Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) від Білоцерківський психоневрологічний інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-006984-a
Id Tender bae7b91338f44a9abb8467e871bd382c
План UA-P-2025-04-11-006119-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.04.2025 13:19
Остання зміна 30.04.2025 14:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 725 915 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 629.58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 13:17 до 22.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 13:17
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 13:17
до 19.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00
до 24.04.2025 09:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 09:07
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 09:07
до 30.04.2025 14:25
Період уточнень
з 11.04.2025 13:17 до 19.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 13:17 до 19.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00 до 24.04.2025 09:07
Період кваліфікації
з 22.04.2025 00:00 до 24.04.2025 09:07
Основні параметри
Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 725 915 грн.
Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 725 915 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13629,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Архипа Люльки, буд.4
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"
Пропозиція:
2 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.04.2025 13:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Козакова
Електронна пошта
Телефон
+0979691600
Замовник
ЄДРПОУ
03188820
Повна назва
Білоцерківський психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
09100
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Біла Церква
Адреса
вул.Архипа Люльки, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 24.04.2025 09:07 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 00:00 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 09:08
Довідка НАЗК
24.04.2025 09:07
Повідомлення про рішення
22.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-11-006984-a-a1
Підписаний і діє
Номер
53
2 700 000 грн.
2 700 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.04.2025
Строк дії договору з
30.04.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Білоцерківський психоневрологічний інтернат
Повна назва
Білоцерківський психоневрологічний інтернат
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03188820

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"
Повна назва
ТОВ "ПРОДТОВАРИ-Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34402940

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.04.2025 14:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000014
Дата створення проекту
06.05.2025 09:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2025 12:02
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 14:55
Дата завершення усунення порушень
11.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.05.2025 № 188 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-04-11-006984-a 11.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
06.05.2025 12:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 року б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» (далі–Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 23.04.2025 №б/н та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.04.2025, договір про закупівлю послуг з поточного ремонту від 30.04.2025 № 53, пояснення та документи, надані Замовником від 12.05.2025 та від 20.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника - ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» з остаточною ціновою пропозицією 2 700 000,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 3 до ТД учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документ (посвідчення та витяг з протоколу) про перевірку знань з питань охорони праці, виданий уповноваженим органом, де містяться відомості про проходження та здачу працівником (виконроб, головний інженер) відповідних знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, «Типового положення про службу охорони праці», «Правил охорони праці під час виконання роботи з інструментом та пристроями» НПАОП 0.00-1.71-13, «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» не надано посвідчення та витягу з протоколу про перевірку знань з питань охорони праці, виданий уповноваженим органом, де містяться відомості про проходження та здачу відповідних знань головним інженером (за суміщенням — інженер з охорони праці) Ткачом Олексієм Васильовичем з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 згідно наданої довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації від 17.04.32025 №78. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. Однак, надані пояснення Замовником не спростовують наявність порушення в частині відсутності документів, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, чим недотримано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 3 до ТД . Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливість учаснику ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» усунути такі невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 14:55
Документи висновку
27.05.2025 14:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що висновок про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднений в електронній системі закупівель, нами отримано та розглянуто. За результатами розгляду вжито такі заходи з метою усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому: Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель, була поінформована про виявлені порушення та залучена до їх аналізу. Навчання було пройдено новою уповноваженою особою. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та здійснено аналіз допущених порушень. Зазначене порушення не мало умисного характеру. Надалі, при підготовці тендерної документації, буде приділено особливу увагу дотриманню вимог законодавства.
Дата публікації
02.06.2025 10:35
Документи інформації про усунення порушення
-
02.06.2025 10:36
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з поточного ремонту кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області  (за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-11-006984-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.05.2025 16:00
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 16:01
-
Відповідь
Надання пояснення по моніторингу.
Щодо надання пояснення по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-006984-a) (ID моніторингу UA-M-2025-05-06-000014) З метою створення безпечних умов, зниження рівня аварійності в приміщенні інтернату, запобігання та зменшення травматизму підопічних, Білоцерківським психоневрологічним інтернатом здійснено закупівлю «Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-006984-a). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) визначені Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) з урахуванням законодавчих норм із захисту довкілля, екологічної безпеки, охорони здоров’я та безпеки праці та викладені в Додатку 2 до Тендерної документації. Крім того, Замовником проводились консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості. Отримані кошторисні розрахунки додаються. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо, що власного сайту Білоцерківський психоневрологічний інтернат не має, тому надає посилання на сайт державного органу, якому безпосередньо підпорядковується: https://koda.gov.ua. Інформація на веб-сайті головного розпорядника оприлюднена. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до нього на 2025 рік за бюджетною програмою КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або ін.» по КЕКВ 2240 на оплату послуг по поточному ремонту приміщень в сумі 2 725 915,00грн.
Рішеня
12.05.2025 14:50
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Переможця, вимогам зазначеним у підпункті 2.4 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, в частині надання посвідчення та витягу з протоколу про перевірку знань з питань охорони праці, виданий уповноваженим органом, де містяться відомості про проходження та здачу головним інженером відповідних знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.05.2025 15:37
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:38
-
Відповідь
Надання пояснення по моніторингу
Щодо надання пояснення по моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-006984-a) (ID моніторингу UA-M-2025-05-06-000014) Пояснення на питання від 16.05.2025 (15:37:50) Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне Згідно вимог «Правил охорони праці при роботі на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 №62, роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше. В Технічній специфікації, що викладена в Додатку №2 до тендерної документації, наявні роботи, при яких виконавець знаходиться на висоті 1,3 м і більше від підлоги. Тож Замовником в п.2.4 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога про надання документу (посвідчення та витяг з протоколу) про перевірку знань з питань охорони праці, виданий уповноваженим органом, де містяться відомості про проходження та здачу працівником (виконроб, головний інженер) відповідних знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, «Типового положення про службу охорони праці», «Правил охорони праці під час виконання роботи з інструментом та пристроями» НПАОП 0.00-1.71-13, «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07. Замовник цією вимогою не вимагає обов’язкової наявності посвідчень з перевірки знань з усих перелічених нормативно-правових акті САМЕ У КОЖНОГО З НИХ , тобто і у виконроба, і у головного інженера. Мається на увазі надання документів про перевірку знань з перелічених законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці в цих двох працівників РАЗОМ УЗЯТИХ ДО УВАГИ (щось в одного, щось в іншого, або ж все в обох, якщо таке є). Учасником ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» в складі тендерної пропозиції на закупівлю «Поточний ремонт кімнат та коридору 5 відділення стаціонарного догляду Білоцерківського психоневрологічного інтернату по вул. Архипа Люльки, 4 м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015: 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-006984-a) було надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації №78 від 17 квітня 2025р. (стор. 1 файлу «_1.2.кваліфікація 2.pdf»), документи про перевірку знань з питань охорони праці працівників (стор., а саме: витяг з протоколу №089-321-23 від 29.11.2023 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, витяг з протоколу №089-122-23 від 24.05.2023 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, витяг з протоколу №089-151-24 від 07.05.2024 р. засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці з відповідними посвідченнями (стор. 6-17 файлу «_1.2.кваліфікація 2.pdf»). В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» Замовником було встановлено, що у: - Генерального директора Прищепенка Артема Сергійовича наявне посвідчення №089-321-23/14 з перевірки знань по таким законодавчим та нормативно- правовим актам з охорони праці: Загальні питання з охорони праці, «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників»(НПАОП 0.00-7.11-12), «Правила охорони праці для підприємств громадського харчування» (НПАОП 55.0-1.02-96); - Виконавця робіт Орла Вячеслава Вікторовича - №089-321-23/13- Загальні питання з охорони праці, «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009, НПАОП 45.2-7.02-12), «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП 0.00-1.80-18), «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15), «Правила охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13), «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85); - Головного інженера Ткача Олексія Васильовича-№089-321-23/15 - Загальні питання з охорони праці, «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009, НПАОП 45.2-7.02-12), посвідчення №089-151-24/3 - «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), V група допуску до роботи в електроустановках до та понад 1000В; - Головного енергетика, відповідального за роботи на висоті Берестовського Василя Леонідовича- №089-122-23/88- Загальні питання з охорони праці, «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009, НПАОП 45.2-7.02-12), посвідчення №089-151-24/2 - «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), V група допуску до роботи в електроустановках до та понад 1000В; - Економіста Шкарівської Юлії Василівни - №089-321-23/16- Загальні питання з охорони праці; «Правила охорони праці для підприємств громадського харчування» (НПАОП 55.0-1.02-96). Також, хочемо зазначити, що при кваліфікації Учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» Замовником було встановлено і взято до уваги наявність посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 у головного енергетика Берестовського В.Л., який саме і є відповідальним за роботи на висоті на підприємстві Учасника згідно інформації, вказаної в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що подана Учасником у складі його тендерної пропозиції (стор. 1 файлу «_1.2.кваліфікація 2.pdf»). Таким чином було встановлено відповідність Учасника ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», викладеного замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Рішеня
20.05.2025 13:10
Замовник
Документи повідомлення
20.05.2025 13:10
-
20.05.2025 13:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 725 915 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Білоцерківський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+0979691600
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 725 915 грн.
Період подання пропозицій
до 22.04.2025 00:00
Замовник:
Білоцерківський психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+0979691600
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності