Звернення:
За тендером : Навчальний комплекс для підготовки особового складу «Ящик командирський КЯ-2022», за кодом ДК 021:2015: 35740000-3 Симулятори бойових дій.
Тема:
Щодо технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі
Зміст:
Шановний замовнику! Уважно ознайомившись з технічними вимогами до предмету закупівлі Додаток 1, виникли наступні запитання:
1. П.1.3 Лоток-вкладиш повинні бути з’єднані з корпусом рухомими важільними пластинами не менше 4 шт., при цьому один лоток-вкладиш з’єднаний з кришкою петлями»
Питання: для чого замовник розглядає технологічний спосіб обов’язкового кріплення одного з лотків до кришки ящика (рухомими важільними пластинами), при цьому розглядається наявність петель не менше 4 шт., адже це потенційно збільшує імовірність зносу та поломки, а також є ускладненням в користуванні, та нагадує ящик для інструментів, а не комплект методичних приладів та засобів навчання.
Чи буде підставою для дискваліфікації запропонована пропозиція в якій будуть вказані кількість лотків менша, або ящик не буде мати складних та не зручних в користуванні петель, але при цьому, буде забезпечено наявність всіх складових предмету закупівлі, та зручність при користуванні, транспортуванні та проведенні занять. Оскільки ви передбачаєте придбання еквіваленту закупівлі, тож чи будете ви вважати командирський ящик з такою комплектацією еквівалентом?
2. П.128 Ключ спеціалізований для ППС на 5 різних розмірів болтів.
Чи буде підставою для дискваліфікації запропонована пропозиція в якій будуть вказані кількість розмірів у ключі менша (наприклад 2), але при цьому, буде відповідати кількості розмірів наявних гвинтів регулювання, згідно конструкції ППС (запропонованої учасником), необхідних для забезпечення зручності при користуванні, транспортуванні.
Оскільки ви передбачаєте придбання еквіваленту закупівлі, тож чи будете ви вважати командирський ящик з такою комплектацією еквівалентом?
3. П. 1.40 Лінійка універсальна ЛГ-1 для перевірки бою зброї. Матеріал – пластик.
Чи буде підставою для дискваліфікації запропонована пропозиція в якій буде вказано матеріал не пластик, а нержавіючий метал. Це дає виробу міцність, надійність і довготривалість використання.
Оскільки ви передбачаєте придбання еквіваленту закупівлі, тож чи будете ви вважати командирський ящик з такою комплектацією еквівалентом?
4. П 1.54 Ключ для цинка. Виникає питання - для якого цинка, чи це матеріал виробу з цинка, чи ще щось? Якщо малось на увазі ключ для відкриття цинків з набоями, то виникає питання - чому цей ключ повинен буди у командирському ящику, враховуючи те, що до цинків з набоями ключ для їх відкриття іде в комплекті. Це може розглядатись як цілеспрямована та марна витрата державних коштів
5. П 1.49 Лазерний далекомір. Замовником не вказано які технічні вимоги застосовуються до цього приладу. Який це далекомір? Будівельний чи тактичний? На яку відстань він повинен визначати дальність до предмета. Від цього залежить вартість приладу, бо якщо він будівельний і буде визначати дальність до 10 м. Це одне. А якщо тактичний, який визначає дальність до цілі в межах прицільної дальності стрілецької зброї, то його вартість буде значно більшою вартості самого командирського ящику як предмета закупівлі. Прохання до замовника визначитись з вимогами до якості цього приладу.
6. Комплект «Військова топографія», та відповідно розділи 1.58 - 1.68., учаснику не зрозуміло, він є складовою командирського ящику КЯ, чи ні?
Якщо ні, то просимо вказати, чому ви розглядаєте ця складову в рамках одного предмету закупівлі та код ДК симулятори бойових дій. Яке відношення комплект військової топографії має до симуляторів бойових дій? Додаванням товару, який не має жодного відношення до симуляторів бойових дій може вважатися як штучне обмеження конкуренції. Тож просимо надати вичерпне обґрунтування підстав для об?єднання окремого предмету закупівлі як військова топографія із симулятором бойових дій.
7. Не зрозуміло яке відношення має Комплект «Військова топографія» до навчально-тренувального комплекту для вогневої підготовки, чому не розглядається по аналогії комплект з Інженерної підготовки або всіх інших видів бойового забезпечення?
Дата оприлюднення звернення:
16.04.2025 15:16
Доброго дня шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення. Хочемо звернути Вашу увагу, що всі закупівлі у військовій частині відбуваються відповідно до затвердженого порядку закупівель, а саме оголошення закупівлі відбувається після надання потреби відповідної служби (служба ініціатор закупівлі). Всі технічні, якісні та кількісні характеристики (комплектація виробу) предмету закупівлі подаються саме службою ініціатором закупівлі, які в подальшому будуть використовувати товар за призначенням.
Крім того, також хочемо звернути вашу увагу, що згідно пункту 8 Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю ви маєте право надати еквівалент. При цьому всі технічні та фізичні властивості товару, параметри та розміри повинні повністю відповідати властивостям, які визначені в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі.
Учасник на власний ризик повинен пропонувати еквівалент Товару. При встановленні Замовником, що технічні або фізичні властивості, параметри або розміри запропонованого Учасником еквіваленту не співпадають з визначеними в Оголошенні, Замовник може визнати, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону «Про Публічні Закупівлі».
Ми завжди відкриті до співпраці з будь-якими надійними виробниками та постачальника, і у випадку, якщо Ваш товар не є тотожнім до того, що вимагається службою ініціатором закупівлі, то пришліть, будь ласка, Ваш каталог виробів та прайс-лист на вказану електронну пошту до закупівлі, і ми обов`язково передамо інформацію на відповідну службу для ознайомлення.
Бажаємо Вам успішних закупівель на Прозоро.
Дата оприлюднення відповіді:
16.04.2025 16:12