Показати схожі тендери

Закупівля Бітум дорожній від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-10-011986-a
Id Tender fdb23a1f3cfd4714b390731c77e0a2ea
План UA-P-2025-04-09-015707-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.04.2025 16:01
Остання зміна 12.05.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 222 741.96 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (0,57 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.04.2025 15:59 до 18.04.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 10.04.2025 15:59
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.04.2025 15:59
до 15.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:54
до 28.04.2025 11:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 11:52
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 11:52
до 12.05.2025 15:29
Період уточнень
з 10.04.2025 15:59 до 15.04.2025 00:00
Період оскарження
з 10.04.2025 15:59 до 15.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:54 до 28.04.2025 11:52
Період кваліфікації
з 21.04.2025 14:54 до 28.04.2025 11:52
Основні параметри
Бітум дорожній
Усі документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так і іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 222 741.96 грн.
Бітум дорожній
Назва предмета закупівлі
Бітум дорожній
Очікувана вартість
1 222 741.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
0,57 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 14:25
Закінчення аукціону
21.04.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бітум дорожній 70/100
Код ДК 021:2015
44113610-4 - Бітум
Кількість
44
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно з СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БАЗИС-РЕЄСТР"
Пропозиція:
1 118 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРДАН ПЕТРОЛЕУМ"
Пропозиція:
1 222 716 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024"
Пропозиція:
1 117 952 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 14:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.04.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
10.04.2025 15:59
Проект договору
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
10.04.2025 15:59
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вілюра Оксана Юхимівна
Електронна пошта
Телефон
380363662473
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Бітум дорожній
Період вимог/скарг з 28.04.2025 11:52 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 14:54 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
28.04.2025 11:53
Довідка НАЗК
28.04.2025 11:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.04.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-10-011986-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16187
1 341 542.4 грн.
1 117 952 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
44 (тонни)
Бітум дорожній 70/100
Номенклатура
Бітум дорожній 70/100
Кількість
44
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024"
Повна назва
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45187770

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 15:29
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000112
Дата створення проекту
08.05.2025 13:47
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 14:26
Дата публікації висновку про результати
20.05.2025 16:25
Дата завершення усунення порушень
24.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 №38-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.05.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-04-10-011986-a 10.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 14:26
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.04.2025 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 №176, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, укладений договір поставки від 12.05.2025 №53-122-01-25-16187 (далі - Договір), відповідь замовника на запит про надання пояснення від 15.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГІЯ-2024", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.05.2025 00:00
Дата публікації
20.05.2025 16:25
Документи висновку
20.05.2025 16:25
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Бітум дорожній» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-10-011986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 10:04
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 10:05
-
Відповідь
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 12.05.2025
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 12.05.2025 надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 44110000-4 (Бітум дорожній) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 44110000-4 (Бітум дорожній) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 44110000-4 (Бітум дорожній) було надіслано запит про надання комерційної пропозиції на мазут та бітум № 22-1135/041 від 20.01.2025 на електронну адресу наступних учасників ринку: ТОВ «Санрайс Логистикс», АТ «Укргазвидобування», ТОВ «Базис-Реєстр», ТОВ «Запоріжпромгруп», ТОВ «Днепр-Блек-Ойл», ТОВ «Енергія-2024», ТОВ «ВКФ Юкрейн Енерджі Груп»,ТОВ «Гранд Трейл Ойл». Були отримані комерційні пропозиції від наступних учасників ринку: ТОВ «Базис-Реєстр» № 21/01-1 від 21.01.2025, ТОВ «Енергія-2024» № 032/02 від 10.02.2025. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і ціновим показникам в попередніх укладених договорах філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК Енергоатом», визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною серед наданих комерційних пропозицій. Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі 44110000-4 (Бітум дорожній) сформовані відповідно до технічної документації до предмета закупівлі, які розробляються підрозділами-замовниками. Якісні та технічні характеристики конкретного товару, заявленого замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». Додатки: 1. Про запит комерційної пропозиції на мазут та бітум № 22-1135/041 від 20.01.2025 – на 2 арк. 2. Комерційна пропозиція ТОВ «Базис-Реєстр» № 21/01-1 від 21.01.2025 – на 2 арк. 3. Комерційна пропозиція ТОВ «Енергія-2024» № 032/02 від 10.02.2025 – на 1 арк. 4. Комерційна пропозиція ТОВ «Лактехпром» № 76 від 20.01.2025 – на 1 арк. 5. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 04.03.2025 б/н від 05.03.2025 – на 1 арк. 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі 44110000-4 (Бітум дорожній) – на 1 арк.
Рішеня
15.05.2025 12:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 222 741.96 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 14:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363662473
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 222 741.96 грн.
Період подання пропозицій
до 18.04.2025 14:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
380363662473
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності