Показати схожі тендери

Закупівля Підрізання дерев і живих огорож: Послуги з омолодження дерев від Тернівське житлово-комунальне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-010709-a
Id Tender 5ce9f9aba5804d2e9edb39cc9c274b48
План UA-P-2025-04-10-005646-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.04.2025 15:37
Остання зміна 10.06.2025 13:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
327 048 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 635.24 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 15:36 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 15:36
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 15:36
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:11
до 10.06.2025 13:36
Залишилось 1 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 15:53
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 13:36
-
Період уточнень
з 11.04.2025 15:36 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 15:36 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:11 до 10.06.2025 13:36
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:11 до 10.06.2025 13:36
Основні параметри
Підрізання дерев і живих огорож: Послуги з омолодження дерев
Технічні вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку 2 тендерної документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
327 048 грн.
Підрізання дерев і живих огорож: Послуги з омолодження дерев
Назва предмета закупівлі
Підрізання дерев і живих огорож: Послуги з омолодження дерев
Примітки
Технічні вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку 2 тендерної документації
Очікувана вартість
327 048 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1635,24
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:42
Закінчення аукціону
30.04.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з омолодження дерев
Код ДК 021:2015
77341000-2 - Підрізання дерев
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором, здійснюються по факту наданих Послуг відповідно до підписаного обома Сторонами акту наданих послуг, протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНВЕСТ ХОЛДИНГ ДНІПРО"
Пропозиція:
299 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПАРАДУХА ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
325 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БОГОМОЛОВА ТЕТЯНА ДЕНИСІВНА "
Пропозиція:
325 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Миронова Світлана Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+380994428474
Сайт:
http://tgkp.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
31657751
Повна назва
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Поштовий індекс
51500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Павлоградський район, м. Тернівка
Адреса
вул. Героїв України, 29
Кваліфікація
Лот № 1 Підрізання дерев і живих огорож: Послуги з омолодження дерев
Період вимог/скарг з 02.05.2025 15:53 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:11 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:24
Довідка НАЗК
02.05.2025 15:53
Повідомлення про рішення
30.04.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.05.2025 13:39 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 13:31 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 22.05.2025 08:30 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 13:39 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
22.05.2025 08:30
Повідомлення про рішення
19.05.2025 13:39
Витяг з ЄДР
19.05.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту. 1 розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». В результаті перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений, що не є КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому. 2. Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту» пункта 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»: «1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до пункту 2 Довідки пpo наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника від 29.04.2025р. №2 договір на надання послуг спеціального вантажного автопідйомника. 3. Відповідно до підпункту 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункта 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» необхідно було надати: «1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до Довідки, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт, що є предметом закупівлі від 29.04.2025р. № 15 документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Створено
20.05.2025 15:38
Надати до
21.05.2025 15:38
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:36 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 08:30 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:36
Повідомлення про рішення
22.05.2025 08:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатка 1 до тендерної документації:: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування В п.1 у Довідці № 171 від 28.04.2025р. про наявність у Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаний договір оренди б/н від 31.12.2024р. на спеціальний вантажний автопідйомник. У складі тендерної пропозиції Учасник надав договір б/н від 11.03.25р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до Довідки № 171 від 28.04.2025р. про наявність у Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій договір б/н від 31.12.2024р. на оренду спеціального вантажного автопідйомника або надати лист-пояснення про помилку у довідці та виправлену довідку. 2. Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатка 1 до тендерної документації:: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користуванняДля усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до пункту 2 Довідки пpo наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника від 29.04.2025р. №2 договір на надання послуг спеціального вантажного автопідйомника. В п.5 у Довідці № 171 від 28.04.2025р. про наявність у Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказана деревоподрібнююча машина ОЛНОВА DP660N. Фактично предметом оренди в договорі оренди б/н від 31.12.2024р. є трактор колісний 67401АЕ та наданий паспорт на деревоподрібнюючу машина ОЛНОВА DP660N. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати відповідно до Довідки № 171 від 28.04.2025р. про наявність у Учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій договір на оренду деревоподрібнюючої машини ОЛНОВА DP660N або лист-роз’яснення. 3. Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту» пункта 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатка 1 до тендерної документації: 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Договір оренди № 3 нежитлового приміщення від 03.03.2025 строком оренди з 03.03.2025р. по 31.03.2025р. не засвідчений нотаріально. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями нотаріально засвідчений договір оренди нежитлового приміщення.
Створено
09.06.2025 09:16
Надати до
10.06.2025 09:16
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
327 048 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380994428474
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
327 048 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380994428474
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності