Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25П-152_45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування») від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-11-004541-a
Id Tender 385a21ab7b7842f5b719a234a73395bc
План UA-P-2025-04-11-000217-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.04.2025 11:35
Остання зміна 13.06.2025 14:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 827 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
96 544 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.04.2025 11:34 до 30.04.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.04.2025 11:34
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.04.2025 11:34
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 12:54
до 13.06.2025 14:05
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 16:18
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 14:05
-
Період уточнень
з 11.04.2025 11:34 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.04.2025 11:34 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 12:54 до 13.06.2025 14:05
Період кваліфікації
з 01.05.2025 12:54 до 13.06.2025 14:05
Основні параметри
Ц_25П-152_45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Строк (термін) надання послуг: послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника, але не пізніше ніж до 31.12.2025 року.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 827 200 грн.
45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Назва предмета закупівлі
45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Очікувана вартість
4 827 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96544,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2025 12:13
Закінчення аукціону
01.05.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
1. Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Об’єкти Замовника, які розташовані в Полтавській, Харківській та Сумській областях (окрім тимчасово окупованих територій та територій, де проводяться бойові дії)., Уточнене місцезнаходження виробничих об'єктів Замовника вказується у кожній окремій Заявці Замовника.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РЕНО КОМАНДОР"
Пропозиція:
4 406 456 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДСПЕЦМЕХАНІЗАЦІЯ"
Пропозиція:
4 813 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"
Пропозиція:
4 501 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОН"
Пропозиція:
3 554 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗМІЇВ - СПЕЦБУДТЕХНІКА"
Пропозиція:
4 827 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2025 12:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.04.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Долгополова
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)
Період вимог/скарг з 08.05.2025 16:18 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 12:54 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Пропозиція Учасника не відповідає встановленим вимогам тендерної документації (далі - ТД) та не допускається до вибору переможця з подальшим укладенням договору, виходячи з наступного: 1) з метою виконання вимог пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до ТД, Таблиці №1 Додатку №1 до ТД, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надано: Договір №6-07/22 на послуги техніки від «06» липня 2023р. (файл з назвою «Договір послуг екскаваторів 3 одиниці.pdf»), проте термін дії цього Договору закінчився «31» грудня 2023р., в складі пропозиції Учасника відсутні будь-які документи, що підтверджують продовження договірних відносин. Довідку Відомості про матеріально-технічні ресурси (файл з назвою «Відомості про МТР.pdf»), що містить неточності, зокрема некоректно зазначено марку Екскаватора по позиції №1 (правильно «марка: ЭО»), неповна інформація назви 4 колонки (правильно «Технічні характеристики (об’єм ковша згідно технічних паспортів)». Крім того, учасником не надано жодного документу на кожну модель техніки, який містить інформацію про зазначені технічні характеристики (скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів, та/або технічних описів, та/або керівництва або інструкції з експлуатації, та/або інший документ). 2) з метою виконання вимог пункту 2 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до ТД, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником надано: Довідку Відомості про персонал (файл з назвою «Відомості про наявність персоналу.pdf»), в якій відсутня інформація про посаду, кваліфікацію та стаж роботи за фахом фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору. Крім того, учасником надано посвідчення машиніста тракториста Пріміна Олександра Анатолійовича та Косяка Миколи Володимировича (файли з назвою «Посвідчення тракториста-машиніста Прімін О О .pdf», «Посвідчення машиніста екскаватору Косяк М В та Муравйов Г М.pdf») в яких зазначені Дозволи на категорію F «самохідні меліоративні та дорожньобудівні машини, в тому числі екскаватори з ковшом місткістю до 0,65 куб.м. включно», а тендерною документації вимагаються посвідчення на право керування екскаваторами об’ємом ковша від 1,2 м?. 3) з метою виконання вимог пункту 2 частини 2.1. розділу І Додатку №1 до ТД, для підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства Учасником не в повному обсязі надано документи дозвільного характеру на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на Учасника закупівлі, зокрема не надано документ дозвільного характеру на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на екскаватор гусеничний HITACHI ZX 240LC-3 Держ №16414АХ. 4) з метою виконання вимог пункту 8 розділу ІІ Додатку №1 до ТД, учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку №33 від 11.04.24 (файл з назвою «Довідка про право підписання договору.pdf»), щодо незастосовності положення статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», а також щодо відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, в Довідці відсутня інформація про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності учасника та інформація щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції. Відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до вимог: - абз.5 пп.1 п.44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей); - абз.5 пп.2 п.44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Документи кваліфікації
08.05.2025 16:18
Повідомлення про рішення
01.05.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента -юридичної особи (файл з назвою «Опитувальник контрагента - юридичної особи 01-02-24.pdf»), наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: не зазначені ПІБ Уповноваженого в розділі 12 Опитувальника. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 розділу ІІ Додатку № 1 до тендерної документації, Додаток №5 до тендерної документації. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником необхідно: Надати оновлений коректно заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи, наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надано: Договір №6-07/22 на послуги техніки від «06» липня 2023р. (файл з назвою «Договір послуг екскаваторів 3 одиниці.pdf»), проте термін дії цього Договору закінчився «31» грудня 2023р., в складі пропозиції Учасника відсутні будь-які документи, що підтверджують продовження договірних відносин. Довідку Відомості про матеріально-технічні ресурси (файл з назвою «Відомості про МТР.pdf»), що містить неточності, зокрема некоректно зазначено марку Екскаватора по позиції №1 (правильно «марка: ЭО»), неповна інформація назви 4 колонки (правильно «Технічні характеристики (об’єм ковша згідно технічних паспортів)». Учасником не надано жодного документу на кожну модель техніки, який містить інформацію про зазначені технічні характеристики (скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів, та/або технічних описів, та/або керівництва або інструкції з експлуатації, та/або інший документ). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Таблиця №1. 1.) Надати довідку у формі, визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації про наявність екскаваторів гусеничних, що необхідні для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: -Екскаватор гусеничний з об’ємом ковша від 1,20 м3 – у кількості не менше 4 одиниць. 2.) Надати на підтвердження інформації стосовно наявності техніки з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно п.1 зазначеного критерію, наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів, та/або технічних описів, та/або керівництва або інструкції з експлуатації, та/або інший документ на кожну модель техніки, який містить інформацію про зазначені технічні характеристики; - скановані оригінали та/або скановані копії свідоцтв про реєстрацію техніки, та/або договорів оренди (найму)/лізингу* з актами приймання-передачі (якщо передбачено договорами оренди (найму)/лізингу), та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування технікою, що буде запропонована Учасником для надання послуг. Документи договорів оренди (найму)/лізингу повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. * у випадку подання у складі пропозиції договору(-ів) оренди (найму)/лізингу транспортних засобів до нього(них) обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію відповідної техніки. Документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, повинен бути нотаріально посвідчений. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати документи, що відповідають вимогам пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації. Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником надано: Довідку Відомості про персонал (файл з назвою «Відомості про наявність персоналу.pdf»), в якій відсутня інформація про посаду, кваліфікацію та стаж роботи за фахом фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору. Крім того, учасником надано посвідчення машиніста тракториста Пріміна Олександра Анатолійовича та Косяка Миколи Володимировича (файли з назвою «Посвідчення тракториста-машиніста Прімін О О .pdf», «Посвідчення машиніста екскаватору Косяк М В та Муравйов Г М.pdf») в яких зазначені Дозволи на категорію F «самохідні меліоративні та дорожньобудівні машини, в тому числі екскаватори з ковшом місткістю до 0,65 куб.м. включно», а тендерною документації вимагаються посвідчення на право керування екскаваторами об’ємом ковша від 1,2 мЗ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 1.) Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема такої як: прізвище, ініціали, посада, кваліфікація, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - тракторист –машиніст відповідної категорії – не менше 4 осіб. 2.) Надати скан- копії (з оригіналу чи копії) документу (-ів) що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівця (-ів), зазначених в довідці/листі згідно з п.1. зазначеного критерію, а саме: - чинне посвідчення тракториста-машиніста з відповідним дозволом на керування необхідної категорії машин. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати документи, що відповідають вимогам пункту 2 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації. Пункт 4: 1.Виявлені невідповідності: Для підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства Учасником не в повному обсязі надано документи дозвільного характеру на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на Учасника закупівлі, зокрема не надано документ дозвільного характеру на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на екскаватор гусеничний HITACHI ZX 240LC-3 Держ №16414АХ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 2 частини 2.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 1.) Надати скан-копію (з оригіналу або з копії) документу(-ів) дозвільного характеру на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на Учасника закупівлі, що видається уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляду) або Державною службою України з питань праці (Держпраці) у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами), а саме на: екскаватор гусеничний. При цьому, у документі дозвільного характеру повинен бути зазначений відповідний тип техніки, яку Виконавець планує залучати до надання послуг та зазначив у Таблиці №1 (ВІДОМОСТІ ПРО МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНІ РЕСУРСИ) до тендерної документації. – немає на 1 од. техніки * - формулювання назв видів робіт/послуг у вищезазначених пунктах дозвільних документів може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях законодавчих актів але за умови чинності дозвільного(-их) документів. 2.) Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові дозвільні документи не видаються/не реєструються. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати документи, що відповідають вимогам пункту 2 частини 2.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації. Пункт 5: 1.Виявлені невідповідності: В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку №33 від 11.04.24 (файл з назвою «Довідка про право підписання договору.pdf»), щодо незастосовності положення статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», а також щодо відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. При цьому, в Довідці ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ про ВАРТІСТЬ ЧИСТИХ АКТИВІВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності учасника та інформація щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога пункту 8 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Довідка від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також довідка від учасника у довільній формі щодо наявності/відсутності будь-яких інших обмежень чи заборон на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. У випадку застосовності (якщо сума правочину перевищує ліміти встановлені в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства»), учасник надає рішення відповідного вищого органу управління про надання згоди на вчинення правочину або довідку від учасника в довільній формі із посиланням на пункт статуту, яким передбачено порядок погодження правочину відмінний від встановленого в статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства». У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, які встановлені документами учасника та/або рішеннями органів управління учасника – учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на подання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю. Для учасника, що не є резидентом України – довідка від учасника у довільній формі про те, що до моменту укладення правочину виконано усі корпоративні процедури передбачені законодавством країни реєстрації учасника та його внутрішніми нормативними актами, необхідні для надання особі повноважень на підписання правочину, із зазначенням які саме корпоративні процедури були виконані та посиланням на нормативні акти законодавства країни реєстрації учасника та його внутрішні нормативні акти. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В складі своєї пропозиції Учасник має надати: ДОВІДКУ від учасника у довільній формі із зазначенням інформації щодо ЗАСТОСОВАНОСТІ/НЕЗАСТОСОВАНОСТІ положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства» із зазначенням ВАРТОСТІ СВОЇХ ЧИСТИХ АКТИВІВ відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, а також ДОВІДКУ від учасника у довільній формі щодо НАЯВНОСТІ/ВІДСУТНОСТІ будь-яких інших обмежень чи заборон на ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю, які встановлені документами учасника (наказами, положеннями тощо) та/або рішеннями органів управління учасника. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
06.05.2025 17:23
Надати до
07.05.2025 17:23
Період вимог/скарг з 14.05.2025 11:08 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 16:18 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 11:08
Довідка НАЗК
14.05.2025 11:08
Повідомлення про рішення
08.05.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано Лист щодо повноважень посадових осіб №4 від 15.04.2025р. (файл з назвою «Лист щодо уповноважених осіб.pdf») в якому В ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, НЕ ЗАЗНАЧЕНО посилання на СТАТУТ або інший установчий документ, проте зазначений Протокол загальних зборів засновників (учасників) ТОВ «РЕНО КОМАНДОР» №1 від 29.11.2024р. який не надано в складі пропозиції Учасника. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1. пункту 1 частини 2.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №1.1. до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником необхідно надати оновлений: Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, СТАТУТ або інший установчий документ. Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надано: Довідку Відомості про матеріально-технічні ресурси №1 від 15.04.2025р. (файл з назвою «Відомості про матеріально-технічні ресурси.pdf»), що містить неточності, зокрема некоректно зазначено марку Екскаватора гусеничного по позиції №4 (правильно «марка: KOBELСO»). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1 пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Таблиця №1. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасником необхідно надати оновлену: Довідку у формі, визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації про наявність екскаваторів гусеничних, що необхідні для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - Екскаватор гусеничний з об’ємом ковша від 1,20 м3 – у кількості не менше 4 одиниць. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
13.05.2025 11:06
Надати до
14.05.2025 11:06
Період вимог/скарг з 30.05.2025 13:53 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 13:51 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Учасник-переможець ТОВ "РЕНО КОМАНДОР" не надав протягом встановленого Особливостями строку (до 29.05.2025 включно) весь пакет документів, визначений в розділі ІІ. "Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем у строк, що не перевищує встановлений Особливостями строк для укладення договору про закупівлю" Додатку №2 до тендерної документації, зокрема: - не надано (не завантажено) забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів відповідно до вимог п. 7 розділу І тендерної документації. Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "РЕНО КОМАНДОР" відповідно до вимог абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником).
Документи кваліфікації
30.05.2025 13:54
Витяг з ЄДР
30.05.2025 13:53
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:05 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 13:53 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:05
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:05
Повідомлення про рішення
03.06.2025 11:21
Електроний протокол про продовження строку
30.05.2025 13:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.04.2025 11:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №223 від 03.06.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" (Код ЄДРПОУ 36191005) процедури закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами, надалі - Закон, Особливості) по предмету: Ц_25П-152_45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-11-004541-a та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених п. 41 Особливостей. РОЗГЛЯДАЛА: Інформацію, розміщену в електронній системі закупівель (my.zakupivli.pro), згідно якої у процедурі закупівлі відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями, по предмету: Ц_25П-152_45520000-8 – Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування») розпочалася кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" (Код ЄДРПОУ 36191005) з ціною пропозиції 4 501 000,00 грн. з ПДВ. Службову записку відповідального закупника (ВЗРтаП ЦЗЛЦ АТ «Укргазвидобування») №306.1/7417-С від 03.06.2025 згідно якої у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому, згідно пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" (Код ЄДРПОУ 36191005) до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до п. 41 Особливостей та ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа /КЕП/ Олена ФАУСТОВА
Дата продовження строку розгляду
03.06.2025 11:20
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" (код ЄДРПОУ 36191005) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано: Лист щодо повноважень посадових осіб вих.№ 62 від 17.04.2025р. (файл з назвою « Листи, довідки, протокол.pdf.p7s»), що не відповідає формі додатку №1.1 до тендерної документації, а саме, абзац який починається зі слів «Перелік документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб…» викладений не в повному обсязі. Крім того, в складі пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження директора, а саме: - Копія протоколу про призначення директора; - Копія наказу про призначення директора; Копія Статуту, які зазначені у листі щодо повноважень посадових осіб вих.№ 62 від 17.04.2025р. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 1.1, 1.2, 1.3 пункту 1 частини 2.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації, Додатку №1.1. до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: 1. Надати оновлений ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб відповідно до форми передбаченого додатком №1.1 до тендерної документації. 2. Надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлі. 3. Надати копію статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано: документ (файл з назвою «JSB руководство по эксплуатации.pdf.p7s») який містить інформацію про зазначені технічні характеристики екскаваторів гусеничних марки JCB викладений російською мовою. В порушенні вимог п.10 Розділу І тендерної документації мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів. В складі пропозиції учасника відсутній переклад даного документу на українську мову. Також, відсутній жоден документ який містить інформацію про зазначені технічні характеристики екскаватора гусеничного DOOSAN DX 340LCA, що в свою чергу унеможливлює перевірити достовірність інформації про зазначені технічні характеристики даного виду техніки. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога підпункту 2 пункту 1 частини 1.1. розділу І Додатку №1 до тендерної документації, вимога п.10 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складені тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: Надати на підтвердження інформації стосовно наявності техніки з технічними характеристиками, зазначених у довідці згідно п.1 зазначеного критерію, наступні документи: - скановані оригінали та/або скановані копії технічних паспортів, та/або технічних описів, та/або керівництва або інструкції з експлуатації, та/або інший документ на кожну модель техніки, який містить інформацію про зазначені технічні характеристики. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
11.06.2025 14:56
Надати до
12.06.2025 14:56
Угоди
UA-2025-04-11-004541-a-c2
Очікує підписання
4 501 000 грн.
4 501 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
1. Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»
Номенклатура
1. Послуги з виконання земляних робіт екскаватором гусеничним з оператором та об’ємом ковша від 1,20 м? для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36191005

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 827 200 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 827 200 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності