Показати схожі тендери
Закупівля Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-010674-a
Id Tender 504d746d2123402f908796aa34d4570b
План UA-P-2025-04-11-013379-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 15:36
Остання зміна 26.05.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 674 419.12 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
63 372.1 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 15:34 до 29.04.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 15:34
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 15:34
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:27
до 13.05.2025 10:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 11:05
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 10:59
до 26.05.2025 14:50
Період уточнень
з 11.04.2025 15:34 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 15:34 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:27 до 13.05.2025 10:59
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:27 до 13.05.2025 10:59
Основні параметри
Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
12 674 419.12 грн.
Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Назва предмета закупівлі
Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
12 674 419.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
63372,1
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 15:04
Закінчення аукціону
30.04.2025 15:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49055, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Ребініна лікаря,1
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО"
Пропозиція:
12 599 197.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
11 699 577.97 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 15:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
24.04.2025 10:49
-
24.04.2025 10:49
-
Тендерна документація
22.04.2025 15:35
Тендерна документація
22.04.2025 15:35
Тендерна документація
15.04.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
11.04.2025 15:34
Тендерна документація
11.04.2025 15:34
Тендерна документація
11.04.2025 15:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Кулинич
Електронна пошта
Телефон
+380632323839
Сайт:
http://www.dokod.lic.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02007265
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
49055
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Ребініна лікаря, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Період вимог/скарг з 07.05.2025 11:05 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 15:27 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 11:05
Повідомлення про рішення
30.04.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником в складі пропозиції надано файл «1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ додаток1.pdf», що має помилки в заповненні у відповідності до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасником в складі пропозиції надано файл «14 довідка про наявність працівників», що не включає кваліфікацію на працівників Поджигун А.В., Малінський С.М., Лящук Д.О., Дадонов М. П., Артеменко Д.Б., Гордійчук Р.М., Василець О. О. Також деякі працівники сумісно займають декілька посад відповідно до наданих наказів – зазначити всі посади працівників на підприємстві. 3. Учасником в складі пропозиції не надано копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527). 4. Учасником в складі пропозиції надано файл «19 довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів» в якому не зазначено суми укладених договорів. 5. Учасником в складі пропозиції не надано інформацію у довільній формі що має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності та надати квитанцію про перевірку звіту і його прийняття (квитанція №2). 6. Учасником в складі пропозиції не надано довідку у довільній формі на бланку товариства (за наявності) за підписом керівника товариства або уповноваженої особи, яка підтверджує відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору про закупівлю), оскільки вартість майна (робіт, послуг), що є предметом такого правочину (договору про закупівлю), не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності та до цього правочину (договору про закупівлю) відсутня заінтересованість. 7. Учасником в складі пропозиції надано файл «10 Погоджений проект договору Додаток4» який не відповідає п.п. 4. Додатку №6 до тендерної документації: «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ - підписаний проект договору, в тому числі підписаний та заповнений Учасником додаток 3 до договору».
Створено
02.05.2025 15:48
Надати до
03.05.2025 15:48
Період вимог/скарг з 13.05.2025 10:59 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 11:05 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 10:59
Довідка НАЗК
13.05.2025 10:59
Повідомлення про рішення
07.05.2025 11:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Вимога про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано файл «4. Довідка про наявність працівників», що не включає кваліфікацію на працівників Журавель Д. Ю., Радковець Л. О. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2 таблиці Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством Додатку 2 до тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправити невідповідності в наданих документах відповідно до умов п.п. 2 таблиці Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
09.05.2025 12:54
Надати до
10.05.2025 12:54
Договір
UA-2025-04-11-010674-a-c1
Підписаний і діє
Номер
0523.2
12 599 197.08 грн.
10 499 330.9 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Номенклатура
Проведення реконструкції частини будівлі радіологічного корпусу, літера «Б-1», КП «ДОКОД» ДОР», за адресою: м. Дніпро, вул. Ребініна лікаря,1 (частина приміщення №77; приміщення № 78; № 80; № 82; № 83; № 85; № 87; № 88; № 89; № 90; № 91 з влаштуванням вхідної групи) за кодом: ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02007265

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО"
Повна назва
ТОВ "ГРАНД БУД УКР ДНІПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45172234

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 14:50
-
26.05.2025 14:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 674 419.12 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380632323839
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 674 419.12 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380632323839
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності