Показати схожі тендери

Закупівля Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-013531-a
Id Tender a0ce99f933d54bbc93f8970f5cef140a
План UA-P-2025-04-10-009735-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.04.2025 17:00
Остання зміна 02.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 522 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
47 613.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 16:58 до 07.05.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 16:58
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 16:58
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 13:42
до 27.05.2025 13:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.05.2025 10:31
до 02.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.05.2025 13:09
-
Період уточнень
з 10.04.2025 16:58 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 16:58 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 13:42 до 27.05.2025 13:09
Період кваліфікації
з 08.05.2025 13:42 до 27.05.2025 13:09
Основні параметри
Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщено (опубліковано) на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення даного Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, як того вимагає діюче законодавство України. Під Комплексним технічним обслуговуванням Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі розуміється технічне обслуговування обладнання: - обслуговування камер відеоспостереження; - обслуговування вузлів відеоспостереження; - обслуговування та забезпечення каналів зв’язку; - обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих; - обслуговування моніторингового центру Комунальної установи «Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси» (Центр-«077») та моніторингового центру розташованого в Головному управлінні Національної поліції в Одеській області; - обслуговування каналу Інтернет Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
9 522 700 грн.
Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Назва предмета закупівлі
Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Примітки
Під Комплексним технічним обслуговуванням Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі розуміється технічне обслуговування обладнання: - обслуговування камер відеоспостереження; - обслуговування вузлів відеоспостереження; - обслуговування та забезпечення каналів зв’язку; - обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих; - обслуговування моніторингового центру Комунальної установи «Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси» (Центр-«077») та моніторингового центру розташованого в Головному управлінні Національної поліції в Одеській області; - обслуговування каналу Інтернет Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Очікувана вартість
9 522 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47613,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
285 681
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 13:07
Закінчення аукціону
08.05.2025 13:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Код ДК 021:2015
50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється, відповідно до Плану-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з Комплексного технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі (Додаток № 3 до Договору), за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата здійснюється Замовником за Кодом згідно КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Оплата Послуг здійснюється Замовником щомісячно не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного АКТУ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Вартість щомісячної оплати наданих Послуг зазначена в Плані-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з Комплексного технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі (Додаток № 3 до Договору). Оплата Послуг здійснюється на підставі АКТУ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ НАДАНИХ ПОСЛУГ шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Виконавця, зазначений у реквізитах цього Договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП'ЮТЕР"
Пропозиція:
3 950 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
Пропозиція:
3 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Сек'юріті Хаб
Пропозиція:
5 060 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
Пропозиція:
3 999 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Боярчук Віктор Михайлович
Електронна пошта
Телефон
+380487055119
Замовник
ЄДРПОУ
23211998
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Поштовий індекс
65006
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Кваліфікація
Лот № 1 Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Період вимог/скарг з 15.05.2025 10:31 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 13:42 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Враховуючи норми діючого законодавства, тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» (ідентифікаційний код юридичної особи: 38212351) визначена найбільш економічно вигідною, що є аномально низькою – 08.05.2025 13:42. Такий Учасник відповідно до законодавства повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції. Учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ні протягом одного робочого дня з дати визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, ні станом на дату складання цього Протоколу. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей (абзац 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» (ідентифікаційний код юридичної особи: 38212351) підлягає відхиленню на підставі вище зазначених норм.
Документи кваліфікації
15.05.2025 10:30
Повідомлення про рішення
08.05.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
08.05.2025 13:42
Надати до
10.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 20.05.2025 16:25 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 10:31 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (ідентифікаційний код юридичної особи: 44582390) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції щодо даної Закупівлі. 19.05.2025 11:38 (у встановлений строк) Замовником було розміщено в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Дата до якої потрібно було усунути невідповідності відповідно – 20.05.2025 11:38. Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (ідентифікаційний код юридичної особи: 44582390) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, що були зазначені в Повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного Повідомлення. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (ідентифікаційний код юридичної особи: 44582390) підлягає відхиленню на підставі вище зазначених норм.
Документи кваліфікації
20.05.2025 16:25
Повідомлення про рішення
15.05.2025 10:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
15.05.2025 10:31
Надати до
17.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді запропонованої форми. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці учасник надає оборотно-сальдову відомість по рахунку основних засобів. Учасником в складі пропозиції надано: «22. Довідка про наявність МТБ» «22.1. оборотно-сальдові відомості» Учасником зазначено в довідці про наявність МТБ наявність наступного обладнання в наступній кількості: - Ноутбук Lenovo V17 G2 ITL (82NX00DQRA) Iron Grey – 4 од. - МФУ ч/б друку HP LaserJet PRO M130a (G3Q57A) – 2 од. - Смартфон Samsung Galaxy M52 6/128GB (SM-M526BZWHSEK) White – 4 од. - Пістолет монтажний Intertool PT-0604 – 4 од. - Шуруповерт акумуляторний BOSCH – 2 од. - Дриль електрична Metabo SBE 800 – 2 од. - Набір викруток Stanley – 3 од. - Набір інструментів Stanley – 5 од. - Гайковерт пневматичний Intertool PT-1103 – 2 од. - Пристрій безперебійного живлення POWER WALKER V1 – 2 од. Проте, в наданій оборотно-сальдовій відомості все вищезазначене обладнання зазначено в кількості 1-ї одиниці кожне. Відсутність в оборотно-сальдовій відомості відомостей про наявність всієї кількості обладнання не підтверджує наявність такого обладнання в учасника та відповідно порушує п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації. 2. Відповідно до п. 2.4.3. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність не менше 2-х працівників, із зазначених в Інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.), які пройшли перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ). Для таких працівників НАДАТИ: - ПРОТОКОЛ або ВИТЯГ (оригінал або завірена копія) з протоколу засідання комісії щодо перевірки знань правил охорони праці; Учасником надано лист пояснення та журнал протоколів перевірки знань ТОВ «ПС» ПРАЙД». Однак, в зазначеному журналі відсутні підписи осіб, що проходять перевірку, як того передбачає форма журналу, враховуючи наведене, учасником не підтверджена вимога щодо надання ПРОТОКОЛУ або ВИТЯГУ (оригінал або завірена копія) з протоколу засідання комісії щодо перевірки знань правил охорони праці, чим порушено вимоги п. 2.4.3. Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен: 1. Привести у відповідність довідку про наявність МТБ або оборотно-сальдову відомість для підтвердження наявності всієї кількості обладнання, що зазначена в Довідці про наявність МТБ. 2. Привести у відповідність журнал протоколів перевірки знань ТОВ «ПС»ПРАЙД».
Створено
19.05.2025 11:38
Надати до
20.05.2025 11:38
Період вимог/скарг з 22.05.2025 17:13 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 16:25 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА» (ідентифікаційний код юридичної особи: 41522192) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції щодо даної Закупівлі. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункт 43 Особливостей). 21.05.2025 11:32 (у встановлений строк) Замовником було розміщено в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дата до якої потрібно було усунути невідповідності відповідно – 22.05.2025 11:32. Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА» (ідентифікаційний код юридичної особи: 41522192) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, що були зазначені в Повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного Повідомлення. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНІРИНГ-АНАЛІТИКА» (ідентифікаційний код юридичної особи: 41522192) підлягає відхиленню на підставі вище зазначених норм.
Документи кваліфікації
22.05.2025 17:13
Повідомлення про рішення
20.05.2025 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді запропонованої форми. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці учасник надає оборотно-сальдову відомість по рахунку основних засобів. Учасником в складі пропозиції надано: «1 Довідка мат-тех. База» «1.1. Витяг з оборотно-сальдової відомості» Учасником зазначено в довідці про наявність МТБ наявність наступного обладнання в наступній кількості: - Апарат звалювальний інверторний Tesla Weld MMA 247 – 2 од. - Рефлектометр МО2035В – 2 од. Проте, в наданій оборотно-сальдовій відомості все вищезазначене обладнання зазначено в кількості 1-ї одиниці кожне. Відсутність в оборотно-сальдовій відомостей про наявність всієї кількості обладнання не підтверджує наявність такого обладнання в учасника та порушує п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації. 2. Відповідно до п. 3.1. та п. 3.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен в складі пропозиції надати не менше 2-х аналогічних договорів та відповідні підтвердження, а саме: - копії (оригінали) аналогічних договорів, із усіма додатками, додатковими угодами, тощо, які є невід’ємною частиною таких договорів; - копії (оригінали) актів, накладних, тощо; - позитивні листи-відгуки від замовників, що підтверджують виконання таких договорів. Учасником в складі пропозиції надано Договір № 301/2024 від 26.03.2024 р. на суму 4 378 500,00 грн., однак надано Акти приймання-передачі наданих послуг лише частково, чим не підтверджено виконання договору в повному обсязі. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен: 1. Привести у відповідність довідку про наявність МТБ або оборотно-сальдову відомість для підтвердження наявності всієї кількості обладнання, що зазначена в Довідці про наявність МТБ. 2. Надати в складі пропозиції акти приймання-передачі наданих послуг за Договором № 301/2024 від 26.03.2024 р. на всю суму договору, а саме на 4 378 500,00 грн.
Створено
21.05.2025 11:32
Надати до
22.05.2025 11:32
Період вимог/скарг з 27.05.2025 13:09 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 17:13 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕК’ЮРІТІ ХАБ» (ідентифікаційний код юридичної особи: 42702249) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції щодо даної Закупівлі. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (пункт 43 Особливостей). 23.05.2025 09:46 (у встановлений строк) Замовником було розміщено в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дата до якої потрібно було усунути невідповідності відповідно – 24.05.2025 09:46. Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕК’ЮРІТІ ХАБ» (ідентифікаційний код юридичної особи: 42702249) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, що були зазначені в Повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного Повідомлення. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕК’ЮРІТІ ХАБ» (ідентифікаційний код юридичної особи: 42702249) підлягає відхиленню на підставі вище зазначених норм.
Документи кваліфікації
27.05.2025 13:08
Повідомлення про рішення
22.05.2025 17:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Відповідно до п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції (довідку або лист) про наявність механізмів/механізму для проведення робіт на висотах від 5 до 12 метрів. Наявність в учасника таких механізмів/механізму підтверджується копією договору оренди, лізингу чи надання послуг або рахунками-фактурами з відміткою про оплату / видатковими накладними, або іншими документами, що підтверджують право власності або користування таких механізмів/механізму. Учасником в складі пропозиції надано: «1.2 Лист щодо наявності механізмів для висоти» «1.2.1 Договір надання послуг автопідйомника» В наданому Учасником Договорі про надання послуг № 30624/П від 03.06.2024 р. не зазначено строк дії такого договору, у зв’язку із чим Замовник не може бути впевнений у чинності (дійсності) вказаного договору на дату подання тендерної пропозиції, а відтак — підтвердити наявність у учасника механізмів, необхідних для виконання робіт на висотах від 5 до 12 метрів, відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасник повинен надати: 1. Додаткову угоду або лист від контрагента або інший документ, що підтверджує строк дії та чинність Договору про надання послуг № 30624/П від 03.06.2024 року.
Створено
23.05.2025 09:46
Надати до
24.05.2025 09:46
Торги не відбулися
Очікувана вартість
9 522 700 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Контактний телефон:
+380487055119
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
9 522 700 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Контактний телефон:
+380487055119
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності