Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-012023-a
Id Tender dae9768d87cb4f7da7849a86e08f421d
План UA-P-2025-04-08-016177-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 16:01
Остання зміна 02.05.2025 15:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 16:00 до 18.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 16:00
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 16:00
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.04.2025 14:50
до 25.04.2025 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.04.2025 16:41
до 01.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.04.2025 16:18
до 02.05.2025 15:42
Період уточнень
з 10.04.2025 16:00 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 16:00 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.04.2025 14:50 до 25.04.2025 16:18
Період кваліфікації
з 18.04.2025 14:50 до 25.04.2025 16:18
Основні параметри
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
270 000 грн.
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.04.2025 14:27
Закінчення аукціону
18.04.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Код ДК 021:2015
72262000-9 - Послуги з розробки програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Дата постачання по
16.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Таратунін Олександр Русланович"
Пропозиція:
269 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЮЛОДЖІК"
Пропозиція:
243 099 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.04.2025 14:27
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгеній Онищенко
Електронна пошта
Телефон
+380564620422
Замовник
ЄДРПОУ
43022656
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ АТО, будинок 30 В
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Період вимог/скарг з 23.04.2025 16:41 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 14:50 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.04.2025 16:41
Повідомлення про рішення
18.04.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. «Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника». Пункт 8 в Таблиці. Учасник повинен надати інформацію щодо Проєкту договору про закупівлю (додаток 2 до тендерної документації) відповідно до вимог РОЗДІЛУ VI цієї тендерної документації. Пункт 3 РОЗДІЛУ VI. Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції Учасник надає письмову згоду (у вигляді листа в довільної формі) про погодження основних умов визначених в проєкті договору викладеного у додатку 2 до тендерної документації. Учасник, таким чином підтверджує, що ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в цій тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційний лист «щодо ознайомлення з проектом договору» без зазначення в ньому про погодження основних умов визначених в проєкті договору саме викладеного у додатку 2 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 1).ПРИМІТКИ. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасником визначено Замовником в п.1 РОЗДІЛУ ІІІ цієї тендерної документації. Пункт1 РОЗДІЛУ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Документи, що створені (оформлюються) безпосередньо Учасником на вимоги цієї тендерної документації (довідки, листи, листи-гарантії, листи-згоди, пропозиції, роз’яснення, пояснювальні записки тощо), повинні містити реєстраційний номер, дату створювання документу та підпис уповноваженої особи Учасника. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання умов тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав створені ним «Інформаційний лист «щодо ознайомлення з проектом договору», «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, станом на 17 квітня 2025 року», «Тендерна (цінова) пропозиція», без зазначення в даних документах реєстраційного номеру. 3) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пункт 1).ПРИМІТКИ. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Учасником визначено Замовником в п.1 РОЗДІЛУ ІІІ цієї тендерної документації. Пункт 1 РОЗДІЛУ ІІI. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Всі документи, сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції та вимагаються цією тендерною документацією, завантажуються Учасником в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій в рекомендованому форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, бути чіткими та розбірливими для читання), відкриті для загального доступу та не містити паролів. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання умов тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції завантажив файл «2.3_Статут ТОВ Кюлоджік.pdf», який містить текст сканованого документу викладеного не в повному обсязі, а саме: не має чіткого вигляду повного (завершеного) документу, не є чітким та розбірливим для читання. 4) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. «Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника». Пункт 2 в Таблиці. Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписані технічні вимоги за формою (умовами, змістом тощо), викладеною в додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ*. Абзац у пункті 5.8. Технічних вимог. З метою реалізації відповідного функціоналу адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» визначеного в пунктах 5.1.-5.8. цих Технічних вимог, Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати документ (гарантійний лист, довідка в довільній формі тощо) від розробника дизайну макетів інтерфейсу користувача на основі єдиної дизайн системи Дія веб-ресурсу «Електронна черга» –ФОП Половинка Олена Юріївна (РНОКПП 3339706366), щодо підтвердження можливості надання зазначених макетів інтерфейсів Учаснику (Виконавцю) для проведення розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга». Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документ (гарантійний лист, довідка в довільній формі тощо) від розробника дизайну макетів інтерфейсу користувача на основі єдиної дизайн системи Дія веб-ресурсу «Електронна черга» – ФОП Половинка Олена Юріївна (РНОКПП 3339706366), щодо підтвердження можливості надання зазначених макетів інтерфейсів Учаснику (Виконавцю) для проведення розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга».
Створено
21.04.2025 17:05
Надати до
22.04.2025 17:05
Період вимог/скарг з 25.04.2025 16:18 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 16:41 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 16:18
Довідка НАЗК
25.04.2025 16:18
Повідомлення про рішення
23.04.2025 16:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.04.2025 16:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. «Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника». Пункт 6 в Таблиці. Учасник в складі тендерної пропозиції надає витяг/свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг/свідоцтво з реєстру платників податку на додану вартість або платників єдиного податку. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації. Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. «Пункт 2. Інші документи (інформація) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника». Пункт 7 в Таблиці. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу повинна бути не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за даним предметом закупівлі). Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (дата видачі Витягу повинна бути не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за даним предметом закупівлі).
Створено
23.04.2025 16:46
Надати до
24.04.2025 16:46
Договір
UA-2025-04-10-012023-a-c1
Підписаний і діє
Номер
103
269 100 грн.
269 100 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.05.2025
Строк дії договору з
02.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Номенклатура
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 16 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43022656

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Таратунін Олександр Русланович"
Повна назва
ФОП "Таратунін Олександр Русланович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3531011910

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.05.2025 15:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564620422
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380564620422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності