Кваліфікований електронний підпис накладено.
Зміст
надано інформацію.
Протокол №1
м. Любомль 1 вересня 2025 р.
засідання нарадчої групи
Любомльського професійного ліцею
Склад групи
Дутко В.М. – директор, голова групи
Ліщук Л.П. – гол. бухгалтер, член групи
Мирончук Б.Г. – завгосп., член групи
Семенчук О.П. – економіст, член групи.
Запрошена Ільїна І.М. – фахівець з публічних закупівель.
Порядок денний:
1. Про розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі — Висновок) щодо закупівлі: UA-2025-03-12-013273-а. код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи.
2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель протоколу до висновку.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-12-013273-а.
Слухали: Дутко В.М., який повідомив, що відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-03-12-013273-а здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю а саме: Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2025-08-19-000008, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2025 року , дата прийняття рішення за результатами моніторингу: 27 серпня 2025 року , дата публікації рішення про результати проведення моніторингу: 28 серпня 2025 року о 12.02, за результатом якого органами фінансового контролю 28 серпня 2025 року о 12:02 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник оприлюдню інформацію що свідчить про реагування замовником на зауваження викладені у висновку.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«Констатуюча частина
«За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП РЕМ БУД встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовник оприлюднює інформацію про здійснені ним заходи щодо недопущення установлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку додає до оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Процедурою організації закупівлі займалася Ільїна Ірина Миколаївна - фахівець з публічних закупівель, яка не має спеціальної технічної освіти в напрямку цивільного будівництва.
Згідно здійсненого моніторингу закупівлі, не було виявлено будь-суттєвих порушень при формуванні ДКТ, та при здійсненні оприлюднення документів, що стосуються процедури закупівлі. У запропонованих до моніторингу запитаннях ставилося питання до замовника лише щодо оприлюднення інформації (обґрунтування ) на офіційному веб-сайті замовника та щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких замовником було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У запропонованих до моніторингу запитаннях не ставилося питання щодо здійснення оцінки єдиної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, що свідчить про відсутність порушень законодавства при цій оцінці. Однак, у висновку міститься зауваження щодо правильності заповнення учасником додатку 1(договірна ціна) додатку 5 (проект договору) зразок якого міститься у тендерній документації ПП «Рембуд». ПП «Рембуд» при заповненні та подані Додатку 1 (Договірна ціна) до додатку 5 до ДКТ (проект договору) не заповнив рядок додатку , який замовник у ДКТ орієнтовно вказав, як визначено згідно з ДСТУ , зокрема, не вказав на основі якого нормативного документа (ДСТУ тощо ) ним було визначено договірну ціну, хоча, у п.1.2. поданого та підписаного проекту Договору, зазначено, що склад та обсяги Робіт визначаються у проектно-кошторисній документації, яка є частиною робочого проекту, затвердженого Замовником. Склад та обсяги Робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання Робіт у разі внесення змін до проектної документації у порядку, визначеному у пункті 53 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі».
Такі дії Ільїної І.М. не призвели до перевитрати бюджетних коштів, оскільки, тендерна пропозиція ПП «Рембуд» повністю відповідала вимогам тендерної документації, а єдина подана ним пропозиція була менше очікуваної замовником вартості робіт на 129 372(сто двадцять дев’ять тисяч триста сімдесят дві гривні).
Слухали Ільїну І.М., яка повідомила, що вона не має технічної освіти у галузі цивільного будівництва, не має юридичної та економічної освіти, однак, у майбутньому, обов’язково посилить контроль та уважність при виконані подібних завдань та щодо недопущення установлених порушень в подальшому, а саму процедуру закупівлі робіт по капітальному ремонту даху проводила вперше, ці відкриті торги з особливостями двічі вже були відмінені та відбулися лише за третім разом, а те, що додаток до договору по договірній ціні не містив вказівку замовника на ДСТУ тощо, повністю компенсовувалася на її переконання детально виписаними умовами договору, (зокрема, у п.6.1. Договору зазначено, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та цьому Договору) де такі посилання наявні, а також тим, що запропонована цінова пропозиція ПП «Рембуд» у розмірі 3 228 425,84 грн. (Три мільйони двісті двадцять вісім тисяч чотириста двадцять п’ять гривень 84 копійки), була меншою, аніж очікувана вартість закупівлі ціна, яка була передбачена кошторисом та яка була заявлена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та яка складала: 3 357 797,00 (три мільйони триста п’ятдесят сім тисяч сімсот дев’яносто сім гривень п’ятсот сімдесят гривень, що дало можливість зекономити 129 372(сто двадцять дев’ять тисяч триста сімдесят дві гривні)
По другому питанню порядку денного:
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку (додається) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку.
Вирішили:
1. Затвердити аргументовані Заперечення до Висновку щодо Закупівлі (додаються).
2. Оприлюднити аргументовані заперечення до Висновку щодо Закупівлі через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку.
1. Визнати, що допущена уповноваженою особою помилка є незначною, та такою, що не вплинула на належне функціонування навчального закладу.
2. Вжити всіх можливих заходів щодо недопущення у майбутньому установлених порушень в подальшому для чого взяти даний випадок до відома та обов’язково врахувати його при оголошенні наступних відкритих торгів з особливостями по закупівлі робіт з капітального ремонту.
3. З огляду на те, що Ільїна І.М. процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту здійснювала вперше, не має ще достатнього досвіду, допущений нею незначний недолік у сфері здійснення нею публічних закупівель не призвело до зміни предмету закупівлі та фінансових втрат бюджетних коштів, оскільки, за результатами здійснення закупівлі замовником було зекономлено 129 372(сто двадцять дев’ять тисяч триста сімдесят дві гривні) , вказати Ільїній Ірині Миколаївні на необхідність в подальшому залучати на договірній основі спеціалізовані організації для проведення закупівлі робіт, які будуть більш детально вивчати пропозиції учасників публічних закупівель.
4. Зобов’язати Ільїну І.М. невідкладно впродовж одного місяця до 1 жовтня 2025 року пройти відповідні курси та/або навчання по організації процедури закупівлі саме робіт з капітального ремонту.
5. Оприлюднити протокол до Висновку щодо Закупівлі через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку.
Голова групи В. Дутко
Члени групи Л. Ліщук
Б. Мирончук
О. Семенчук
Ознайомлена Ільїна І.М.