Звернення:
За тендером : Ноутбуки; код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 "Єдиного закупівельного словника"
Тема:
корупція корупція корупція корупція , а ви скидуйте по 1 грн на дрони поки ми бедмо деребанити бюджет разом зі кишиньковим учсасником
Зміст:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Дата оприлюднення звернення:
11.04.2025 19:47
Добрий день!
Шановний учаснику, Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Уважно розглянувши Ваше звернення про так зване: «корупція корупція корупція корупція , а ви скидуйте по 1 грн на дрони поки ми бедмо деребанити бюджет разом зі кишиньковим учсасником» інформуємо, що Замовником вимагається у складі пропозиції надати: «Для підтвердження легальності запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи, які відповідають одному із варіантів:
- копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора;
- копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару».
Шановний учаснику, Вам надано право вибору одного із докуиентів: або лист від Виробника або Уповноваженого (офіційного) представника виробника на території України або Дилера або Дистриб’ютора або копію Митної Декларації.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар з належним митним оформленням та сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Принагідно зазначаємо, що лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам законодавства.
Ця вимога носить альтернативний характер, що виключає її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора або дилера тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Дата оприлюднення відповіді:
14.04.2025 10:37