Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі від ЛКП "Ратуша-сервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-011585-a
Id Tender 19cb43fe6fcd44ff808d5903a074b19c
План UA-P-2025-04-11-014323-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.04.2025 16:26
Остання зміна 20.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
254 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 270 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 16:21 до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 16:21
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 16:21
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.04.2025 00:00
до 14.05.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 15:10
до 20.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.05.2025 15:10
-
Період уточнень
з 11.04.2025 16:21 до 16.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 16:21 до 16.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.04.2025 00:00 до 14.05.2025 15:10
Період кваліфікації
з 19.04.2025 00:00 до 14.05.2025 15:10
Основні параметри
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
254 000 грн.
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Назва предмета закупівлі
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Примітки
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180
Очікувана вартість
254 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1270,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Код ДК 021:2015
71315200-1 - Консультаційні послуги у галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
31.07.2025 16:26
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може оплатити авансовий платіж у розмірі не більше 30(тридцяти відсотків) від вартості договору
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
Замовник оплачує 100 (сто) відсотків завершеного етапу концепції за вирахуванням авансового платежу після підписання акту виконаних робіт
Порядковий номер: 2
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Завершений етап впровадження
Порядковий номер: 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Рибчинський Адріан Олегович
Пропозиція:
254 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Ігор Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962925149
Замовник
ЄДРПОУ
23949155
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1,326
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Період вимог/скарг з 14.05.2025 15:10 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.04.2025 00:00 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Згідно п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Пропозиція єдиного Учасника Фізична особа-підприємець Рибчинський Адріан Олегович як найбільш економічно вигідна, з пропозицією 254 000,00 грн. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. На вимогу п.4.1 Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати підписану Технічну специфікацію до предмета закупівлі (Додаток №2) або гарантійний лист, укладений довільній формі, щодо виконання вимог Замовника згідно технічного завдання до постачання товарів. Учасник такого документу не надав. Відповідно п.43, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) Замовник відхиляє тендерну пропозицію, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей На підставі вищевикладеного у відповідності п.44 Особливостей , за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Документи кваліфікації
14.05.2025 15:10
Повідомлення про рішення
14.05.2025 15:09
-
25.04.2025 13:11
Електроний протокол про продовження строку
19.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 16:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 16:21
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 25 квітня 2025 року м. Львів №305/УО Порядок денний: Враховуючи ст. 3, ст.11 , ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Положення про уповноважену особу», ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Подовження терміну розгляду пропозиції замовником процедури відкритих торгів ( з особливостями) по предмету закупівлі Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі (ДК 021:2015: 71315200-1 - Консультаційні послуги у галузі будівництва) UA-2025-04-11-011585-a ? 19cb43fe6fcd44ff808d5903a074b19c та публікація повідомлення у електронній системі закупівель. Розгляд У зв’язку із великим обсягом документів та завантаженістю уповноваженої особи замовника, для закінчення кваліфікації Фізична особа-підприємець Рибчинський Адріан Олегович , у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції аргументовано може бути продовжений до 20 робочих днів. Вирішив 1.Продовжити термін розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Рибчинський Адріан Олегович замовником процедури відкритих торгів (з особливостями) із закупівлі закупівлі Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщенняЛьвівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі (ДК 021:2015: 71315200-1 - Консультаційні послуги у галузі будівництва) UA-2025-04-11-011585-a ? 19cb43fe6fcd44ff808d5903a074b19c на підставі ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 10 ст. 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
25.04.2025 13:09
Дата кінця розгляду
17.05.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
254 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
254 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.04.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності