерські документи на обладнання, машини і механізми або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання та техніки; - документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних, виробничих (складських) приміщень. - наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів, - наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Учасник ПП «БМП КЕНТАВР» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 01.05.2025 № 01/05\05 «Про наявність матеріально технічної бази» (далі – Довідка № 01/05\05 ), в пункті 52 якої зазначив орендоване приміщення по вул. Академіка Янгеля, 4-С, м. Вінниця згідно договору оренди приміщення від 01.04.2023 № 30/03 (далі – Договір № 30/03), укладеного з приватним підприємством «Стам» (далі – ПП «Стам»). Згідно з пунктом 2.1 Договору № 30/03 « Приміщення надається в оренду на строк два роки з моменту прийняття його за актом здачі приймання, який є невід'ємною частиною цього Договору». При цьому акт прийому-передачі датований 01.04.2023, а отже строк оренди приміщення становить до 01.04.2025. Слід зазначити, що пунктом 2.4. Договору № 30/03 передбачено: «ОРЕНДАР має право відмовитися від цього Договору і припинити оренду приміщення, попередивши ОРЕНДОДАВЦЯ» в термін 30 (тридцять) календарних днів…». Пунктом 8.1. Договору № 30/03 передбачено: «За взаємною згодою Сторін дія цього Договору може бути продовжена (пролонгована) шляхом пролонгації строку оренди приміщення, що оформляється додатковою угодою Сторін до цього Договору. В названій додатковій угоді зазначаються нові строки оренди, відповідні корективи щодо прав, обов’язків і відповідальності Сторін». Пункт 9.3. Договору № 30/03 передбачено: «Зміни в цей Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляються додатковою угодою до цього Договору». Пункт 9.4. Договору № 30/03 передбачено: «Зміни та доповнення, додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі та підписані уповноваженими на те представниками Сторін.». Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» документи, що підтверджують продовження строку дії Договору № 30/03 відсутні. Водночас, слід зазначити, що учасник ПП «БМП КЕНТАВР» тендерну пропозицію оприлюднив в електронній системі закупівель 09.05.2025, тобто після 30 (тридцяти) календарних днів, з дати закінчення терміну дії договору (01.04.2025). Отже, наданий Договір № 30/03 на дату подання тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» не є діючим. На запит Держаудитслужби від 04.06.2025, Замовник через електронну систему закупівель 09.06.2025 надав пояснення, у якому зазначив: «Умовами договору оренди приміщення від 01.04.2023 року №30/03 між ПП «БМП КЕНТАВР» та ПП «СТАМ» передбачено строк дії до 01.04.2025 року. Однак, п.2.4 строк оренди може бути змінений з згодою Сторін, а п.2.4 Орендар зобов’язувався попередити орендодавця в термін 30 календарних днів припинення чи продовження строку оренди. Враховуючи те, що оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднено 11.04.2025 року, тобто в період цих 30 календарних днів, замовник не міг знати про дії учасника стосовно продовження чи не продовження оренди приміщення..». Вищезазначені пояснення не спростовують факту порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначених невідповідностей Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПП «БМП КЕНТАВР» невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» відсутні документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних, виробничих (складських) приміщень, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР» виявив невідповідність, зокрема: «ПП БМП КЕНТАВР необхідно в строки передбачені законом їх виправити, а саме: підтвердити вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме наявність в Учасника власного автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів, наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) – надати документи щодо Автокрана 10-20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337…». Слід зазначити, що автокран 10-20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337 учасником ПП «БМП КЕНТАВР», зазначений в пункті 3 Довідки № 01/05\05, використовується на підставі договору оренди від 03.01.25 №03/01/1, укладеного з ПП «Стам». Учасник ПП «БМП КЕНТАВР» на виконання вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель надав 2 файли «техпаспорт кран». В даних файлах відображена завірена від імені директора ТОВ «ШЛЯХБУД» Шарємета А.С. копія технічного паспорту на автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД». При цьому, автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД», у Довідці № 01/05\05 відсутній. Проте, учасник ПП «БМП КЕНТАВР» не надав оновленої довідки про наявність матеріально технічної бази, в якій було б зазначено автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД», та не надав копії договору оренди транспортного засобу укладеного з ТОВ «ШЛЯХБУД» на даний автомобіль. Також на виконання вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо автокрану 10-20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337 (копія свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) учасник ПП «БМП КЕНТАВР» не надав. Отже, учасник ПП «БМП КЕНТАВР» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у складі тендерної пропозиції, що були зазначені в повідомлені, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: не надав документи щодо автокрану 10-20Т-С КС 3571база МАЗ 5337 (копії технічного паспорту на даний автомобіль), та або оновлену довідку та договір оренди транспортного засобу укладеного з ТОВ «ШЛЯХБУД» на автомобіль ЗИЛ 133 за реєстраційним номером 12356 ВІ, власником якого є ТОВ «ШЛЯХБУД». На запит Держаудитслужби від 04.06.2025 щодо виконання учасником ПП «БМП КЕНТАВР» вимоги про усунення невідповідностей, розміщені Замовником в електронній системі закупівель, зокрема надання копії технічного паспорту транспортних засобів на Автокран 10- 20Т-С КС 3571 база МАЗ 5337, Замовник 09.06.2025 надав пояснення, яке не спростовує порушення, а саме: «…учасник надав документи на відповідну техніку, чим дотримався умов тендерної документації.». Слід зазначити, що відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «БМП КЕНТАВР», як таку, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та уклав з ним Договір № 20/05-25. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668). Пунктом 5 Постанови КМУ № 668 визначено, що істотними умовами договору підряду, зокрема, є: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта). Пунктом 83 Постанови КМУ № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив Договір № 20/05-25, який містить План фінансування робіт на 2025-2026 рік по об’єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти № 38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)», Додаток № 1 до Договору № 20/05-25, який є невід’ємної частини Договору № 20/05-25 (далі – План фінансування). Зазначений План фінансування складений на весь період будівництва по рокам на 2025 та 2026 з визначенням джерел та напрямів фінансування. При цьому інформація щодо плану фінансування будівництва на поточний рік (2025) за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) відсутня, чим не дотримано вимоги вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668. На запит Держаудитслужби 04.06.2025 щодо відповідності Плану фінансування робіт на 2025-2026 рік до пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, Замовник 09.06.2025 надав пояснення, яке не спростовує порушення, а саме: «…План фінансування, як додаток до договору оприлюднено разом із договором (файл «договір пру ЗДО38.pdf)». Отже, Замовником укладено Договір № 20/05-25 з ПП «БМП КЕНТАВР» з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «БМП КЕНТАВР» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668, пункту 17 Особливостей № 1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:32
Документи висновку
13.06.2025 14:32
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-011684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1) надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) за рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) або коштів місцевого бюджету) з наданням відповідних документів. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.05.2025 13:36
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 13:36
-
Відповідь
відповідь на запит
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:7151-9670-1429-1228. Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради, як виконавчий орган місцевого самоврядування, у своїй діяльності виконує, зокрема, рішення Вінницької міської ради. Рішенням ВМР від 20.12.2024р. №2620, що затверджує програму капітального будівництва передбачено фінансування вказаного об’єкту. Отже фінансування об’єкту здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Рішеня
02.06.2025 09:15
Замовник
Документи повідомлення
02.06.2025 09:17
-
Відповідь
додаткова відповідь на запит
Надаємо рішення ВМР від 20.12.2024р. №2620
Рішеня
02.06.2025 09:18
Замовник
Документи повідомлення
02.06.2025 09:18
-
02.06.2025 09:19
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-011684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «БМП КЕНТАВР» (далі – ПП «БМП КЕНТАВР») на відповідність вимогам підпункту 1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності приміщень, що планує використовувати учасник під час проведення робіт, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника з посиланням на відповідні документи (файл) тендерної пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР». 2. Яким чином учасник ПП «БМП КЕНТАВР» виконав вимоги про усунення невідповідностей, розміщені Замовником в електронній системі закупівель, а саме: - вимоги пункту1 додатку 1 до тендерної документації, а частині наявності в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин), а саме підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів) – надати документи щодо Автокрана 10- 20Т-С КС 3571база МАЗ 5337; - вимоги підпункту 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: підтвердити Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення; - підпункту 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: з метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016,IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. 3. Надати інформацію (пояснення) з відповідними документами щодо не відповідності Плану фінансування робіт на 2025-2026 рік по об’єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)» (додаток № 1 до договору) в укладеному договорі підряду від 19.05.2025 № 20/05-25, який відповідно до пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.06.2025 17:23
Орган перевірки
10.06.2025 00:00
Документи повідомлення
04.06.2025 17:24
-
Відповідь
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне: 1. Умовами договору оренди приміщення від 01.04.2023 року №30/03 між ПП «БМП КЕНТАВР» та ПП «СТАМ» передбачено строк дії до 01.04.2025 року. Однак, п.2.4 строк оренди може бути змінений з згодою Сторін, а п.2.4 Орендар зобов’язувався попередити орендодавця в термін 30 календарних днів припинення чи продовження строку оренди. Враховуючи те, що оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднено 11.04.2025 року, тобто в період цих 30 календарних днів, замовник не міг знати про дії учасника стосовно продовження чи не продовження оренди приміщення. 2. Питання не зрозуміле, адже учасник надав документи на відповідну техніку, чим дотримався умов тендерної документації. 3. Задля усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника, ним завантажено файл «сертифікат ІСО.пдф» та файл з накладеним електронним підписом «сертифікат ісо.епц» 4. Питання не зрозуміле. План фінансування, як додаток до договору оприлюднено разом із договором (файл «договір пру ЗДО38.pdf). Оприлюднено підписаний ДКБ ВМР – як замовником та головним розпорядником коштів і підрядником.
Рішеня
09.06.2025 09:32
Замовник
Документи повідомлення
09.06.2025 09:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
45 158 550 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
45 158 550 грн.
Період подання пропозицій
до 04.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності