Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Контакт КМК-А10(30) Мпп, або еквівалент, 10х8 мм, висота 1,5 мм
Код ДК 021:2015
31681100-4 -
Електричні контакти
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці, 1
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
60
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за Товар (партію Товару) здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату, протягом 60 (шістдесяти) робочих днів від дати здійснення поставки Товару (партії Товару) на склад Покупця, та двостороннього підписання видаткових накладних.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" (далі Учасник, скорочено — ФОП ЄРЕМЄЄВА І.Г.) поданих у складі тендерної пропозиції , наступного змісту: Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник процедури закупівлі ФОП ЄРЕМЄЄВА І.Г. надав у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї “Паспорти” на номенклатурні позиції за №7, 8 (“Технічні паспорти 3.pdf” стор. 4, 5) інформація в яких має неточності та є необхідність уточнити розміри, які зазначені в “Інформації щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” (лист від 18.04.2025 № 18/10) у відповідності до встановлених у документації вимог; 2) Учасник ФОП ЄРЕМЄЄВА І.Г у складі пропозиції надав “Сертифікат дилера” від 01.01.2025р. (файл IMG_20250319_0001.pdf), який не у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, а саме не конкретизоване текстове наповнення листа згідно із встановленими вимогами; 3) Учасник ФОП ЄРЕМЄЄВА І.Г у складі тендерної пропозиції надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл “на_площадку_4e9ff4a6_191f_4ccf_a898_171f844a7e60_2_page_0001.pdf”) станом на 15.01.2025р. вимоги якого не відповідають пункту 8 частини 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме (з датою видачі не пізніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 1.. Підпункт 1 пункту 4 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства”) до тендерної документації; підпункт 1 пункту 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”); пункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”), тендерної документації; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 2. Підпункт 3 пункту 4 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відповідно до законодавства”) до тендерної документації; підпункт 1 пункту 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”); пункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”), тендерної документації; Додаток 4 до ТД (“Технічна специфікація”). 3. Пункт 8 частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції”) до тендерної документації, підпункту 1 пункту 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”) тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ФОП ЄРЕМЄЄВА І.Г для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1. Нові документи або оновлені - сертифікати відповідності та/або паспорти/сертифікати якості та/або інший(-і) за назвою аналогічний(-і) документ(-и) від виробника/представника/дилера із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо запропонованих учасником номенклатурних позицій предмету закупівлі за №7, 8, з урахуванням уточнених даних згідно із пунктом 1 цієї вимоги (переліку виявлених невідповідностей). 2. Надати оновлений документ з уточненою інформацією (сертифікат/лист/інша назва), виданий Учаснику від виробників/офіційних представників/дилерів, яким підтверджується справжність запропонованої продукції в обсягах пропозиції закупівлі, а також надання Учасником гарантійних зобов'язань Замовнику щодо постачання заявлених обсягів у встановлені терміни, з необхідною інформацією відповідно до вимог підпункту 3 пункту 4 частини 3 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Оновлений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або з іншого публічного/відкритого/доступного інформаційного ресурсу з даними ЄДР (з датою видачі не пізніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та/або довідка, складена Учасником в довільній формі, та/або інший документ, де міститься інформація про реєстраційні дані Учасника. Учаснику процедури закупівлі ФОП ЄРЕМЄЄВА І.Г. при виправленні невідповідностей необхідно звернути увагу, що документи/інформацію для усунення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
04.08.2025 № 226
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.08.2025 № 226
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-04-11-007905-a 11.04.2025 Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Швидкісний трамвай", (далі – Замовник) UA-P-2025-04-11-009835-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 44 від 12.03.2025 року, тендерну пропозицію учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" (далі – Учасник), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.05.2025 №8319 на суму 1 216 000,00 грн., пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 12.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2025.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ, підпункту 1 пункту 4 частини 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу стосовно надання Учасником у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (згідно із додатком 4 до ТД «Технічна специфікація»): сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності); та/або паспорти/сертифікати якості; та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу); та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів) та/або інші за назвою аналогічні документи від виробника/представника/дилера на кожну номенклатурну позицію із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником товарів відповідно до вимог Технічної специфікації (додатку 4 до ТД).
Згідно з Таблицею «Специфікація з технічними вимогами до предмету закупівлі» (Додаток №4 до тендерної документації) Замовником визначено вимоги до технічних та інших характеристик предмета закупівлі.
Аналізом розгляду тендерної пропозиції встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" надано технічні паспорти (ф. «Технічні паспорти 1.pdf», ф. «Технічні паспорти 2.pdf», ф. «Технічні паспорти 3.pdf», ф. «Технічні паспорти 4.pdf», ф. «Камера КПП 114», ф. «Камера КПП 113», ф. «Камера КПД 121 (ТКПМ 121)», ф. «Камера КПД 110 (КТК 0-10)», ф. «Полюс КПП 113»), проте зазначеними паспортами не підтверджено всі технічні характеристики, які зазначені в таблиці «Специфікація з технічними вимогами до предмету закупівлі» (Додаток №4 до тендерної документації), а саме:
- За позиціями 1, 2, 3, 4, 31, 32, 33, 34, 59, 60 відсутні або не співпадають (7, 8, 73) розміри предмету закупівлі, або його складових, що зазначені в вимогах Замовника;
- За позиціями 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 29, 30 – матеріал напайки не співпадає з технічними вимогами Замовника;
- За позиціями 9, 10, 39, 42, 72, 73 не підтверджено кількість одиниць товару (не вказано взагалі, або не співпадає з вимогами Замовника);
- За позиціями 1, 2, 3, 4, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 29, 30, 31, 32, 39, 40, 41, 43, 44 - не вказано матеріали предмету закупівлі, або його складових, що зазначені в вимогах технічної специфікації;
- За позиціями 25, 26, 27, 28, 51, 55 – характеристики, що вимагаються Замовником, не підтверджені (не вказані);
- Невідповідність у назвах: за позицією 34 за вимогами «Контакт контрольного елемента ГРК», але паспорт наданий на «Контакт контакторного елемента»; за позицією 44 за вимогами «Контактор КПД-110 (КТК 0-10)», проте паспорт наданий на контактор серії ККД-110 (КТК 0-10);
- За позиціями 43, 63, 64, 65, 66 невідповідність ДСТУ, ТУ що вимагаються технічною спеціфікацією тендерної документації;
- За позиціями 43, 46, 47, 57, 61 не відповідають вказаним в технічній специфікації вимогам, або відсутні такі технічні параметри, як Uном. пост.струму, струм тривалий дугогасильної котушки, номінальна напруга підіймальної котушки постійного струму.
Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" не відповідає технічним характеристикам та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА", як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушив вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та уклав з ним Договір від 08.05.2025 №8319.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА" встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922 – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 08.05.2025 №8319 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник - Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай”, згідно із оприлюдненим через електронну систему закупівель Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.08.2025 за номером ID: UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, UA-M-2025-07-28-000067, надає інформацію щодо здійснення заходів з метою усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме припинення зобов’язань за Договором про закупівлю Товару від 08.05.2025 №8319 шляхом укладення Додаткової угоди №1 до Договору та оприлюднення останньої в електронній системі закупівель, про наступне:
... “Сторони уклали дану Додаткову угоду (далі — Угода) до Договору №8319 від 08 травня 2025 року про закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 ЄЗС: 31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів” (далі — Договір), про наступне:
1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), пунктами 4.4., 6.2.1, та 9.5. цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, з метою виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 28.08.2025, а саме щодо припинення дії договору, Сторони домовились викласти п. 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції:
“4.1. Загальна сума цього Договору становить: 830 060,00 (вісімсот тридцять тисяч шістдесят гривень 00 копійок ) без урахування ПДВ.
2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію №1 до Договору в новій редакції, що є невід’ємною частиною Договору та Додаткової угоди №1, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, який передав Постачальник у власність Покупця.
3.Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) Договір про закупівлю товару від 08 травня 2025 року за №8319 з дати підписання цієї Додаткової угоди Сторонами.” ...
Фахівців відділу з публічних закупівель та матеріально-технічного постачання (уповноважених осіб) ознайомлено з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, UA-M-2025-07-28-000067, та проведено роз’яснювальну роботу з питань дотримання вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів, в тому числі щодо оцінки тендерних пропозицій та застосування положень пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178.
Підсумовуючи викладене, комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” вживатиме усіх можливих заходів для недопущення порушень вимог чинного законодавства при організації та проведенні публічних закупівель в подальшому.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ
ВАЛЕНТИНУ ДОВГОМУ
НАЧАЛЬНИКУ ВІДДІЛУ КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ
ОЛЬЗІ КОВАЛЬОВІЙ
ГОЛОВНОМУ ДЕРЖАВНОМУ АУДИТОРУ
ЮЛІЇ ПАВЛОВІЙ
Пояснення на запит
На запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо надання пояснень замовником до моніторингу закупівлі за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, UA-M-2025-07-28-000067 від 04.08.2025 згідно із Наказом від 04.08.2025 за № 226 “Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/закупівель”, Комунальне підприємство “Швидкісний трамвай” повідомляє наступне.
1. Комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі - замовник, скорочено КП “Швидкісний трамвай”) визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі у процедурі закупівлі — Відкриті торги з особливостями ID:UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, на підставі наданих документів та інформації від структурних підрозділів підприємства.
Замовником - комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” визначено загальну очікувану вартість предмета закупівлі процедури закупівлі ID: UA-2025-04-11-007905-a , “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів ” у розмірі 1 400 000,00 грн., джерело фінансування - компенсаційні виплати та/або власні кошти від господарської діяльності підприємства. Очікувана вартість визначена з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Підставою для визначення очікуваної вартості закупівлі є отримані комерційні пропозиції (копії додаються), а саме:
- Комерційна пропозиція від ФОП Білов В.А. вих.№0130/2 від 30.01.2025р.;
- Комерційна пропозиція від ФОП Шараборін О.Г. вих.№ 4 від 27.01.2025 р.;
- Комерційна пропозиція від ФОП Савченко С.В. вих.№ 22/6 від 10.02.2025 р..
Середньозважені ціни були розраховані спеціалістами замовника та викладені у наступних
документах: “Аналіз цін на контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”; “Інформація щодо середньої ціни та очікуваної вартості закупівлі ” (копії додаються).
Для проведення процедури закупівлі спеціалістами виробничо-технічного відділу КП “Швидкісний трамвай” та начальниками служб депо №1 та депо №2 була підготовлена Технічна специфікація (Додаток №4 до тендерної документації, копія додається). Технічна специфікація погоджена начальником виробничо-технічного відділу підприємства та розроблена спеціалістами замовника з урахуванням виробничих потреб, технічних особливостей експлуатації трамвайних вагонів, технічної та конструкторської документації. Встановлені замовником вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі спрямовані на отримання запчастин, які необхідні для забезпечення довготривалої, безвідмовної та безпечної експлуатації трамвайних вагонів в умовах інтенсивного навантаження, що є критично важливим для забезпечення безпеки та стабільності пасажирських перевезень.
Для проведення процедури закупівлі головним інженером, начальником виробничо-технічного відділу КП “Швидкісний трамвай” та начальниками служб депо №1 та депо №2 було надано службову записку про необхідність придбання у 2025 році контактів та супутніх деталей для трамвайних вагонів у загальній кількості 1909 штук різної номенклатури. Службова записка затверджена заступником директора та є підставою для ініціювання процедури закупівлі (копія додається). Кількісні показники предмета закупівлі обраховуються відповідно до вихідних даних конструкторської документації трамвайних вагонів, на підставі аналізу технічного стану рухомого складу, в тому числі з урахуванням видатків бюджету підприємства замовника та необхідності у придбанні запасних частин, які потрібні для своєчасного виконання поточного та/або капітального ремонту та підтримки технічно справного стану трамвайного парку підприємства, для забезпечення безпечної та безперебійної експлуатації трамвайних вагонів.
2. Згідно з вимогами тендерної документації (далі скорочено — ТД), а саме підпункту 4 пункту 3.“Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” таблиці Додатку 2 до тендерної документації (продовження) Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати:
“Учасники у складі тендерної пропозиції надають інформацію та/або документ(-и) щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (згідно із додатком 4 до ТД «Технічна специфікація»):
1) Сертифікати відповідності (з додатками, у разі їх наявності); та/або паспорти/сертифікати якості; та/або декларації відповідності (перевірки/експертизи типу); та/або декларації про відповідність технічним регламентам (у разі, якщо продукція підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів) та/або інші за назвою аналогічні документи від виробника/представника/дилера на кожну номенклатурну позицію із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником товарів відповідно до вимог Технічної специфікації (додатку 4 до ТД);
2) Довідку/лист/інформацію у довільній (чи рекомендованій формі - додаток 3 до ТД) із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником номенклатурних позицій предмету закупівлі, в тому числі з порівняльними характеристиками, у разі пропозиції еквівалентних товарів;
3) Якщо Учасник є виробником усіх номенклатурних позицій предмету закупівлі, тоді підтвердження виробництва надається у складі тендерної пропозиції у вигляді сертифікату відповідності продукції та/або сертифікату на систему управління якістю (та або у вигляді іншого документу з відповідною інформацією). Якщо Учасник не є виробником Товарів - оригінал(-и) або копію(-ї) документу(-ів) (сертифікат/лист/інша назва), виданих Учаснику від виробників/офіційних представників/дилерів щодо усіх запропонованих виробників/торгових марок Товарів, з інформацією про повноваження Учасника щодо продажу/реалізації/представництва запропонованих виробників/торгових марок. Додатково у складі тендерної пропозиції Учасник, який не є виробником, має надати оригінал(-и) або копію(-ї) документу(-ів) (сертифікат/лист/інша назва), виданих Учаснику від виробників/офіційних представників/дилерів, яким підтверджується справжність запропонованої продукції в обсягах пропозиції закупівлі, а також надання Учасником гарантійних зобов'язань Замовнику щодо постачання заявлених обсягів у встановлені терміни. Такий документ повинен включати в себе: номер оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, назву предмету закупівлі, найменування Замовника та іншу інформацію, яка дає змогу ідентифікувати приналежність листа до цієї закупівлі.
Учасник процедури закупівлі ФОП ЄРЕМЄЄВА ІРИНА ГРИГОРІВНА (далі — Учасник, скорочено ФОП Єремєєва І. Г.) надала у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги наступні документи та інформацію:
- “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” від 18.04.2025 за № 18/10 (“18.04-2.pdf) із зазначенням технічних і якісних характеристик на кожну номенклатурну позицію предмета закупівлі.
- Паспорти від виробника ТОВ “Промелтекс” на кожну номенклатурну позицію із зазначенням технічних і якісних характеристик щодо усіх запропонованих учасником товарів; Файли “IMG_20250319_0001.pdf”, “А 3722.pdf”, “Камера КПД 110 (КТК 0-10).pdf”, “Камера КПД 121 (ТКПМ 121).pdf”, “Камера КПП 113.pdf”, “Камера КПП 114.pdf”, “Полюс КПП 113.pdf”, “Полюс КПП 114.pdf”, “РЕВ 811 24В.pdf”, “РЕВ 814 24В.pdf”, “РЕВ 821 24В.pdf”, “РЕВ 825 24В.pdf”, “РЕВ 825 110В.pdf”, “Технічні паспорти 1.pdf” , “Технічні паспорти 2.pdf”, “Технічні паспорти 3.pdf”, “Технічні паспорти 4.pdf”.
- “Сертифікат дилера” від 01.01.2025р. (файл IMG_20250319_0001.pdf).
Згідно з поданою довідкою, технічні та якісні характеристики запропонованої продукції відповідають вимогам, встановленим Замовником у технічній специфікації. Факт надання паспортів, сертифікатів, довідок та іншої документації Учасника у складі тендерної пропозиції свідчить, що інформація та документи про технічні та якісні характеристики наявна у повному обсязі та задовольняє вимоги тендерної документації, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника не було.
Додатком 4 до ТД “Технічна специфікація” зазначені примітки для недопущення безпідставних відхилень Учасників та як наслідок понесення втрат замовником в частині досягнення максимальної економії та ефективності, при можливих несуттєвих формальних неточностях у інформації та/або документах, які надають Учасники на виконання вимог тендерної документації з технічної частини: “Примітки: ...*Учасникам процедури закупівлі на підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованих товарів необхідно у складі тендерної пропозиції надати документи з інформацією щодо основних (загальних) характеристик та параметрів, а також нормативної відповідності запропонованих товарів. Стовпець таблиці “Технічні та інші характеристики” викладено замовником для інформування та ознайомлення Учасників з конкретними характеристиками товарів, що вимагаються замовником...”.
Учасник ФОП Єремєєва І. Г. у складі тендерної пропозиції надав “Паспорти” на номенклатурні позиції за №7 “Контакт основний рухомий контактора МК4-01У3А” та за №8 “Контакт основний нерухомий контактора МК4-01У3А “ (“Технічні паспорти 3.pdf” стор. 4, 5), в яких, на думку замовника, були допущені деякі формальні неточності, а також “Сертифікат дилера” від 01.01.2025р., який не у повній мірі відповідав вимогам тендерної документації, а саме не було конкретизоване текстове наповнення листа щодо зазначення номера оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель, назви предмета закупівлі, найменування Замовника.
З метою уникнення непорозумінь при кваліфікації Учасників та можливого подвійного трактування усіма сторонами закупівельного процесу встановлених вимог та/або наданих документів Учасниками, Замовником було прийнято рішення оприлюднити через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які не випливають на найменування предмета закупівлі, його технічні чи якісні характеристики, не змінюють марку/модель предмета закупівлі тощо.
Учасником ФОП Єремєєва І. Г. з метою усунення невідповідностей у визначений електронною системою строк було завантажено документи/інформацію:
- оновлені “Паспорти” на номенклатурні позиції за №7 “Контакт основний рухомий контактора МК4-01У3А” та за №8 “Контакт основний нерухомий контактора МК4-01У3А” файли (“IMG_20250424_0003.pdf”, “IMG_20250424_0004.pdf”), в яких були уточнені та деталізовані розміри напайки, які належним чином та правильно були зазначені Учасником в завантаженому у складі тендерної пропозиції документі “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” від 18.04.2025 за №18/10, файл “18.04-2.pdf” у відповідності до встановлених у тендерній документації вимог;
- Оновлений документ від виробника ТОВ “ПРОМЕЛТЕКС” від 25.04.2025р. «IMG_20250423_0002.pdf», який у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та доповнений інформацією, що зпитувалась замовником.
У підсумку, з урахуванням інформації та документів, наданих Учасником ФОП Єремєєва І. Г. з метою усунення виявлених невідповідностей, а саме завантажені документи з інформацією, що міститься у “паспортах” запропонованих номенклатурних позицій предмета закупівлі Учасником, жодним чином не змінили технічних чи якісних характеристик, найменування, марки/моделі тощо та повністю відповідають технічним та якісним характеристикам, а також іншим встановленим вимогам до предмета закупівлі.
Поряд з цим, пунктом 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) передбачено наступне: ...“Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.”... Згідно із зазначеними вимогами пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 у разі саме відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі такі невідповідності не можуть бути надані на виправлення Учасникам. У свою чергу, Учасником ФОП Єремєєва І. Г. були надані на виконання вимог тендерної документації: “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” від 18.04.2025 за № 18/10 (“18.04-2.pdf), Паспорти від виробника ТОВ “ПРОМЕЛТЕКС” “IMG_20250319_0001.pdf”, “А 3722.pdf”, “Камера КПД 110 (КТК 0-10).pdf”, “Камера КПД 121 (ТКПМ 121).pdf”, “Камера КПП 113.pdf”, “Камера КПП 114.pdf”, “Полюс КПП 113.pdf”, “Полюс КПП 114.pdf”, “РЕВ 811 24В.pdf”, “РЕВ 814 24В.pdf”, “РЕВ 821 24В.pdf”, “РЕВ 825 24В.pdf”, “РЕВ 825 110В.pdf”, “Технічні паспорти 1.pdf”, “Технічні паспорти 2.pdf”, “Технічні паспорти 3.pdf”, “Технічні паспорти 4.pdf”, “IMG_20250424_0003.pdf”, “IMG_20250424_0004.pdf”, документ від виробника ТОВ “ПРОМЕЛТЕКС” від 25.04.2025р. «IMG_20250423_0002.pdf», що не можна вважати відсутністю документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, оскільки документи наявні на усі номенклатурні позиції предмета закупівлі. Замовник мав на меті уточнити незначні формальні параметри запропонованих номенклатурних позицій предмета закупівлі відповідно до наданої довідки про технічні та якісні характеристики у складі тендерної пропозиції, для уникнення можливих непорозумінь між Учасниками та замовником, безпідставних відхилень чи оскаржень або непорозумінь при постачанні Товарів.
Підсумовуючи викладені вище пояснення, замовник вважає рішення про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та визначення переможцем після виправлення таких невідповідностей Учасника ФОП Єремєєва І. Г. цієї процедури закупівлі ID:UA-2025-04-11-007905-a, “Контакти та супутні деталі для трамвайних вагонів”, правомірним та таким, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель та чинному законодавству у сфері здійснення публічних закупівель, в тому числі з метою досягнення максимальної економії, ефективності та недискримінації Учасників на всіх етапах здійснення процедури закупівлі.
Додатки - скановані копії документів/інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Комерційна пропозиція від ФОП Білов В.А. вих.№0130/2 від 30.01.2025р.(2 стор.);
2. Комерційна пропозиція від ФОП Шараборін О.Г. вих.№ 4 від 27.01.2025 р.(2 стор.);
3. Комерційна пропозиція від ФОП Савченко С.В. вих.№ 22/6 від 10.02.2025 р.(3 стор.);
4 “Аналіз цін Контакти та супутні деталі”.pdf (2 стор.);
5. Інформація щодо середньої ціни та очікуваної вартості закупівлі.pdf (2 стор.);
6. Додаток № 4 до ТД Технічна специфікація.pdf (6 стор.);
7. Службова записка.pdf (2 стор.).