Показати схожі тендери

Закупівля Почесні відзнаки та нагороди від ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-012998-a
Id Tender d5321c37a62944298f259e9a8ec617e6
План UA-P-2025-04-10-015562-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 16:39
Остання зміна 24.04.2025 11:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
396 638.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 966.38 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 16:32 до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 16:32
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 16:32
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00
до 18.04.2025 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.04.2025 14:27
до 24.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.04.2025 14:27
до 24.04.2025 11:06
Період уточнень
з 10.04.2025 16:32 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 16:32 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00 до 18.04.2025 14:27
Період кваліфікації
з 18.04.2025 00:00 до 18.04.2025 14:27
Основні параметри
Почесні відзнаки та нагороди
у рамках реалізації заходу «Забезпечення участі у проведенні загальнодержавних, професійних свят, а також відзначення в області пам'ятних та ювілейних дат, у тому числі ювілеїв заснування районів, територіальних громад та населених пунктів області. Заохочення громадян, трудових колективів підприємств, установ та організацій, що зробили вагомий внесок у розвиток області; військовослужбовців Збройних Сил України, Національної гвардії України, інших військових формувань, представників Державної прикордонної служби України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки України, Національної поліції України, системи Міністерства внутрішніх справ України, медичних працівників, волонтерів, працівників комунальних служб та інших підприємств, установ, закладів, незалежно від форми власності, представників організацій громадянського суспільства, громадян України та громадян інших держав за особистий внесок у справу зміцнення обороноздатності та захист інтересів Харківщини, відданість та турботу при наданні різних видів допомоги цивільному населенню Харківської області у період воєнного стану або надзвичайних ситуацій (організація заходів, урочистих прийомів, виготовлення відзнак Харківської обласної ради та атрибутів тощо)» комплексної програми «Розвиток місцевого самоврядування в Харківській області на 2025-2027 роки», затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 28.11.2024 № 998-VІIІ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
396 638.1 грн.
Почесні відзнаки та нагороди
Назва предмета закупівлі
Почесні відзнаки та нагороди
Очікувана вартість
396 638.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3966,38
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 30 (комплект)
Комплект Почесної відзнаки Харківської обласної ради «Слобожанська слава» (відзнака, мініатюра, футляр)
Опис предмета закупівлі
Комплект Почесної відзнаки Харківської обласної ради «Слобожанська слава» (відзнака, мініатюра, футляр)
Код ДК 021:2015
18510000-7 - Ювелірні вироби та супутні товари
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи,5 (Держпром, під'їзд 1, поверх 2)
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №2 6 (комплект)
Комплект "Почесний громадянин Харківської області"( нагрудний знак, мініатюра, футляр)
Опис предмета закупівлі
Комплект "Почесний громадянин Харківської області"( нагрудний знак, мініатюра, футляр)
Код ДК 021:2015
18510000-7 - Ювелірні вироби та супутні товари
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи,5 (Держпром, під'їзд 1, поверх 2)
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №3 460 (комплект)
Комплект Пам’ятний нагрудний знак із футляром
Опис предмета закупівлі
Комплект Пам’ятний нагрудний знак із футляром
Код ДК 021:2015
18510000-7 - Ювелірні вироби та супутні товари
Кількість
460
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи,5 (Держпром, під'їзд 1, поверх 2)
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №4 140 (комплект)
Комплект Знак пошани Харківської обласної ради «За заслуги перед Харківщиною» (нагрудний знак у футлярі)
Опис предмета закупівлі
Комплект Знак пошани Харківської обласної ради «За заслуги перед Харківщиною» (нагрудний знак у футлярі)
Код ДК 021:2015
18510000-7 - Ювелірні вироби та супутні товари
Кількість
140
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи,5 (Держпром, під'їзд 1, поверх 2)
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати її підписання Сторонами.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД""
Пропозиція:
395 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Сичова
Електронна пошта
Телефон
+380577002008
Сайт:
https://oblrada-kharkiv.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24283333
Повна назва
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вулиця Сумська, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Почесні відзнаки та нагороди
Період вимог/скарг з 18.04.2025 14:27 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 00:00 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 14:27
Довідка НАЗК
18.04.2025 14:27
Повідомлення про рішення
18.04.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-10-012998-a-b1
Завершився
Номер
25
395 800 грн.
395 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.04.2025
Строк дії договору з
24.04.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
неможливість виконання умови Договору №25 від 24.04.2025 року з технічних причин.
Номенклатура
30 (комплект)
Комплект Почесної відзнаки Харківської обласної ради «Слобожанська слава» (відзнака, мініатюра, футляр)
Номенклатура
Комплект Почесної відзнаки Харківської обласної ради «Слобожанська слава» (відзнака, мініатюра, футляр)
Кількість
30
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.
Номенклатура
6 (комплект)
Комплект "Почесний громадянин Харківської області"( нагрудний знак, мініатюра, футляр)
Номенклатура
Комплект "Почесний громадянин Харківської області"( нагрудний знак, мініатюра, футляр)
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.
Номенклатура
460 (комплект)
Комплект Пам’ятний нагрудний знак із футляром
Номенклатура
Комплект Пам’ятний нагрудний знак із футляром
Кількість
460
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.
Номенклатура
140 (комплект)
Комплект Знак пошани Харківської обласної ради «За заслуги перед Харківщиною» (нагрудний знак у футлярі)
Номенклатура
Комплект Знак пошани Харківської обласної ради «За заслуги перед Харківщиною» (нагрудний знак у футлярі)
Кількість
140
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Повна назва
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24283333

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД""
Повна назва
ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21233047

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
24.04.2025 11:06
-
Додатки до договору
09.05.2025 14:48
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-02-000009
Дата створення проекту
02.05.2025 15:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2025 18:38
Дата публікації висновку про результати
16.05.2025 17:33
Дата завершення усунення порушень
31.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 292-78-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.05.2025 № 145 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.05.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.05.2025 № 145 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 14 UA-2025-04-10-012998-a 10.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2025 00:00
Документи рішення
02.05.2025 18:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Протоколом уповноваженої особи №39/25 від 10.04.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «СМАРАГД ЛТД» (далі – ТОВ «ФІРМА «СМАРАГД ЛТД»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.04.2025; протокол Замовника від 18.04.2025 № 40/25 про визначення Учасника переможцем закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2025; договір від 24.04.2025 № 25 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 08.05.2025 (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" встановлено наступне. Відповідно пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації передбачено: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна обов’язково включати інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи. В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Довідка від 14.04.2025 б/н (файл довідка про наявність обладн.pdf), проте вказана довідка, інші оприлюднені Учасником документи, не включають інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи, згідно з вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 08.05.2025 надав пояснення наступного змісту: «В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Довідку від 14.04.2025 б/н. Вищезазначена довідка містить інформацію про юридичної адресу, телефон, адресу електронної пошти та адресу виробництва учасника з переліком обладнання, інформація про сервісний центр з режимом роботи (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару) не зазначена. Проте обов’язок гарантійного та післягарантійного обслуговування товару закріплений умовами Договору у розділі 4. ГАРАНТІЇ ТА ЯКІСТЬ ТОВАРУ, виконання якого Учасник підтвердив у п.1 Додатку 5 до тендерної документації ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Надані пояснення не спростовують наявність порушення, оскільки Замовником в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації вказано вимогу про зазначення у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформації про сервісний центр, проте відповідна вимога не була виконана ТОВ фірма "СМАРАГД ЛТД". Поряд з вказаним, відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ фірма "СМАРАГД ЛТД", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності. Також, моніторингом встановлено, що відповідно підпункту 3.1 пункту 3 Переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складеної відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складену відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Учасником не надано, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 05.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 08.05.2025 надав пояснення наступного змісту: «Листом – гарантією від 14.04.2025 року Учасник гарантував поставку предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2025-04-10-012998-а, та гарантував їх виконання в повному обсязі. Станом на 08.05.2025 Постачальник не поставляв, а Замовник не приймав предмет закупівлі - Почесні відзнаки та нагороди за Договором №25 від 24.04.2025 року». Надані пояснення не спростовують наявність порушення, оскільки Замовником у підпункті 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено вимогу про надання саме Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складеної відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Таким чином, Замовник, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ фірма "СМАРАГД ЛТД" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, протоколом від 18.04.2025 № 40/25 визначив и?ого переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір. В електронний системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №1 від 09.05.2025 про дострокове розірвання Договору №25 від 24.04.2025 року та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до якого оплата за договором не здійснювалася.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма "СМАРАГД ЛТД" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
16.05.2025 17:33
Документи висновку
16.05.2025 17:33
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Почесні відзнаки та нагороди» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-04-10-012998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? 2. Відповідно пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації передбачено: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна обов’язково включати інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи. В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Довідка від 14.04.2025 б/н (довідка про наявність обладн.pdf), проте вказана довідка, інші оприлюднені Учасником документи, не включають інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи, згідно з вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ? 3. Відповідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складену відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації міститься ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Лист-гарантія від 14.04.2025 б/н, згідно якої ТОВ фірма "СМАРАГД ЛТД" гарантує, що поставка предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2025-04-10-012998-а, та гарантує їх виконання в повному обсязі. Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, оскільки Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складену відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасником не оприлюднено, натомість надано Лист-гарантію? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.05.2025 12:52
Орган перевірки
09.05.2025 00:00
Документи повідомлення
05.05.2025 12:53
-
Відповідь
пояснення по закупівлі UA-2025-04-10-012998-a
Щодо надання пояснення по закупівлі UA-2025-04-10-012998-a: На запит Державної аудиторської служби від 05.05.2025 року, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Почесні відзнаки та нагороди» за кодом ДК 021:2015: 18510000-7 — Ювелірні вироби та супутні товари (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-10-012998-a), повідомляємо наступне. Питання №1: «1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом Замовника та річним планом закупівель на 2025 рік, що ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товари, податки та збори, які сплачуються, або мають бути сплачені, усіх інших витрат, та згідно з вимогами чинного законодавства України щодо формування ціни на відповідну товарну продукцію – комплекти нагород. Технічне завдання предмета закупівлі складено у рамках реалізації заходу «Забезпечення участі у проведенні загальнодержавних, професійних свят, а також відзначення в області пам'ятних та ювілейних дат, у тому числі ювілеїв заснування районів, територіальних громад та населених пунктів області. Заохочення громадян, трудових колективів підприємств, установ та організацій, що зробили вагомий внесок у розвиток області; військовослужбовців Збройних Сил України, Національної гвардії України, інших військових формувань, представників Державної прикордонної служби України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки України, Національної поліції України, системи Міністерства внутрішніх справ України, медичних працівників, волонтерів, працівників комунальних служб та інших підприємств, установ, закладів, незалежно від форми власності, представників організацій громадянського суспільства, громадян України та громадян інших держав за особистий внесок у справу зміцнення обороноздатності та захист інтересів Харківщини, відданість та турботу при наданні різних видів допомоги цивільному населенню Харківської області у період воєнного стану або надзвичайних ситуацій (організація заходів, урочистих прийомів, виготовлення відзнак Харківської обласної ради та атрибутів тощо)» комплексної програми «Розвиток місцевого самоврядування в Харківській області на 2025-2027 роки», затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 28.11.2024 № 998-VІIІ, з урахуванням вимог - Положення про Почесну відзнаку Харківської обласної ради «Слобожанська слава», затвердженого рішенням обласної ради від 28 грудня 2004 року № 22-4-4 (зі змінами); - Положення про звання «Почесний громадянин Харківської області», затвердженого рішенням обласної ради від 26 жовтня 2006 року № 71-V(зі змінами); - Положення про Грамоту Харківської обласної ради та Подяку голови Харківської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 30 жовтня 2007 року № 457-V ( зі змінами); - Положення про Знак пошани Харківської обласної ради «За заслуги перед Харківщиною» , затвердженого рішенням обласної ради від 03 грудня 2022 року № 421-VIII ( зі змінами), на підставі службової записки начальника управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради ВД 50-25 від 29.01.2025 року визначено відповідну потребу. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема на підставі ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг з урахуванням індексу інфляції. ( Посилання сторінку веб-сайту https://oblrada-kharkiv.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/obgruntuvannya-harakterystyk-predmeta-zakupivli-pochesni-vidznaky-ta-nagorody.docx ) Питання №2: Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ? В складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ФІРМА "СМАРАГД ЛТД" оприлюднено Довідку від 14.04.2025 б/н. Вищезазначена довідка містить інформацію про юридичної адресу, телефон, адресу електронної пошти та адресу виробництва учасника з переліком обладнання, інформація про сервісний центр з режимом роботи (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару) не зазначена. Проте обов’язок гарантійного та післягарантійного обслуговування товару закріплений умовами Договору у розділі 4. ГАРАНТІЇ ТА ЯКІСТЬ ТОВАРУ, виконання якого Учасник підтвердив у п.1 Додатку 5 до тендерної документації ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ. Питання №3: Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, оскільки Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складену відповідно до вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, Учасником не оприлюднено, натомість надано Лист-гарантію? Листом – гарантією від 14.04.2025 року Учасник гарантував поставку предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2025-04-10-012998-а, та гарантував їх виконання в повному обсязі. Станом на 08.05.2025 Постачальник не поставляв, а Замовник не приймав предмет закупівлі - Почесні відзнаки та нагороди за Договором №25 від 24.04.2025 року. До Харківської обласної ради надійшов лист ТОВ ФІРМИ «СМАРАГД» від 02.05.2025 року вх.№3765/01-44, щодо дострокового розірвання договору №25 від 24.04.2025 року. У зв’язку з неможливістю виконати умови Договору №25 від 24.04.2025 року, підготовлена Додаткова угода про розірвання договору.
Рішеня
08.05.2025 16:20
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
396 638.1 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Контактний телефон:
+380577002008
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
396 638.1 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Контактний телефон:
+380577002008
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності