Показати схожі тендери

Закупівля 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7) від Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-011000-a
Id Tender 84317266f0084b79a3b71841e597b576
План UA-P-2025-04-11-012590-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 16:02
Остання зміна 19.05.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 265 040.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
202 650.41 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 15:48 до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 15:48
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 15:48
до 23.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:55
до 30.04.2025 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 12:25
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2025 12:25
до 19.05.2025 16:52
Період уточнень
з 11.04.2025 15:48 до 23.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 15:48 до 23.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:55 до 30.04.2025 12:25
Період кваліфікації
з 28.04.2025 12:55 до 30.04.2025 12:25
Основні параметри
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 265 040.8 грн.
Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Примітки
Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Очікувана вартість
20 265 040.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
202650,41
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
101 325
Аукціон
Cтарт аукціону
28.04.2025 12:02
Закінчення аукціону
28.04.2025 12:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Дата постачання по
30.11.2025 15:53
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76
Пропозиція:
16 154 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"
Пропозиція:
13 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"
Пропозиція:
14 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "СХІД"
Пропозиція:
13 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "БУКОВИНА ЕЛІТБУД"
Пропозиція:
18 238 071.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-47"
Пропозиція:
19 499 347 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"
Пропозиція:
13 499 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.04.2025 12:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
11.04.2025 15:48
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.04.2025 15:48
-
11.04.2025 15:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ватаманіца Сергій Анатолійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680957681
Замовник
ЄДРПОУ
37978278
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області
Поштовий індекс
58023
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Чернівці
Адреса
Авангардна,7
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Період вимог/скарг з 30.04.2025 12:25 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 12:55 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 12:25
Довідка НАЗК
30.04.2025 12:25
Повідомлення про рішення
30.04.2025 12:24
Пропозиція, що перемогла
28.04.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-11-011000-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53
13 499 000 грн.
11 249 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37978278

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"
Повна назва
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43373313

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 16:52
Повідомлення про договір
Повідомлення про договір
19.05.2025 16:48
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000034
Дата створення проекту
09.06.2025 14:39
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 15:06
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 №63-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 09 червня 2025 року № 63-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-04-11-011000-a від 11.04.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 15:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-011000-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому у пункті 4.2 Додатку 3 «Технічні вимоги» ТД серед переліку робіт та матеріалів Вами зазначено у пунктах 57 та 65 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, що гофра діаметром 16 мм розраховується у штуках, а не метрах? 3. З яких причин Вами не відхилено учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», якщо пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - тендерна пропозиція підписана з накладенням УЕП, в той час, коли у пункті 1 розділу 3 ТД встановлена вимога про те, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону; - у підсумковій відомості ресурсів (файл «20.6. Підсумкова відомість ресурсів.pdf») учасник ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» не включив машини і механізми - трамбівки пневматичні при роботі від компресора, навантажувач одноковшевий вантажопідйомністю 2 т, автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т, апарат для газового зварювання і різання, перфоратори пневматичні, перфоратори електричні, пилку дискову електричну, необхідні для виконання робіт з «Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2/товщ.20 см», «Улаштування підстильного шару щебеневого», «Улаштування перемичок із металевих балок», «Підсилення цегляних стін стальними обоймами», «Опорядження стін фасадів металосайдингом без утеплення з риштувань металопрофілем», «Улаштування покрівель із металопрофілю» та ін, визначених Вами у переліку робіт Додатку 3 «Технічні вимоги» ТД; - у локальному кошторисі (файл «20.4. Локальний кошторис.pdf») та підсумковій відомості ресурсів (файл «20.6. Підсумкова відомість ресурсів.pdf») учасник ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» у розрахунок не включив матеріали, необхідні для виконання робіт, визначених технічним завданням Додатку 3 ТД, а саме, наступні: - пропан-бутан у кількості 0,2546104 м3, необхідний для виконання робіт за шифром ресурсу КБ46-4-2; - цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60мм в кількості 0,00099225 т, необхідні для виконання робіт за шифром ресурсу КБ10-34-1; - мастику бітумну в кількості 0,05672 т та пісок природний рядовий в кількості 31,7632 м3, необхідні для виконання робіт за шифром ресурсу КР18-50-2. 4. Чому Договір про закупівлю робіт від 15.05.2025 № 53, додатки до нього та інформація про ціни на матеріальні ресурси додатково не оприлюднені у машинозчитувальному форматі? З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.06.2025 10:23
Орган перевірки
17.06.2025 00:00
Документи повідомлення
11.06.2025 10:23
-
Відповідь
Стосовно надання відповіді на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-011000-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію (інвесторську), експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому у пункті 4.2 Додатку 3 «Технічні вимоги» ТД серед переліку робіт та матеріалів Вами зазначено у пунктах 57 та 65 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, що гофра діаметром 16 мм розраховується у штуках, а не метрах? 3. З яких причин Вами не відхилено учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», якщо пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - тендерна пропозиція підписана з накладенням УЕП, в той час, коли у пункті 1 розділу 3 ТД встановлена вимога про те, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) та у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону; - у підсумковій відомості ресурсів (файл «20.6. Підсумкова відомість ресурсів.pdf») учасник ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» не включив машини і механізми - трамбівки пневматичні при роботі від компресора, навантажувач одноковшевий вантажопідйомністю 2 т, автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т, апарат для газового зварювання і різання, перфоратори пневматичні, перфоратори електричні, пилку дискову електричну, необхідні для виконання робіт з «Ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2/товщ.20 см», «Улаштування підстильного шару щебеневого», «Улаштування перемичок із металевих балок», «Підсилення цегляних стін стальними обоймами», «Опорядження стін фасадів металосайдингом без утеплення з риштувань металопрофілем», «Улаштування покрівель із металопрофілю» та ін, визначених Вами у переліку робіт Додатку 3 «Технічні вимоги» ТД; - у локальному кошторисі (файл «20.4. Локальний кошторис.pdf») та підсумковій відомості ресурсів (файл «20.6. Підсумкова відомість ресурсів.pdf») учасник ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» у розрахунок не включив матеріали, необхідні для виконання робіт, визначених технічним завданням Додатку 3 ТД, а саме, наступні: - пропан-бутан у кількості 0,2546104 м3, необхідний для виконання робіт за шифром ресурсу КБ46-4-2; - цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60мм в кількості 0,00099225 т, необхідні для виконання робіт за шифром ресурсу КБ10-34-1; - мастику бітумну в кількості 0,05672 т та пісок природний рядовий в кількості 31,7632 м3, необхідні для виконання робіт за шифром ресурсу КР18-50-2. 4. Чому Договір про закупівлю робіт від 15.05.2025 № 53, додатки до нього та інформація про ціни на матеріальні ресурси додатково не оприлюднені у машинозчитувальному форматі? З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) є розрахунковою вартістю предмета закупівлі (робіт з будівництва), що сформована відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво (крім демонтажних робіт, де проєктна документація розробляється та затверджується безпосередньо підрядником), виходячи з вимог до предмета закупівлі або його частини (лоту), у тому числі його технічних, якісних, кількісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) визначається з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1226/36848, та “Настанови з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) використовується кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, яка є частиною затвердженої проєктної документації на будівництво. Повна кошторисна вартість об’єкта будівництва або його черги визначається шляхом зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (далі – ЗКР), який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. ЗКР складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. У ЗКР кошти розподіляються за главами, що наведені в додатку 8 до Настанови. При оголошені Закупівлі Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення ГУ ДСНС України у Чернівецькій області розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість були визначені відповідно до умов передбачених кошторисною документацією (копія додається) яка пройшла позитивну експертну оцінку (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 26-0148/01-24 від 30 серпня 2024, копія додається). У пункті 4.2 Додатку 3 «Технічні вимоги» пунктки 57 та 65 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 гофра діаметром 16 мм вказана замовником саме у штуках, що в повній мірі відповідає умовам кошторисної документації яка була розроблена генпроектувальником (кошторисна документація додається). Стосовно підписання тендерної пропозиції учасником ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» з накладенням УЕП а не КЕП повідомляємо, що дана невідповідність уповноваженою особою з державних закупівель була виявлена тільки в процесі ознайомлення з Запитом направленим органом державного фінансового контролю у зв’язку з чим була упущена можливість надання 24 години на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції при виявлення даної невідповідності на етапі розгляду тендерних пропозицій. В частині юридичного аспекту поданої пропозиції, тендерна пропозиція ТОВ «УНІВЕРСАЛ-БУД-2020» була підписана директором юридичної особи Павлюком Олександром Миколайовичем, який наділений відповідними керівними повноваженнями що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та наказам від 28.11.2019 № 1-К «Про призначення директора». З огляду на предмет закупівлі невідповідність електронного підпису в ніякій мірі не впливає на технічну частину пропозиції учасника, об’ємів, якості та строк виконання робіт. Стосовно питань по підсумковій вартсоті ресурсів повідомляємо наступне: Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7 та додатком 1 до ТД та додатком 3 до ТД(код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) встановлено чіткі вимоги зокрема- 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». 3 Відхилення тендерних пропозицій Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:….. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей; Додатком 3 до ТД зокрема встановлено-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7 (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) …2. Перелік робіт та вимоги до матеріалів: 2.1. Роботи необхідно виконати в обсягах вказаних у технічному завданні. 2.2. Роботи виконуються з використанням будівельних матеріалів, обладнанням та механізмів Підрядника. 2.3. Матеріали та технології, які застосовуються при проведенні будівництва повинні забезпечувати виконання робіт в обсягах, що визначені переліком робіт. При цьому Підрядник самостійно перевіряє їх відповідність технологічним нормам. Замовник залишає за собою право перевірки ходу та якості виконуваних робіт, а також якості будівельних матеріалів, що використовуються при будівництві. Розрахунок вартості. 4.1. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання усіх видів робіт, що викладені в даному технічному завданні: - вартість поточних робіт, - вартість матеріалів; - інші витрати, які Учасник торгів понесе під час виконання робіт та постачання матеріальних ресурсів. До ціни пропозиції включаються кошти на сплату податків, зборів та обов’язкових платежів. Розмір цих витрат визначається виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними нормативними документами. Під час здійснення розрахунку договірної ціни учасники повинні врахувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Оплату за використану Підрядником електроенергію та воду в межах об’ємів, необхідних для виконання робіт, здійснює Замовник, вартість цих ресурсів не включається до розрахунку договірної ціни 4.2. Перелік робіт: ….- в табличній форми в кількості 103 позицій , де зазначено чітки вимоги Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик усіх видів робіт, що викладені в даному технічному завданні…. ….Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Для можливості виконання всього обсягу робіт Переможець закупівлі до укладання договору, не пізніше п’ятнадцяти днів з дня визначення його переможцем повинен відвідати та оглянути об’єкт на якому буде здійснюватися капітальний ремонт. Додатком 1 до ТД встановлено – Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником 11.Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Вид договірної ціни: тверда. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); * - підсумкову відомість ресурсів; - проєкт графіку виконання робіт. Під час укладання договору графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених Законом. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» надано повний перелік згідно додатку 1 до ТД підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* а саме- - договірну ціну; - локальні кошториси складені відповідно до Технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу - підсумкову відомість ресурсів; - проєкт графіку виконання робіт. В файлі договірна ціна учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» зазначено- ….Визначена згідно з КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" … КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" визначено- V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) 5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. 5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. 5.12. Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Учасником ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» надано файл локальний кошторис чітко складений до вимог Технічного завдання -додатку 3 до ТД з урахуванням будівельного технологічного процесу. Учасником ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020» відвідав та оглянув об’єкт на якому буде здійснюватися капітальний ремонт в тому числі ознайомився з проектною документацією. Додатком 3 до ТД в переліку робіт в табличній форми в кількості 103 позицій не встановлено окремих технічних, якісних, кількісних вимог щодо застосування Учасником – 1) Наступних механізмів- трамбівки пневматичні при роботі від компресора, навантажувач одноковшевий вантажопідйомністю 2 т, автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5 т, апарат для газового зварювання і різання, перфоратори пневматичні, перфоратори електричні, пилку дискову електричну, 2) Наступних матеріальних ресурсів- пропан-бутан у кількості 0,2546104 м3, - цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60мм в кількості 0,00099225 т, - мастику бітумну в кількості 0,05672 т, - пісок природний рядовий в кількості 31,7632 м3, Крім того зазначені матеріали відсутні в робочих кресленнях та специфікаціях матеріальних ресурсів (визначеної проектувальником потреби) робочих креслень затвердженої проектної документації. Замовником на виконання вимог пункту 10 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в строк не більше трьох робочих днів з дня укладання договору було оприлюднено в системі державних закупівель окремим файлом ціни на матеріальні ресурси в машинозчитувальному форматі та договір з додатками у форматі pdf. Договір з додатками окремим файлом у машинозчитувальному форматі замовником не було оприлюднено у зв’язку з хибним тлумаченням статті 10 Закону відповідно до якої уповноважена особа АРЗ СП трактувала, що оскільки на етапі оголошення відкритих торгів проєкт договору у машинозчитувальному форматі було оприлюднено замовником окремим додатком до тендерної документації то на етапі підписання договору лишається обов’язок завантажити окремим файлом у машинозчитувальному форматі тільки ціни на матеріальні ресурси. У разі внесення змін до договору в майбутньому замовником разом з додатковою угодою додатково буде додано договір з додатками у машино зчитувальному форматі.
Рішеня
13.06.2025 17:30
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 17:30
-
13.06.2025 17:30
-
13.06.2025 17:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 265 040.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380680957681
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 265 040.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.04.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області
Контактний телефон:
+380680957681
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності